Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion ilmoittaa koululle, että meidän lasta ei testata

Vierailija
09.01.2022 |

Jos se on ongelma, niin voi voi.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, koulu tekee sitten teistä lasun ja pääset selittelemään päätöksiäsi sosiaaliohjaajille.

Sosiaaliohjaajan kanssa ei ole pakko keskustella. Se, että kieltäytyy keskustelemasta koronatestiasiasta sosiaaliohjaajan kanssa ei ole huostaanottoperuste, joten sosiaaliohjaaja on siinä tilanteessa voimaton.

Huostaanotto on viimeisin keino. Ensin perhettänne voidaan yrittää auttaa perhetyöllä, perheneuvolalla ja mielenterveyspalveluilla. Toivottavasti osaatte hakeutua itse avun piiriin ennen kuin kunta tuhlaa rahoja teihin. 

22/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persumammat taas uhoamassa. :D Kyllä MINÄ olen nyt niin rohkea kun MINÄ ilmoitan koululle että MINUN lastani ei testata. No ota se kotikouluun äläkä tuo sitä tartuttamaan meidän muiden lapsia.

Ilmoitettu syrjintänä ja haukkumisena. Millä oikeudella vedät persut tähän mukaan. Tunnetko aloittajan taustan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Niin tekisin minäkin. Yhden kerran mutta ei 2 kertaa viikossa. Mieletöntä .

Jep, sunnuntai-iltana ennen uutta kouluviikkoa saisi riittää.

Vierailija
24/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä ja kiusaamista alkaa testaamaan koululaisia 2 kertaa viikossa. En todellakaan suostu. Mieluummin saisi sitten oma lapsi jäädä etäopetukseen.

Vierailija
25/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketähän ne vanhemmat olikaan joiden tarjoamien kotiolojen takia koulut erityisesti halutaan pitää lähiopetuksessa...

Vierailija
26/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa tuntumaan siltä, että olisi paras lähteä vaikka koko kevääksi Portugaliin tai mihin tahansa muuhun Euroopan maahan, jossa sentään jotain rajoituksia on saatu tehtyä. Jos kunta nuo testit tarjoaa, niin mikä ihmeen ongelma on niitä lapsia testata, näinhän jo ennen joulua tehtiin ennen isovanhempien tapaamista.

Portugal luopuu kaikista rajoituksista niin rokotettujen kuin rokottamattomien kohdalla, koska ennätyksellisistä tartuntamääristä sairaalatapaukset vain vähenevät. 

Vierailija
27/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko testataan tai itkee ja testataan... poliisi antaa virka apua.

Vierailija
28/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikatesti oireettomasta on höpöhommaa. Niin iso virheen riski tuloksessa, että sama kuin heittäisi kolikkoa. En aio testata lapsiani oireettomana. Eri asia jos on oireita. Mutta en myöskään ole niin tyhmä, että tästä erikseen ilmoittelisin kouluun tai muuallekaan!

Vierailija
29/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten kaks vuotta linnaa kaikille vanhemmille jotka eivät tikkua pentunsa nenään tunge.

Vierailija
30/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään koulussa ei kiinnosta pätkääkään teidän ilmoituksenne. Jättäkää nämä typerät ilmoituksenne lähettämättä niin ette paljasta tyhmyyttänne kenellekään.

Kouluissa ei edelleenkään ole maskipakkoa eikä varsinkaan testipakkoa.

Narsisti pelaa häpeällä. Ethän ole narsisti?

Vierailija
31/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ilmoittaa koululle, että minun lapselle ei tukiopetusta anneta.

Aion ilmoittaa koululle, että minun lapselle ei pipoa saa vaatia.

Aion ilmoittaa koululle, että minun lasta ei ruokita.

Aion ilmoittaa koululle, että minun lapsi ei opeteta. 

Jokainen ope tietää tän vanhempityypin:

Aion ilmoittaa koululle, että minun lapsen hyvinvoinnista ei saa huolehtia -vanhempi

Vierailija
32/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylkitestin osalta voisi kuitenkin ilmoittaa että ei ole sen suhteen ongelmia, jos ei halua sallia testiä, jossa rääkätään sieraimen tai nielun limakalvoja.

Vierailija
33/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, koulu tekee sitten teistä lasun ja pääset selittelemään päätöksiäsi sosiaaliohjaajille.

Sosiaaliohjaajan kanssa ei ole pakko keskustella. Se, että kieltäytyy keskustelemasta koronatestiasiasta sosiaaliohjaajan kanssa ei ole huostaanottoperuste, joten sosiaaliohjaaja on siinä tilanteessa voimaton.

Huostaanotto on viimeisin keino. Ensin perhettänne voidaan yrittää auttaa perhetyöllä, perheneuvolalla ja mielenterveyspalveluilla. Toivottavasti osaatte hakeutua itse avun piiriin ennen kuin kunta tuhlaa rahoja teihin. 

Kyse on perheiden painostamisesta. Ei mistään "avusta".

Vierailija
34/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sossun muijalla ei ole yhtään valtuuksia sen enempää kun kirjastonhoitajalla. Poliisi ei myöskään saa antaa virka - apua sillä on laitonta . Lisäksi poliisit saa poistaa mikäli tulisivat paikalle .

Vierailija
35/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaaliohjaajat eivät tee huostaanottopäätöksiä.

Vierailija
36/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ala tekee testejä lapsilleni. Senkuin menevät vain kouluun ja kysyttäessä sanovat että nega oli.

Niin miksi et?

Jotta pentu voisi toimia vapaasti taudinlevittäjänä.

Vierailija
37/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa nähdä kuinka täällä nyt mammat poraavat ja uikuttavat valtion määräyksiä.

Kun ravintolat meni kiinni haukuttiin kuinka he kitisevät asiasta, mutta nyt kun toimet koskevatkin omaa napaa niin kitinä se alkaa täälläkin.

Vierailija
38/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ilmoitin että lapseni eivät käytä maskia ja nyt ilmoitin ettei lapsiani testata ilman lupaani. Ei niistä mitään lasua tule

Opetat lapsiasi olemaan välittämättä muista. Just.

Vierailija
39/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ala tekee testejä lapsilleni. Senkuin menevät vain kouluun ja kysyttäessä sanovat että nega oli.

Eli opetat lapsesi valehtelemaan? Kunnon (Persu)poliitikko ainesta kasvattelet 😂

Vierailija
40/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää sanoa että nega oli? Eikö lapset voi vaan sanoa että vanhempia ei vois vähempää kiinnostaa testaus