Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi mies asuu vanhempiensa naapurissa, tottuuko tähän koskaan?

Vierailija
09.01.2022 |

Tuntuu oudolta, ihan kivoja ihmisiä ovat muutaman tapaamisen perusteella kylläkin. Vapaa kulku molempien pihoihin, eli käytännössä asuvat samassa pihapiirissä.

Onko kellään kokemusta tällaisesta kuviosta? Olenko liian sisäänpäin kääntynyt tällaiseen

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuhan kysyi palstalla, kuinka moni yöpyy vanhojen vanhempiensa luona. Jotkut yöpyivät!

Vierailija
22/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asumme miehen parhaan kaverin naapurissa eikä se ole yhtään parempi ratkaisu. En tajunnut tätä yhteenmuutettaessa, olin vain  iloinen, että appivanhemmat ja miehen suku on 200 km päässä, mutta miehen parhaan kaverin "vaarallisuutta" parisuhteelle en hoksannut.

Minua pidetään maksuttomana lastenhoitajana (katso kuule hetki Jeren ja Miisan perään, Heli on töissä ja me Janin kanssa käydään rautakaupassa...), pihanhoitajana ja kutsujenjärjestäjänä, kun miehet keskenään keksivät kaikenlaista hauskaa. Olen puhunut tästä miehelle ja hän on ihmeissään: kiellänkö häneltä kaveritkin? Kun sukulaiset ei saa tulla kylään (kyllä saavat, kunhan etukäteen ilmoittavat ja se sopii minullekin eivätkä jää yöksi), niin eikö miehellä saa olla edes ystäviä.

Naapurissa on meidän avain, vaadin sen pois ja seuraavalla viikolla piti kutsua lukkoseppä, kun unohdettiin omat avaimet sisälle. Mies vaati minua maksamaan sen ja antoi kaverilleen 2 avainta, kun "tuo meidän emäntä unohtelee omiaan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voisi jo pelkästään siksi, että tykkään kesäisin järjestää illanistujaisia ja grillausta ystävien kesken omalla pihallani. Appivanhemmat katselemassa menoa ikkunasta olisi kauhistus. Pahimmassa tapauksessa heillekin niin paha kauhistus, että välit kylmenisivät kun miniä juo alkoholia.

Vierailija
24/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voisi jo pelkästään siksi, että tykkään kesäisin järjestää illanistujaisia ja grillausta ystävien kesken omalla pihallani. Appivanhemmat katselemassa menoa ikkunasta olisi kauhistus. Pahimmassa tapauksessa heillekin niin paha kauhistus, että välit kylmenisivät kun miniä juo alkoholia.

ne ei ottaisi enää lapsia yökylään, että äiti saa ryypätä. Se olisi kyllä surullista.

Vierailija
25/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinut tunnisti taas. Kirjoituksissasi on aina sama rytmi. Tehtailet avauksia milloin mistäkin. Eikö tuollainen elämä ole aika surullista? Olet yksinäinen, kaveriton, eikä sinulle tapahdu todellisuudessa yhtään mitään, joten keksit vauvapalstalle erilaisia avauksia. Aika ankea kohtalo.

Onko tämä mun tilanne niin absurdi että mua luullaan palstatrolliksi? Mikäs siinä. :D ap

Vierailija
26/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me asumme miehen parhaan kaverin naapurissa eikä se ole yhtään parempi ratkaisu. En tajunnut tätä yhteenmuutettaessa, olin vain  iloinen, että appivanhemmat ja miehen suku on 200 km päässä, mutta miehen parhaan kaverin "vaarallisuutta" parisuhteelle en hoksannut.

Minua pidetään maksuttomana lastenhoitajana (katso kuule hetki Jeren ja Miisan perään, Heli on töissä ja me Janin kanssa käydään rautakaupassa...), pihanhoitajana ja kutsujenjärjestäjänä, kun miehet keskenään keksivät kaikenlaista hauskaa. Olen puhunut tästä miehelle ja hän on ihmeissään: kiellänkö häneltä kaveritkin? Kun sukulaiset ei saa tulla kylään (kyllä saavat, kunhan etukäteen ilmoittavat ja se sopii minullekin eivätkä jää yöksi), niin eikö miehellä saa olla edes ystäviä.

Naapurissa on meidän avain, vaadin sen pois ja seuraavalla viikolla piti kutsua lukkoseppä, kun unohdettiin omat avaimet sisälle. Mies vaati minua maksamaan sen ja antoi kaverilleen 2 avainta, kun "tuo meidän emäntä unohtelee omiaan".

27/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana että on hyvät suhteet. 

Vierailija
28/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi ei asu samassa pihassa, mutta ihan liian lähellä, puolen kilometrin päässä. Ei voi pihassa tehdä yhtään mitään, ettei lampaanpeffapermanenttinen pää pilkistä jonkun puun takaa.

