Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi mies asuu vanhempiensa naapurissa, tottuuko tähän koskaan?

Vierailija
09.01.2022 |

Tuntuu oudolta, ihan kivoja ihmisiä ovat muutaman tapaamisen perusteella kylläkin. Vapaa kulku molempien pihoihin, eli käytännössä asuvat samassa pihapiirissä.

Onko kellään kokemusta tällaisesta kuviosta? Olenko liian sisäänpäin kääntynyt tällaiseen

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä näe tuossa mitään ongelmaa, jos edes jotain näkösuojaa on välissä. 

Vierailija
2/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi. Luultavasti ovet ovat auki molempiin suuntiin ihan koska tahansa ja joka tapauksessa yhteisellä pihalla ei olisi  minkäänlaista yksityisyyttä. Olettaen siis, että nimenomaan siihen jäisitte asumaan, jos seurustelu johtaisi avo- tai avioliittoon (mistä tosin on tuskin tässä vaiheessa vielä mitään takeita).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole näkösuojaa, makkarissa saa olla jatkuvasti verhot kiinni. ap

Vierailija
4/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, ihan oikeasti.

Vierailija
5/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex asui samankaltaisessa tilanteessa. Olin aluksi vaikuttunut miten hyvissä väleissä mies oli perheeseensä, mutta se rajattomuus oli jotain aivan älytöntä. Koitahan selvittää onko napanuora kokonaan katkaistu.

Vierailija
6/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisivat miten mukavia niin ei. Liian lähellä.

Vierailija
7/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies muuten on täysi kymppi niin mikäpä ongelma siinä on, yhteen en kyllä muuttaisi. Ellei hankittaisi asuntoa jostain muualta. 

Vierailija
8/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettava ajatuskin :D ruusunpunaiset lasit pois silmiltä ap!

Vierailija
9/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat appivanhemmat aivan älyttömän ihania ihmisiä, mutta en ikinä ottaisi niitä naapuriini ainakaan näköetäisyydelle. Mieskin varmasti samaa mieltä. 

Vierailija
10/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en näe tuossa mitään muuta kuin ongelmia!

Vierailija
11/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis appivanhemmat rakennuttaneet tai hankkineet talot siten, että heiltä näkee pojan makkariin? Juokse.

Vierailija
12/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhemmat ei ramppaa miehen luona omilla avaimilla tai vakoile ikkunasta mitä puuhaatte niin ei tuo mikään onglema ole. Hankkikaa vaikka pari tuija-pensasta siihen talojen väliin näkösuojaksi niin saatte enemmän yksityisyyttä. 

Vierailija
13/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka asiasta voi tehdä ongelman. Tästäkin.😂

Vierailija
14/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitävät yleisesti ottaen enemmän vanhemmistaan kuin naiset.

Vierailija
15/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kolmekymppisenä naisen kanssa jolla oli vastaava järjestely. Ihan pelleilyä, ei mitään omaa rauhaa ellei erikseen pyytänyt.

Vierailija
16/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä kun on niin moneen junaan. Jos pidät yksityisyydestä, älä ainakaan yhteen muuta. Muutoin ei tuossa mitään isoa ongelmaa ole.

Vierailija
17/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinut tunnisti taas. Kirjoituksissasi on aina sama rytmi. Tehtailet avauksia milloin mistäkin. Eikö tuollainen elämä ole aika surullista? Olet yksinäinen, kaveriton, eikä sinulle tapahdu todellisuudessa yhtään mitään, joten keksit vauvapalstalle erilaisia avauksia. Aika ankea kohtalo.

Vierailija
18/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän täsmälleen samalla tavalla ja nyt kolmantena vuonna olen totaalisen kypsä koko sukuyhteisöön. 

Olen pitänyt kohteliaan etäisyyden ja suuni kiinni, sillä anoppiehdokas on suupaltti aidan yli huuteleva utelias hölmö. Miehen täti tykkää pimputella ovikelloa jonkun syyn takia "ohi kulkiessaan" ja kaikesta kohteliaisuudestani huolimatta mietin jo otanko seuraavan ovikellon pimputukseen mukaan tennismailan. 

Olen pitänyt yllä laihaa sopua ja välttänyt lihavat riidat. Anoppiehdokas tykkää uhota ja sanoa viimeisen sanansa. 

LIika läheisyys miehen sukulaisiin on aiheuttanut ongelmia meidän suhteessamme. Olemme rakastuneita ja pystymme puhumaan asiat auki, mutta miehen naapuruus lähisukuun aiheuttaa välillä raskaita riitoja. Emme tiedä, miten selvitä. Taloa ei mies ole myymässä ja asumme aika ajoin minun luonani.

Minulla on onneksi oma koti vielä käytössäni.

Vierailija
19/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinut tunnisti taas. Kirjoituksissasi on aina sama rytmi. Tehtailet avauksia milloin mistäkin. Eikö tuollainen elämä ole aika surullista? Olet yksinäinen, kaveriton, eikä sinulle tapahdu todellisuudessa yhtään mitään, joten keksit vauvapalstalle erilaisia avauksia. Aika ankea kohtalo.

Miten voit tunnistaa? En minä ainakaan tunnista. Sano joku toinen avaus, jonka ap on tehnyt.

Vierailija
20/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pitävät yleisesti ottaen enemmän vanhemmistaan kuin naiset.

Silti ne vanhemmat täytyy pitää erillään parisuhteesta vaikka miten hyvät välit olisikin.