Miten sun vappusi on mennyt?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:43"]
On mennyt tässä ystäväperheen vierailun merkeissä.
[/quote] Mukavaa ollut ja niin pois päin vai? Oletko jo tyystin kyllästynyt passaamiseen? :)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:45"]
[/quote] Mukavaa ollut ja niin pois päin vai? Oletko jo tyystin kyllästynyt passaamiseen? :)
[/quote]
On ollut mukavaa. En koe tätä passaamiseksi, vaikka oonkin lähinnä vastannut ruokahuollosta. Joku muu kuitenkin vahtii lapsia, kun mä kokkaan. On ihan kykeneviä vieraita kylässä :)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:45"]
[/quote]
On ollut mukavaa. En koe tätä passaamiseksi, vaikka oonkin lähinnä vastannut ruokahuollosta. Joku muu kuitenkin vahtii lapsia, kun mä kokkaan. On ihan kykeneviä vieraita kylässä :)
[/quote] Kiva kuulla. :) Mulla mennyt myös ihan ok. Nakkikiintiö on kyllä jo täynnä.
Kiitos kysymästä, erinomaisesti. Olin kaverin mökillä, jonne oli tullut kavereita eri puolilta Suomea. Saunottiin, grillattiin, juotiin kaljaa, pelattiin paskahousua, improvisoitiin hetken lauluja ja naurettiin itsemme kipeäksi.
Hyvin kiitos. Olin aattona Nosturissa Jenni Vartiaisen keikalla, huippu oli. Eilen ja tänään laittanut pihaa kuntoon. Ryyppääminen ei nyt maistunut, pari skumppalasia muttei muuten.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:55"]
Kiitos kysymästä, erinomaisesti. Olin kaverin mökillä, jonne oli tullut kavereita eri puolilta Suomea. Saunottiin, grillattiin, juotiin kaljaa, pelattiin paskahousua, improvisoitiin hetken lauluja ja naurettiin itsemme kipeäksi.
[/quote] Kuulostaa ihanalle. :)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:56"]
Hyvin kiitos. Olin aattona Nosturissa Jenni Vartiaisen keikalla, huippu oli. Eilen ja tänään laittanut pihaa kuntoon. Ryyppääminen ei nyt maistunut, pari skumppalasia muttei muuten.
[/quote] Minä anopin kanssa kilistelin kuoharia. Osasihan tuo tällä kertaa käyttäytyä. ;)
Hienosti..anoppilassa oltiin, käytiin hoplopissa, retkeiltiin, uitiin yms yms. Oli hauskaa. Tänään sitten minun vanhempien luokse vielä grillaileen jne :)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 17:49"]Kännissä.
[/quote]Kuullostaa ihanalta! <3
Veditkö pitkääsiivua, vai himmailitko aamupäivisin?