Älä ainakaan muuta tuollaiseen kuvioon. Mä muutin, ja monta kertaa olen katunut.

29/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jatkaisi. Luultavasti ovet ovat auki molempiin suuntiin ihan koska tahansa ja joka tapauksessa yhteisellä pihalla ei olisi  minkäänlaista yksityisyyttä. Olettaen siis, että nimenomaan siihen jäisitte asumaan, jos seurustelu johtaisi avo- tai avioliittoon (mistä tosin on tuskin tässä vaiheessa vielä mitään takeita).

Yksityisyyttä ? Ihana asua vanhempien naapurina ja saada sek auttaa tarpeen tullessa. Itse olisin tosi iloinen tuosta konstellaatiosta.

Vierailija
30/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä mies sulla.

Vierailija
31/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo olisi kauhistus, mutta tiedän kyllä, että joillekin tuo on ihan ok. 🙂 Kaikille ei oma rauha/yksityisyys ole niin tarkkaa ja toisille taas hajurako vanhempiin on välttämätöntä. Muuta neuvoa en osaa sanoa kuin että mieti asia tarkkaan ENNEN kuin suhde vakavoituu.

Vierailija
32/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut syy asua omakotitalossa on oma rauha. Ei taida ap toteutua sun tapauksessa jos yhteen muutatte

Vierailija
33/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä mies sulla.

Parisuhteessa miehen tulee luopua suvustaan ja kavereistaan!

Vierailija
34/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jatkaisi. Luultavasti ovet ovat auki molempiin suuntiin ihan koska tahansa ja joka tapauksessa yhteisellä pihalla ei olisi  minkäänlaista yksityisyyttä. Olettaen siis, että nimenomaan siihen jäisitte asumaan, jos seurustelu johtaisi avo- tai avioliittoon (mistä tosin on tuskin tässä vaiheessa vielä mitään takeita).

Yksityisyyttä ? Ihana asua vanhempien naapurina ja saada sek auttaa tarpeen tullessa. Itse olisin tosi iloinen tuosta konstellaatiosta.

Et olisi samaa mieltä, jos sinulla olisi minun vanhemmat appivanhempina.

Vierailija
35/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä mies sulla.

Niin, on vain olemassa kahta ääripäätä. Taidat olla mies.

Vierailija
36/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä mies sulla.

Niin, on vain olemassa kahta ääripäätä. Taidat olla mies.

Ymmärrän, miksi miehet eivät halua parisuhteita, niissä menettää liian paljon.

Vierailija
37/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole kokemusta tällaisesta. Mutta ilmeisesti hyvin monilla palstalaisilla on. Täällä nimenomaan ketjuja lukiessani olen törmännyt tähän ongelmaan, kun anopit ilmeisesti asuvat samassa pihapiirissä. Siis kulkevat vapaasti ovista, raahaavat vanhoja tavaroitaan, järjestävät miniän huushollia mielensä mukaiseksi, kaappaavat vauvoja ym.

Meillä päin ei ole tällaista muotia, mutta ilmeisesti jossain päin Suomea yleistä.

Vierailija
38/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ei ole kokemusta tällaisesta. Mutta ilmeisesti hyvin monilla palstalaisilla on. Täällä nimenomaan ketjuja lukiessani olen törmännyt tähän ongelmaan, kun anopit ilmeisesti asuvat samassa pihapiirissä. Siis kulkevat vapaasti ovista, raahaavat vanhoja tavaroitaan, järjestävät miniän huushollia mielensä mukaiseksi, kaappaavat vauvoja ym.

Meillä päin ei ole tällaista muotia, mutta ilmeisesti jossain päin Suomea yleistä.

Minun oma isä pitäisi huolen, että piha on aina täydellisen siisti kesät talvet. Aamuisin ruohonleikkuri pörisisi pihalla heti aamukuuden jälkeen kirosanojen höystämänä, kun laiska lapsi ja vävy ei viitsi nurmikkoa leikata just silloin, kun se isän mielestä on tarpeen. Samoin pihalla ei laiskana lojuttaisi tai grillattaisi vaan tehtäisiin TÖITÄ. Vieraatkin on ihan turhia.

Vierailija
39/41 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos ap vielä linjoilla? Mikä on tilanne nyt, joko asustelet appivanhempien valvovan silmän alla? :D

Vierailija
40/41 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkos ap vielä linjoilla? Mikä on tilanne nyt, joko asustelet appivanhempien valvovan silmän alla? :D

Erillään vielä asutaan. :) Mies ei tästä järjestelystä tykkää mutta minkäs teet. Viihtyy onneksi paljon minunkin luona.