Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinini on hurahtanut täysin 80-lukuun!

Vierailija
09.01.2022 |

Ei kuuntele mitään muuta kuin 80-luvun musaa ja pukeutuu kuin minä kasarilla. Toivoi joululahjaksi kreppirautaa - jonka sai. Ihannoi 80-lukujen idoleita. Hauskaa huomata miten esimerkiksi tietyt biisit kulkevat sukupolvelta toiselle, jotkut laulut eivät kuole koskaan :) Hän kuuntelee samoja bändejä ja artisteja kuin minä kasarilla olessani teini, ihan tulee oma kultainen nuoruus mieleen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan 80-luvusta samanlainen genre tai alakulttuuri kuin fiftariuudesta.

Itse teineinä kasarilla ihannoitiin 50-lukua kun tuli Onnen päivät telkkarista.

Tuo olisikin aika mielenkiintoinen juttu. Grease oli myös luomassa tuota fiftarihenkeä. Onhan nyt tullut näitä Vuonna 85 -teatteria ja leffaa. Vaikka pikamuoti kierrättää tuon ajan tyyliä niin enpä ole samaan malliin nähnyt vielä yhtä intohimoista kasarin fanitusta kuin mitä fiftari oli ja on vieläkin.

Vierailija
22/24 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kaiholla muistelen kasari ajan musiikkia. Onneksi vielä muistan bändit ja lemppari biisit. Voin seilata YT Mucikin kautta kasarille. Kiss oli mun lemppari ja nyt katson usein animalize tour live -84. Kaikki tuossa parhaimmillaan.

Vm-71

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ihastuttava nykypäivän 80-luvun biisi. Tästä tulee hyvälle tuulelle :) !!

Vierailija
24/24 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi