Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, kuinka tärkeä asia hiukset ovat sinulle? Onko kaljuus painajainen?

Vierailija
09.01.2022 |

Vai kasvaako sinulla täysi tukka, mutta ajat silti kaikki hiuksesi pois?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka on täysi, mutta vanha sanonta, "ei tyhjä lato kattoa kaipaa" on tosi.

Vierailija
2/27 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä on semmoinen pitkä kurtrussell lookki ku en oo jaksanu parturiin.

Ei olis kalju mokään painajainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeät. Kaljuus ei onneksi uhkaa, mutta harmaantumisen kanssa kriiseilen. Kajuna ajaisin varmaan pois kaiken.

Vierailija
4/27 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saavuttanut ilmeisesti iän, jossa en nakkaa enää paskaakaan mitä muut ajattelee moisista. Sisuskumi alkaa paistamaan niin onhan se kalju siistimpi. Lisäksi oma mukavuus kun ei tarvi niiden karvojen kanssa säätää.

Vierailija
5/27 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä letti on, vähän semmoinen Jared Leto -tyyppinen. Usein silmillä, kun on ulkona. Jurppii jonkun verran. Taidan pian ottaa keittiösakset käsiini ja nips, naps.

Vierailija
6/27 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti kasvaa, mutta olen ajellut kaljuksi säännöllisesti jo noin 10 vuoden ajan. Säästää aikaa ja vaivaa, kun ei tartte olla hiuksia laittamassa.

Vierailija
7/27 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän toi päälaki alkaa näyttämään kookospähkinältä, eipä hirveesti hetkauta. Kunhan etuveitikka peuhaa ..ja kyllä se tojottaakin.

M 54

Vierailija
8/27 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pälvikaljuuntumista on suvussa.  Itselläni alkoi näkyä parturireissuilla joskus kolmekymppisenä.  Nykyisin on selkeä pälviläikkä päälaella mutta en koskaan muista sitä muulloin kun parturin näyttäessä leikkausjälkeä silloin harvoin kun käyn eli keskimäärin 2 kertaa vuodessa.

Vierailija
9/27 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka ei ole tärkeä. Tärkeämpi asia on mitä siellä tukan tai kaljun alla tapahtuu. Jos aivot on solmussa, niin kammattu tukka ei pikälle riitä.

Vierailija
10/27 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ne tukalla koreilee

Vierailija
11/27 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellaisessa välivaiheessa että pakko pitää siiliä tai sheivata kaikki pois. Mielelläni sheivaan kaiken pois, mutta ei sitäkään jaksa 3-5 päivän välein. Olisin onnellisempi jos lakkaisi kokonaan kasvamasta.

Vierailija
12/27 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkaa riittää ja ovat tärkeät minulle.

M28

Vierailija
13/27 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sellaisessa välivaiheessa että pakko pitää siiliä tai sheivata kaikki pois. Mielelläni sheivaan kaiken pois, mutta ei sitäkään jaksa 3-5 päivän välein. Olisin onnellisempi jos lakkaisi kokonaan kasvamasta.

Sama!

Vierailija
14/27 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän toi päälaki alkaa näyttämään kookospähkinältä, eipä hirveesti hetkauta. Kunhan etuveitikka peuhaa ..ja kyllä se tojottaakin.

M 54

Miksi arvelet siittimesi liittyvän aiheeseen?

Vierailija
15/27 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa, että aina olsin pitänyt siitä, että olen pituusrajoitteien kun olenvanhempiani ja sisaruksiani huomattavasti lyhyempi ja ainoa., jonka kuontalo on selkesästi kaljuuntunnut ja jolta typerimmät ovat tiedustelleet, että mistä minut on adoptoitu, tai kävikö vanhemmillani synnärillä vahinko ja ottivat väärän vauvan mukaansa

Yritän kuitenkin keskittyä niihin asioihin joille uskon voivani tehdä jotain ja jos en hyväksyä, niin ainakin elä sen asian kanssa, että on asioita tai seikkoja, joille en voi mitään. Ei näiden asioidenerottaminen toki aina ole ollut helppoa kun on hakannut päätään seinään aika tavoin mutta elämä opettaa.- Voin vain kuvitella millainen taakka saattaisi olla voimakkaasti kaljuuntuvana naisena, jonka kropan malli eroaisi huomattavasti valtavirrasta. 

Missään en muista kohdanneeni niin ilkeitä kommentteja ulkonälstä tai vaikka pituuden tai kaljuuntumisen suhteen kuin tällä palstalla.

Vierailija
16/27 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kyllä kuullostaa fiksulta. - Itse en kyllä uskalla sheivata päätäni aivan kaljuksi, koska pellkään tai aatteluttaa, että joku pian liittää sen olevan merkki ideologioista ja asenteita, joita en koe omakseni.

Mutta yritän kuitenkin pitää kuontaloni siistinä ja olemaan kaljuuntuva pystypäin. - Hieman näet itseäni huvittaa nyt jälkeenpäin kuinka itsekin yritin nuorempana (alle 30 vuotiaana) epätoivoisesti peitellä kaljuuntumista. Ja kuinka  ihan liian paljon maksoin erikoislääkäreille ja mm. apteekeista saamistani litkuista ja pillereistä, joiden piti vähintään pysäyttää hiusten lähtö. Mutta niin ei ikinä käynyt.

Niinpä sitten päätin, että minun on yritettävä pitää kondiksessa muu olemukseni. - Väittäisin, että olen tänään jopa hieman paremman näköinen kuin nuorempana jolloin kaikki hiukset olivat vielä päässä mutta muu olemukseni oli aikas veltto. Nyt lähempänä 50 vuotta en kuvittele itsestäni liikoja mutta on silti kiva kun voi huomata, että olen onnistunut mm. pitämään elopainoni kurissa, eikä itselläni ole lainkaan ylipainoa  

Vierailija
17/27 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka on tai ei. En koe, että sillä on merkitystä. Mulla on ollut lyhyet hiukset, pitkät hiukset ja kaikkea siltä väliltä. Nyt mulla on keski-ikäiselle miehelle varmasti tosi hyvin sopivat olkapäämittaiset hiukset, koska en ole vain viitsinyt käydä parturissa. Näistä luopuminen ei olisi vaikeaa ja itse asiassa tuossa jokunen päivä sitten mietin, että mitä jos vain leikkaisi ihan millisiilin, koska nämä pitkät ovat niin hankalat.

Vierailija
18/27 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan kaljuksi ajele koska päänmuoto ei ole siihen sopiva. Pellehermannitukka sitten jos kaljuunnun 👍

M35

Vierailija
19/27 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatan ohuen hiirenhännän kuten muutkin keski-ikäiset kaljuuntuvat miehet 😬

Vierailija
20/27 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 54

Miksi arvelet siittimesi liittyvän aiheeseen?

Testosteroni.

Ja kyllä, olen nainen.