Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli ulkona, nyt raapimisjälkiä selkäpuolella

Vierailija
09.05.2015 |

Muutamia pitkähköjä raapaisujälkiä (punertavia ja valkoisia) yläselässä toisella puolella sekä yksi valkoinen jälki pakarassa. Huomasin ne, kun itse tulin juuri ystävän luota kotiin ja mies oli jo tullut aikaisemmin. Hän oli alasti menossa vessaan ja humalassa. Kysyin, mistä jäljet ovat tulleet, ei osannut vastata.

Jaa-a.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut saunailta.

Kysyin häneltä tänään jäljistä, hänellä näkyi vielä yksi punainen jälki selässä. Ei tiennyt mistä olivat tulleet, mutta muisteli kompuroineensa eteisessä. Ei kuitenkaan muistanut mitään siitä, kun itse tulin kotiin, vaikka hän oli hereillä, oli sen varmaan kännissä.

No, jos on alasti kompuroinut eteisessä niin varmaan sitten on ainakin teoriassa mahdollista. Ei kuulemma ole tapellut ja kielsi pettämisen, vaikka en sitä suoraan kysynytkään.

Nii-in.

ap

Vierailija
2/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oli sen _verran_ kännissä... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakihoito on selvästi päättänyt käräyttää miehen :-D

Vierailija
4/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se on ollut jonkun naisen kanssa tai sitten sekoillut jurrissa. Ite kierin kännissä tuon yhden mäen alas kun tulin baarista, oli selittelemistä missä olen oikein remunut :D

Kaveri veti viime kesänä hauskat lipat kun ajeltiin pyörillä kauheessa kännissä, ajoi jotain stopparia päin pimeässä, onneksi ei käynyt pahemmin.

Vierailija
5/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 02:09"]

Vakihoito on selvästi päättänyt käräyttää miehen :-D

[/quote]

Hahah, olisikin aika hyvä tapa :D

En tiedä, olisikohan sitten kolhinut itseään. Hänellä on kovassa humalassa taipumusta joutua käsirysyyn, sitä epäilin ensimmäisenä, mutta tuo raapaisu pakarassa ei sitä selitä. Tosin, itsekin olen usein mustelmilla, koska mulle tulee niitä helposti ja olen aika taitava kolhimaan itseni. Mies epäilikin yhdessä vaiheessa, että joku toinen imuttelee mulle niitä mustelmia...! :D

Vierailija
6/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 oli sitten ap! :)

Vierailija
7/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehellä ollut ihan samanlaisia jälkiä. Ahma hyökännyt kimppuun.

Vierailija
8/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 02:19"]

Omalla miehellä ollut ihan samanlaisia jälkiä. Ahma hyökännyt kimppuun.

[/quote]

:DDD Ai kauhea, tämä olisikin hyvä selitys :DD

ap

Vierailija
10/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei sitten ollut akateeminen pariskunta, vaan duunareita ilmeisesti?

Vierailija
11/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 02:30"]

[/quote]

Häh, miten tämä liittyy mihinkään? ap

Vierailija
12/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et ole yksin, mäkin meinasin kerran epäillä. Siis epäilin oikeesti, kun miehellä oli selässä minun mielestäni pitkä naarmu, mikä on voinut tulla vain kynsimällä, eikä sinne olisi hänen omat sormet yltäneet sillä tavalla... Meinas karahtaa suhde, kun mies ottikin sen epäilyn vähän loukkaavana... Hmh, jälkeenpäin ajatelle oli aika naurettava syyte vai epäilys, vai miksi se luetaan... Ilman selitystäkin, joka löytyi, oli tyhmää epäillä jonkun naarmun takia. Siis olivat painineet saunaillassa kaverin kanssa. Melkein kuulosti peitetarinalle, mutta noinkin voi käydä!! :D 

syytän hermoilujani ekasta poikkiksesta, joka paljastui pettäjäksi. Kerran hänen nurkistaan löysin Pitkiä värjättyjä punaisia hiuksia... Sillloin niille ei tullut selitystä, mutta jälkeenpäin ne voi selvästi ajatella olleen jonkun random naisen, jonka kanssa pettänyt... Sellanen häntäheikki oli... Sen takia saatan olla näin 15 vuotta myöhemminkin suhtettoman epäileväinen :/

Vierailija
13/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut puuma.

Vierailija
14/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 02:35"]

Ap, et ole yksin, mäkin meinasin kerran epäillä. Siis epäilin oikeesti, kun miehellä oli selässä minun mielestäni pitkä naarmu, mikä on voinut tulla vain kynsimällä, eikä sinne olisi hänen omat sormet yltäneet sillä tavalla... Meinas karahtaa suhde, kun mies ottikin sen epäilyn vähän loukkaavana... Hmh, jälkeenpäin ajatelle oli aika naurettava syyte vai epäilys, vai miksi se luetaan... Ilman selitystäkin, joka löytyi, oli tyhmää epäillä jonkun naarmun takia. Siis olivat painineet saunaillassa kaverin kanssa. Melkein kuulosti peitetarinalle, mutta noinkin voi käydä!! :D 

syytän hermoilujani ekasta poikkiksesta, joka paljastui pettäjäksi. Kerran hänen nurkistaan löysin Pitkiä värjättyjä punaisia hiuksia... Sillloin niille ei tullut selitystä, mutta jälkeenpäin ne voi selvästi ajatella olleen jonkun random naisen, jonka kanssa pettänyt... Sellanen häntäheikki oli... Sen takia saatan olla näin 15 vuotta myöhemminkin suhtettoman epäileväinen :/

[/quote]Kyllä sitä jurrissa sattuu ja tapahtuu, ainakin minulle toisinaan. Tuollainen leikkisä karhunpainihan on aika normaalia aina silloin tällöin ja muu meuhkaaminen jurripäissään, kaikenmaailman kuningasideoita tulee.

Minä olen pudonnut kännissä monta metriä syvään kuoppaan, kerran olen heränyt metsästä aamulla, kun olen kävellyt kotiin, mutta en ilmeisesti ole jaksanut loppuun asti kävellä. Välillä aika uskomattomia juttuja, yksi kaveri on nukkunut kännissä roskiskessa jossain roskakatoksessa, heränyt siihen aamulla kun joku on tuonut roskia :D

Vierailija
15/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 02:33"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 02:30"]

[/quote]

Häh, miten tämä liittyy mihinkään? ap
[/quote]
Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Vastaa?
T. Columbo

Vierailija
16/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 02:53"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 02:33"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 02:30"] Tämä ei sitten ollut akateeminen pariskunta, vaan duunareita ilmeisesti? [/quote] Häh, miten tämä liittyy mihinkään? ap [/quote] Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Vastaa? T. Columbo

[/quote]

No mies ei ole akateeminen, enkä minäkään vielä, vasta opiskelen yliopistossa. Liittyipä paljon aiheeseen. ap

Vierailija
17/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle akateemisjankuttajalle tiedoksi, että kyllä se kuppi tuntuu maistuvan ihan näissäkin piireissä, vaikka niin helvetin sivistyneitä yritetään olla ja toisinaan sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
18/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia pettureita ne akateemiset miehet on, tottuneet saamaan halaumansa vaikka sitten rahalla. Kyllä maksullisellakin naisella kynnet on. 

Vierailija
19/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsän poika tahtoo olla,

sankar jylhän kuusiston,

Tapiolan vainiolla karhun kanssa painii lyö.

Vierailija
20/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä varmuuden vuoksi. ällöttää ajatuskin, että pettää tai vaikka flirttailee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi