Voitko käyttää collegehousuja töissä?
Tai käytätkö? Mikä alasi? Miksi voit? Miksi et voi?
Kommentit (17)
Voin, olen lastentarhanopettaja. Mutta en käytä, mielestäni eivät ole sopiva työasu ellei työskentele liikunnan parissa.
En voisi. Kirjoittamattomissa säännöissä pukukoodi on virallinen tai rento/virallinen, toimistolla näkee enimmäkseen kauluspaitoja, pukuja ja naisilla muuten siistejä asuja (kauluspaita, hame, siistit kengät...). En osaisi kuvitella meneväni töihin edes tennarikengissä tai hupparissa, vaikka tiimimme nuori harjoittelija tekee niin. Lököttävistä collareista puhumattakaan! En menisi ihmisten ilmoille sellaisissa, puhumattakaan toimistosta... Pukeudun usein siisteihin housuihin tai tummiin farkkuihin, siistiin paitaan ja jakkutakkiin. Puolivirallisesti.
Työskentelen lasten parissa, käytän jos huvittaa. En kysele keneltäkään mitä v
Voisin kai, mutta ovat mielestäni turhan kotihousumaiset töihin. Olen terveydenhuollon sihteeri, enkä näe ikinä ketään työyhteisön ulkopuolisia ihmisiä, ainoastaan hoitohenkilökuntaa.
Yövuoroissa voin, muissa en kehtaa. Öisin työskentelen yksin, eikä asiakkaat näe minua.
voin käyttää ja käytän, koska kuuluu työasuun (työnantaja antaa mustat collegehousut, muunvärisiä ei saa käyttää). Myyjä.
Voin pukeutua niin kuin haluan, mutta collegehousut eivät ole useimpiin työtehtävään ja sääolosuhteisiin mukavin vaihtoehto... :) Käytän joskus. Maatila.
Voisin käyttää, olen varhaiskasvattaja. Eivät kuitenkaan kuulu tyyliini.
Periaatteessa voisin ja olen pukeutunutkin. Toimin markkinointitoimistossa ja pukukoodimme on sellainen, että vaatteiden pitää olla ns. "katseenkestävät" ja edustavat asiakkaiden vuoksi. Mitään kotilököcollareita en jalkaani laittaisi, mutta mulla on tosi kivat ohutta collegekangasta olevat mustat ns. arkikäyttöön tarkoitetut colleget, jotka olen yhdistänyt silkkipaitaan ja korkokenkiin. Ei näytä varsinaisesti rentoiluhousuilta, mutta on supermukavat päällä :D
Voin ja käytänkin joskus. Olen yläkoulun erityisluokanopettaja ja joskus joustavista vaatteista on hyötyäkin. Käyttämäni kollarit ovat kuitenkin laadukkaita, puhtaita ja siistejä. Huppari kaverina kuuluu melkein jokapäiväiseen pukeutumiseeni.
Kaipa voisin, koska istun toimistohuoneessa, enkä työskentele asiakaspalvelussa, mutta farkkuja yleensä käytän, jos ei ole kokouksia.
Voin vaikka pyjamanhousuja :). Olen töissä pienessä toimistossa, jonne ei satunnaiset ohikulkijat eksy.
No periaattessa voin, tutkijana työskentelen, eikä sillä ole väliä, missä kuteissa huoneessani istun. En kuitenkaan käytä, mielestäni ne ovat vähän turhan rennot ihmisten ilmoilla liikkumiseen.