Käynti gynellä?
Voiko olla mahdollista, että gyne olisi ollut huolimaton, ja tartuttaisi tutkimusvälineillään terveseen ihmiseen jonkun muun potilaan taudin? Olin nimittäin normaalissa vuosikontrollissa, ja ainakin silloin terve, papan tulos puhdas, mutta kun nyt käynnistä on kulunut muutama viikko, minulla on alkanut ilmetä kirvelyä, kutinaa, ja epätavallista vuotoa, ei ole koskaan ennen tällaisia vaivoja ollut. Onko siis mahdollista, että gyne olisi tehnyt minulle tutkimuksen "likaisilla", toiseen potilaaseen käytetyillä tutkimusvälineillä? Epäilyni on suuri!
Kommentit (5)
Oletko allerginen tai yliherkkä jollekkin mitä gyne käyttää esim. Muovihansikkaat tuottaa minulle kutinaa (sanoi kaupasta ostetut kondoomit,apteekin tuotteet vaan käy). Ota asia puheeksi jonkun kanssa esim. Neuvola,työterveys ni saatat saada vinkkejä
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:15"]Oletko allerginen tai yliherkkä jollekkin mitä gyne käyttää esim. Muovihansikkaat tuottaa minulle kutinaa (sanoi kaupasta ostetut kondoomit,apteekin tuotteet vaan käy). Ota asia puheeksi jonkun kanssa esim. Neuvola,työterveys ni saatat saada vinkkejä
[/quote]
Tosin piti lisätä että nämä mun oireet tulevat heti samana päivänä kun käynti/käyttö on ja tiedän ne siksi yhdistää tilanteeseen
Akalla on hiiva ja koittaa syyttää gyneä. *huoh*
Ap vastaa, en ole allerkinen muovikäsineille, olen sentään käynyt gynellä tosimonta kertaa elämässäni, ja olen menopaussi-iässä, ei seksiä enää moneen moneen vuoteen, siksi nämä oireet on helppo yhdistää gynekäyntiin. Halusin jotain mielipiteitä tältä palstalta.
Kiitos vastauksista! Vaihdan lääkäriä jatkossa.
Kuulostaa hiivalta! Enpä usko,et lääkäri olis moista mokaa tehnyt, mut jos toi jatkuu niin uudestaan lääkäriin.