Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion ilmoittaa koululle, että meidän lasta ei testata

Vierailija
09.01.2022 |

Jos se on ongelma, niin voi voi.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoitin että lapseni eivät käytä maskia ja nyt ilmoitin ettei lapsiani testata ilman lupaani. Ei niistä mitään lasua tule

Vierailija
2/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vielä hosu. Se on vasta hallituksen suositus ja avit ei ole tehneet vie mitään päätöksiä. Testitkin on kunnilla ostamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

Vierailija
4/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi testata?

Vierailija
5/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SITTEN ON Corvid19 tartunta !!!SE selittää kaiken !

Vierailija
6/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se testaaminen on sinulta tai lapselta pois?

Vierailija
7/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tuntumaan siltä, että olisi paras lähteä vaikka koko kevääksi Portugaliin tai mihin tahansa muuhun Euroopan maahan, jossa sentään jotain rajoituksia on saatu tehtyä. Jos kunta nuo testit tarjoaa, niin mikä ihmeen ongelma on niitä lapsia testata, näinhän jo ennen joulua tehtiin ennen isovanhempien tapaamista.

Vierailija
8/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ala tekee testejä lapsilleni. Senkuin menevät vain kouluun ja kysyttäessä sanovat että nega oli.

Vierailija
9/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ala tekee testejä lapsilleni. Senkuin menevät vain kouluun ja kysyttäessä sanovat että nega oli.

Niin miksi et?

Vierailija
10/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä samoja vanhempia, jotka eivät tee lapselle ruokaakaan, jos eivät hyödy itse siitä jotenkin.

Ja näitähän riittää. Jos koulusta ilmoitetaan, että on luistelua, niin kamala valitusviesti, miten heillä ei ainakaan luistimia osteta.

Jos sitten sanotaan, että sinun lapsesivoi laskea sillä aikaa viereisessä mäessä, niin taas valitusta, että eikun kaikkien on sitten laskettava mäkeä.

Ja jos ilmoitetaan, että kaikki nyt sitten laskevat mäkeä, joten kannattaa olla ulkohousut ja vaihtolapaset tai hanskat, niin taas valituskirjelmä, miten koulu ei voi vaatia ulkohousuja tai että lapselle löytyisi toisetkin lapaset.

Mitään ei koulusta vaadita. Mutta lapsella on kurjaa märissä lapasissa tai farkuissa mäenlaskussa. Se ei näitä koteja kiinnosta, vaan se, että päästään muka näpäyttämään koulua. Koska sillä voitetaan jokin itse keksitty kilpailu.

Vierailija
11/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään koulussa ei kiinnosta pätkääkään teidän ilmoituksenne. Jättäkää nämä typerät ilmoituksenne lähettämättä niin ette paljasta tyhmyyttänne kenellekään.

Kouluissa ei edelleenkään ole maskipakkoa eikä varsinkaan testipakkoa.

Vierailija
12/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi et?

En osaisi tehdä testiä, olen melkoisen kädetön ja lisäksi minusta on hauskaa käyttää valtaa tehdä vahinkoa muille silloin harvoin kun voin.

Iloitsen ajatuksesta, että jos lapseni saa tartunnan niin sitten sen saa kaikki muutkin, ei väliä jos tulee ruumiitakin. ap

Tiedätkin varmasti olevasi mieleltäsi viallinen.

Juuri tämän vuoksi testit pitää tehdä koululla kaikilta.

Vierailija
13/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi et?

En osaisi tehdä testiä, olen melkoisen kädetön ja lisäksi minusta on hauskaa käyttää valtaa tehdä vahinkoa muille silloin harvoin kun voin.

Iloitsen ajatuksesta, että jos lapseni saa tartunnan niin sitten sen saa kaikki muutkin, ei väliä jos tulee ruumiitakin. ap

entä jos se onkin oma lapsi joks kuolee?

Vierailija
14/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sulle ei ole ongelma se että lapsesi voi saada diabeteksen koronan seurauksena.?

Ok sitten

Vierailija
15/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, koulu tekee sitten teistä lasun ja pääset selittelemään päätöksiäsi sosiaaliohjaajille.

Sosiaaliohjaajan kanssa ei ole pakko keskustella. Se, että kieltäytyy keskustelemasta koronatestiasiasta sosiaaliohjaajan kanssa ei ole huostaanottoperuste, joten sosiaaliohjaaja on siinä tilanteessa voimaton.

Vierailija
16/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt vielä hosu. Se on vasta hallituksen suositus ja avit ei ole tehneet vie mitään päätöksiä. Testitkin on kunnilla ostamatta.

Jokohan Sarmasteelle ja Jylhälle on soitettu että tarttis pikatestejä?

Vierailija
17/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, emme testaa ketään. 

T. Ope

Vierailija
18/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmoitin kouluun että meidän lapsemme ei opiskele persujen lasten kanssa. Järjestyi siirto parempaan ryhmään.

Ihanko ruotsinkieliseen kouluun?

19/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tekisin minäkin. Yhden kerran mutta ei 2 kertaa viikossa. Mieletöntä .

Vierailija
20/46 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmoitin kouluun että meidän lapsemme ei opiskele persujen lasten kanssa. Järjestyi siirto parempaan ryhmään.

Joo mä ilmoitin kans että meidän lapset ei sitten opiskele valuvikaisten kanssa.