Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja mies väittää että olen ollut uskoton.

Vierailija
09.01.2022 |

Miehellä alkoi tää kuvittelu noin vuosi sitten. Hän alkoi kuvitella kaupan kassastakin, että jos hymyilen ja sanon "kiitos" olen ollut sen kanssa.
Harrastukset yms piti lopettaa.

Sitten tulin raskaaksi, ja hän tietty väittää että lapsi on jonkun toisen.. antaa kuvitella. Olen sitten yksinhuoltaja eikä minulla ole epäilystä ettei hän olisi isä koska minulla ei ole koko elämän (35v) aikana ollut muita seksikumppaneita.

Pahinta on, että hän on saanut perheterapeuttimmekin, jolle saimme lähetteen neuvolasta uskomaan tähän. Perheterapeutin joka lause alkaa nykyään "Niin JOS se Lasse todella on lapsen isä.." miehen mulkoillessa minua vihaisesti. Alan yleensä aina itkemään.

Mitä teen? En ymmärrä kuinka minua voidaan epäillä niin kamalasta teosta?

TAI, toinen vaihtoehto olisi valehdella että Juu, hän ei ole lapsen isä ja silloin hän ei koskaan enää seuraisi minua ja pääsisin häntä lapsen kanssa karkuun.. Mutta kun sanon totuuden että hän on lapsen isä, hän seuraa meitä nyt varmasti koko loppuelämän. Hän sanoo että myöskään eron jälkeen ei saa olla muita miehiä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat tommoisen perheterapian, eroat, ja irtaudut tilanteesta. Isyystestit sitten aikanaan jos katsot tarpeelliseksi tai jatkat eteenpäin yksi lapsen kanssa. Tilanne ei tule paranemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea nainen olisi jättänyt tuon sian heti kun ensimmäiset rajoituspyrkimykset tuli esille.

4/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaan totuus ja että et halua olla hänen kanssaan.

Vierailija
5/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyystesti ja ero.

Vierailija
6/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto on helpompi hoitaa ennen lapsen syntymää, joten asuntoasiat kannattaa sinun laittaa kuntoon. Toivottavasti ette ole naimisissa, niin saat sitten yksinhuoltajuuden. Vaikka lapsen isyydestä ei sadallakaan testillä ole mitään epäselvyyttä, mies epäilee silti. Sairaalloisen mustasukkaisen kanssa ei kannata ainokaista elämäänsä pilata.

Vierailija
7/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutäti vauhdissa 🤣🤣

Vierailija
8/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia miehiä valitettavasti on ja luultavasti vain pahenee tuosta. Tee itsellesi joku plan b. Millaiset välit sinulla on vanhempiisi, voisitko puhua vaikka heille? Älä ala salailla miehen juttuja ja mennä niihin mukaan.

9/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satutäti vauhdissa 🤣🤣

Ja emojispede.

Vierailija
10/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satutäti vauhdissa 🤣🤣

Olisitko sinä nauranut minun työkaverille, jolla oli tuollainen mies?

Vierailija
11/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satutäti vauhdissa 🤣🤣

Niin. Aina pitää keksiä miehistä jotain pahaa.

Vierailija
12/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsia menit kilipäälle tekemään? Joopa joo.

Vierailija
13/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan mun exän kanssa. Neovona vaan että juokse ja kovaa. Meininki tulee tuosta vain pahenemaan.

Vierailija
14/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, et sitten parempaa keksinyt.

Vierailija
15/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläistä tällä kertaa.Kylläpä on huono provo.

Vierailija
16/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt kun luottamus on karissut noin pahasti?

Vierailija
17/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Mustasukkainen miehen kanssa tosiaan voi käydä näin.

En osaa neuvoa mitenkään muuten kuin tuo mitä toisetkin on kehottaneet. Eroa hänestä! Tulossa voi olla tämän henkisen väkivallan lisäksi fyysistä väkivaltaa.

Vierailija
18/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian ketjuun tulee taas tyyppi joka väittää, että 98 % lapsista ei ole aviomiesten lapsia. Prosentti tietysti kasvaa joka keskustelussa.

Huom. todellinen % on noin 4 ja se sisältää muumimukimenetelmät, sairaala llosuhteissa lainatut solut/siemennesteet jne.

Vierailija
19/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun samassa jamassa oon ollut itse eikä tuo tuosta parane.

Ota huomioon että eron jälkeen hän hankaloittaa sun ha lapsen elämää minkä ehtii..

Juokse!

Mä oon kokenut ton, ja voin melkeinpä sanoa, että dna'testit ei tuossa auta mitään.. hän ei usko, raivoaa ja on vihainen, eikä usko sinua ollenkaan.

Juokse yksin tai lasten kanssa.. todennäköisesti hän tekee lasun. Mutta hankkiutukaa eroon keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
20/22 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on taas roskaa koko juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan