Punertavat kasvot-mikä avuksi?
Kasvoni ovat aina olleet melko punakat, kiitos perintötekijöiden. Olisiko teillä suositella hyvää meikkivoidetta tai bb-voidetta, jolla saisi punakkuutta piiloon mutta joka olisi myös mahdollisimman luonnollinen? Meikkaan hyvin vähän, lähinnä ripsiväri ja kulmakynä.
Kiitos vinkistä :)
Kommentit (23)
CC Nude Magique on ihan hyvä. Sävyltään vihreä, joka siis peittää punakkuutta, muttei kuitenkaan ole sellainen "kaiken peittävä" maski.
Valitettavasti omien kokemuksieni mukaan oikeasti punaista naamaa ei saa peittoon millään bb-voiteella. Eli osta meikkivoide, vaikka loreal true match.
Minulla usein punottaa nenänpielet ja posket, käytän niihin kohtiin lumenen cc peitevoidetta joka on tarkoitettu punoituksen ja couperosan peittoon, sitä laitan aina ennen meikkivoidetta ja hyvin peittää! Välillä jos haluan meikata kevyemmin laitan vaan tuota cc peiteväriä, hyvin peittää ja pysyy kasvoilla tosi hyvin! Eikä maksakaan kuin alle 10e.
Mineraalimeikki: vihreä puuteri (esim. Lily Lolin vihreä corrector)
Mulla ei tunnu auttavan mikään. :( olen kokeillut vaikka mitä voiteita, puutereita yms, mutta pari tuntia ja kaikki liukuu pois naamalta läikikisi. Joten lopputulos on punainen naama täynnä meikkivoideläikkiä... :(
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:13"]Mulla ei tunnu auttavan mikään. :( olen kokeillut vaikka mitä voiteita, puutereita yms, mutta pari tuntia ja kaikki liukuu pois naamalta läikikisi. Joten lopputulos on punainen naama täynnä meikkivoideläikkiä... :(
[/quote]
Voi ei. Kuulostaa kurjalta :/ miksiköhän se meikki ei pysy? Niin rasvainen iho?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:00"]Valitettavasti omien kokemuksieni mukaan oikeasti punaista naamaa ei saa peittoon millään bb-voiteella. Eli osta meikkivoide, vaikka loreal true match.
[/quote]
Joo, tätä vähän pelkäsinkin. Tavoitteeni ei ole saada täysin "valkoista" ihoa, mutta jos edes hiukan tasaisempi ihonsävy ja hiukan punakkuutta pois...
Ootko mineraalimeikkejä? Jane Iredale esim? Ne kyllä pysyy vaikka missä ja hoitaa.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:24"]Ootko mineraalimeikkejä? Jane Iredale esim? Ne kyllä pysyy vaikka missä ja hoitaa.
[/quote]
En ole kokeillut.
Mä käytän keltapohjaista meikkivoidetta.
Mä löysin ratkaisun. E.l.f. -merkkinen vihreä mineraalimeikinpohjustusvoide. Siihen päälle Lily Lolon foundation, toimii.
Mullakin on aika punakka naama (olen joskus miettinyt, että onkohan se normaalia, mutta ilmeisesti sitten on), ei pahasti, mutta valokuvista huomaan. Mulla auttaa hyvin bb-voide. Käytän Lumenen jotain bb-voidetta ja se on kyllä hyvä noin muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:13"]Mulla ei tunnu auttavan mikään. :( olen kokeillut vaikka mitä voiteita, puutereita yms, mutta pari tuntia ja kaikki liukuu pois naamalta läikikisi. Joten lopputulos on punainen naama täynnä meikkivoideläikkiä... :( [/quote] Voi ei. Kuulostaa kurjalta :/ miksiköhän se meikki ei pysy? Niin rasvainen iho?
[/quote]mulla on sekaiho, eli rasvaisuus ei selitä tuota ilmiötä.. En siis todellakaan voi käsittää mistä se johtuu..
:(
Lumenen CC-voide käytössä täälläkin. Peittää punaisuutta mutta sointuu niin hyvin omaan ihonväriini, ettei tarvitse edes meikata koko naamaa, vain punaiset kohdat.
Punasuuteen on olemassa hoitovoiteita. Tietysti meikkiäkin voi käyttää peittämään mut joku kunnon hoitovoide vaik yöks hoitaan itse ongelmaa.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:00"]
Lumenen CC-voide käytössä täälläkin. Peittää punaisuutta mutta sointuu niin hyvin omaan ihonväriini, ettei tarvitse edes meikata koko naamaa, vain punaiset kohdat.
[/quote]
Toi CC olisi muuten hyvä, mutta se light-sävy on ainakin mulle vähän liian tumma. Mutta se peittää kivasti mun couperosaa, ei kokonaan, mutta tasoittaa väriä luonnollisesti.
Niin ja siis jatkossa haluaisin kokeilla myös jotain ihomeikkiä, koska punertava iho ärsyttää tällä hetkellä.