Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

168cm hyvä paino?

Vierailija
02.05.2015 |

Olen 20v nainen, ja pituutta löytyy 168 senttiä. Elopaino viipottaa 65-66 kilossa, ja vaatekoko on s tai m, riippuen merkistä. Mitat olivat viime katsomalta n. 92-70-91. 

Aina kun vilkaisen peiliin niin tuntuu että painoa olisi hyvä saada pois. Mikäköhän olisi hyvä tavoite ja kalorimäärä, jolla sen voisi saavuttaa? Liikuntaa harrastan 2-4 kertaa viikossa, mutta pakko myöntää että herkut maistuvat vähän liiankin hyvin. Nyt kuitenkin bikinikauden lähestyessä noille vatsamakkaroille olisi ihan oikeasti tehtävä jotain....

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalia suosittelen. Nopeasti tuloksia! Ja herkut pois, tai ainakin vähennät huomattavasti.

Vierailija
2/22 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun noista mitoista kannata stressata! Hyvät mitat! Elä ala näkeen ittees vääränkokosena!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aika tismalleen saman kokoinen. Ilman mitään laihdutuskuureja tai säännöllistä liikuntaa olen nuorempana sinun ikäisenäsi painanut noin 60 kiloa ja silloin ei ollut vatsamakkaroita. Minusta sinulla ei ole aihetta laskea kaloreita vaan jätät herkut vähemmälle ja syöt enemmän kasviksia. Sillä paino asettunee sopivalle tasolle. Muista että jokaisen normipaino on yksilöllinen, älä aseta liian jäykkiä tavoitteita. 

Vierailija
4/22 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saman pituinen, ja painoa 140 kg
Repikää siitä..

Vierailija
5/22 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:07"]

Kuntosalia suosittelen. Nopeasti tuloksia! Ja herkut pois, tai ainakin vähennät huomattavasti.

[/quote]

Vanha jumppakortti vanheni juuri, olen jos ostanut 3kk kuntosalijäsenyyden johon kuuluu sali, jumpat ja uintimahdollisuus. Pitää vain yrittää pitää motivaatio yllä, tavoitteena 4-5 treeniä viikkoon. Ja nyt otan kyllä itseäni nikasta kiinni ja alan noudattaa hyväksi haivaittua yksi herkkupäivä viikossa- tapaa. Silloin jos sallisi itselle sen pullaan ja herkkukahvin tai vaikkapa suklaapatukan niin ei varmasti maiilma kaatuisi? Jos siis muina päivinä kaikki tuollaiset herkut jättäisi pois? -AP

Vierailija
6/22 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuota kirjoitusvirheiden määrää, yhdellä kädellä kirjoittaminen ei selkeästikään ole paras ajatus:)-AP

Vierailija
7/22 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:07"]

[/quote]

Vanha jumppakortti vanheni juuri, olen jos ostanut 3kk kuntosalijäsenyyden johon kuuluu sali, jumpat ja uintimahdollisuus. Pitää vain yrittää pitää motivaatio yllä, tavoitteena 4-5 treeniä viikkoon. Ja nyt otan kyllä itseäni nikasta kiinni ja alan noudattaa hyväksi haivaittua yksi herkkupäivä viikossa- tapaa. Silloin jos sallisi itselle sen pullaan ja herkkukahvin tai vaikkapa suklaapatukan niin ei varmasti maiilma kaatuisi? Jos siis muina päivinä kaikki tuollaiset herkut jättäisi pois? -AP

[/quote]

Kyllä se varmasti on hyvä tapa. Ja sitten jos sulla on tapana santsata ruokaa, siinä tulee huomaamatta melkein tuplattua kalorinsa. Mä olen nyt laihtunut sillä että en syö makeaa viikolla ja jos santsaan ruokaa, otan vain kasviksia. Mutta nälkäisenä ei kannata olla, se ajaa herkästi ahmimiseen ja siihen että viikonloppuna vetää ruokaa kaksin käsin. 

Vierailija
8/22 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saman pituinen ja paino aina 62-64 välillä, niissä pysyy tasaisesti eli varmaan on se mun "oma paino". Eli sinunki painos kuulostaa oikein hyvältä, en stressais. Biksut vaa päälle ja tadaa, olet rantakunnossa ;)

Vierailija
9/22 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan saman kokonen, ja tyytyväinen ulkonäkööni. En ryhtyisi tekemään painosta ongelmaa silloin kun se ei oikeasti ole ongelma...sitä stressattavaa kyllä löytyy muutenkin

Vierailija
10/22 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs N21, 156cm ja 54kg?

Vierailija
11/22 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä! Olette ihania ja kauniita nuoria naisia! Elkää stressatko!

Vierailija
12/22 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis periaatteessahan toi sun nykyinen painosi on ihan hyvä, mutta eri asia on tietty se jos et tykkää omasta peilikuvasta tai olostasi yhtään.

Vierailija
13/22 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:19"]

Mä oon ihan saman kokonen, ja tyytyväinen ulkonäkööni. En ryhtyisi tekemään painosta ongelmaa silloin kun se ei oikeasti ole ongelma...sitä stressattavaa kyllä löytyy muutenkin

[/quote]

Suurin ongelma itselläni on se, että vaatteet päällä näytän omasta mielestäni ihan hyvältä. Silloin kun voi valita jalkaan ne piukat farkut, jotka tekee ihmeitä jaloille ja peitellä vähän käsivarsien hyllyvyyttä. Mutta tadaa otetaan vaatteet päältä niin paljastuu että istuessa tulee vatsasta yhtä makkaraa ja reidetkin hytkyy kun nauran. Enkä nyt ole mitään syömishäiriötä itselleni kehittämässä, kunhan vaan pohdin että olisiko muutama kilo hyvä pudottaa pois:) Ja hyviä, toimivia ehdotuksia onkin tullut, kuten tuo santsaamisen lopettainen. Kiitos niistä sekä positiivisista viesteistä!

Vierailija
14/22 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen painanut tuon pituisena sekä 40,5 kg että 104 kg. Näyttää hirveältä noin kirjoitettuna :D Vuosissa väliä tuossa n. 25 vuotta. Nykyään edelleen samanpituisena paino 88kg, tästä toivottavasti vielä putoaa elämäntapamuutoksen ansiosta 7-alkuiseksi. Ihan hyvä elää silti nytkin. Olet ihan ok painoinen, ihan tärkeintä on olla terve ja tasapainossa. Se ei ole ihan niin kilon päälle :) 

Vierailija
15/22 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan 57kg ja liikun säännöllisesti. Lapsiakin on 3. Treenaamalla ja oikealla ruokavaliolla saat löysät pois.

Vierailija
16/22 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus ohje se on 1cm=1kg. On yleensä hyvä.

Vierailija
17/22 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:47"]

[/quote]

Siis 168 cm ja 168 kiloa?

Vierailija
18/22 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:47"]

[/quote]

Siis 168 cm ja 168 kiloa

Ymmärsit oikein

Vierailija
19/22 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaalipainoinen, joten älä stressaa. Turha ainakaan millekään laihdutuskuureille on alkaa. Liikuntaa vaan lisää ja panosta terveelliseen ruokaan.

Vierailija
20/22 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ton pituinen ja laihduttanyt 70 kg -> 62 kg ja vielä olisi muutama kilo pudotettavana. Reisissä ja alavatsassa on vielä turhan paljon ylimääräistä (mutta ei nyt kuitenkaan hirveästi), joten varmaan joku 58-59 kg on jees.

Kattoo sitten jos joskus jaksan alkaa treenailla ja kasvattaa lihasta (jolloin paino luonnollisesti nousisi yli 60 kilon), mutta saa nyt nähdä.