Onko naapurustossanne tapahtunut draamaa viime aikoina? Mitä?
Onko ollut yhteenottoja, meluamista, roskiskyttäystä tms? Tänne parhaat palat.
Kommentit (46)
Naapurin mummo ja pappa alkaa kyllästymään todenteolla yhden asukkaan 5 kuukautta kestävään remonttiin. Kuuntelen aina ovenraosta, kun päivittelyä kuuluu rappukäytävästä. Kyllä minuakin ärsyttää päivittäinen poraus.
Pelkään että meidän lasten meteli aiheuttaa naapurustossa draamaa. Mutta ei voi mitään, kun on neljä alle kouluikäistä niin kyllähän noista ääntä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin lapsiperheen äiti noituu ja karjuu rappukäytävässä harva se päivä.
Eikö joku hallituksen puheenjohtaja tms. voisi sanoa hänelle siitä? Eihän rapussa saa meluta.
Täällä ei mitään räyhäämistä tapahdu, rauhallinen pieni rivitaloyhtiö. Mutta viime aikoina yöllä, klo 01-02 aikaan pihaamme on parkeerannut outo auto. Auto on käynnissä, ja sellaisessa asennossa että se ikäänkuin on "kytiksellä" tielle päin? Noin 15-25 min vain seisoo paikoillaan, ketään siihen autoon ei tule, eikä lähde. Olen viime aikoina nukkunut vähän huonosti, ja jäin ihmettelemään yhtenä yönä outoa autoa pihalla ja nyt olen nähnyt saman auton jo kolme kertaa yö aikaan. Ei myöskään ole postiauto. Hieman vaivaa. Lisäksi yhtenä yönä poliisiauto ajoi ihan pihaan ja kiersi ovien edestä kulkevan "ringin". Säikähdin että wtf, koska ei tällä tosiaan koskaan mitään tapahdu, rauhallisia eläkeläisiä suurin osa asukkaista. Poliisiauto ei jäänyt pihaan, eikä siis välttämättä liity mitenkään tuohon "kyttäysautoon", mutta outo tapaus sekin mielestäni rauhallisella omakoti/rivitaloalueella.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri kolaa lumet meidänkin pihasta (omakotitalo), vaikkei olla mitään asiasta sovittu. Ärsyttää kun tulee ilman lupaa meidän pihaan, vaikka luulee varmaan hyvää tarkoittavansa.
Mikä siinä nyt ärsyttää? Minä olisin pelkästään kiitollinen naapuriavusta.
Täällä on todella rauhallista, jopa tylsistyttävää. Se ärsyttää kun naapuri tilasi uuden sohvan ja kantajat tönäisivät kattolevyjä paikoiltaan eivätkä laittaneet niitä takaisin kohdilleen.
Naapuritalo on tosi levoton. Pari viikkoa sitten siellä oli pihassa ambulanssi ja poliisiauto, ja seuraavana päivänä oli lippu puolitangossa. Eilen oli taas saman talon pihassa kaksi maijaa ja koko joukko poliiseja. Mitähän siellä oikein tapahtuu? En ole tässä montaa vuotta asunut, ja kaksi tulipaloakin on sinä aikana ehtinyt tuossa talossa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuri kolaa lumet meidänkin pihasta (omakotitalo), vaikkei olla mitään asiasta sovittu. Ärsyttää kun tulee ilman lupaa meidän pihaan, vaikka luulee varmaan hyvää tarkoittavansa.
Ei ainakaan minun pihaani olisi kuka vain tervetullut pyytämättä. Älytön ajatuskin.
Syksyllä paloi roskakatos ja auto sen vierestä maan tasalle. Ei käynyt selväksi oliko tahaton tai tahallinen palo, itse epäilen, että ei ollut tahallaan sytytetty, sillä palo syttyi illalla aikaan, jolloin täällä liikkuu paljon ihmisiä ulkoiluttamassa koiria ym, ja olisi todella iso riski jäädä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö itseäsi ärsyttäisi kun joku on pihallasi ikkunan takana kolistelemassa kun itse haluaisit nukkua. Juuri siksi muutin omakotitaloon että saisi olla rauhassa ja tehdä lumityöt silloin kuin itselle sopii.
Olen miettinyt miksi roska-auto käy nykyään torstaisin kun ennen se kävi keskiviikkoisin. Ei ole tullut mitään ilmoitusta asiasta.
Eilen joku karjui klo2 yöllä "Mene pois täältä!"
Varmaan sama naapurinmies joka huudahtelee, aivastelee ja yskii niin että kuuluu betonin läpi. Naintiääniäkin on alkanut ilmaantua kun tuo kyseinen +50v pari tähän rappuun muutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo vähän rajatonta jos su-aamuna tullaan makuuhuoneen ikkunan taakse "kolaamaan". T.ohis
Naapurin vaimo oli joulunajan vanhemmillaan… isäntää viihdytti tuntemattomaksi jäänyt varsin äänekäs ruskeaverikko.
Nyt odottelen että joku kertoo vaimolle tästä ja saadaan draamaan ns. jatko-osa
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei mitään räyhäämistä tapahdu, rauhallinen pieni rivitaloyhtiö. Mutta viime aikoina yöllä, klo 01-02 aikaan pihaamme on parkeerannut outo auto. Auto on käynnissä, ja sellaisessa asennossa että se ikäänkuin on "kytiksellä" tielle päin? Noin 15-25 min vain seisoo paikoillaan, ketään siihen autoon ei tule, eikä lähde. Olen viime aikoina nukkunut vähän huonosti, ja jäin ihmettelemään yhtenä yönä outoa autoa pihalla ja nyt olen nähnyt saman auton jo kolme kertaa yö aikaan. Ei myöskään ole postiauto. Hieman vaivaa. Lisäksi yhtenä yönä poliisiauto ajoi ihan pihaan ja kiersi ovien edestä kulkevan "ringin". Säikähdin että wtf, koska ei tällä tosiaan koskaan mitään tapahdu, rauhallisia eläkeläisiä suurin osa asukkaista. Poliisiauto ei jäänyt pihaan, eikä siis välttämättä liity mitenkään tuohon "kyttäysautoon", mutta outo tapaus sekin mielestäni rauhallisella omakoti/rivitaloalueella.
Olisiko se outo auto poliisin siviiliauto ja tarkkailisivat naapuristoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, voi olla. Mutta jotenkin ihmettelen että miksi ne niin tekisivät, ei täällä päin asu ketään "epäilyttäviä" tyyppejä? Mies kysyi että heiluuko auto 😂 mutta ei se heilu. Näyttäisi että siinä on kaksi henkilöä, kuski ja etupenkillä toinen, takapenkki tyhjä. Mutta hankala sanoa varmasti, piha- ja katuvalot osuu niin, että auton sisusta näkyy vain mustina varjoina.
Lihava orava ärhenteli toiselle oravalle.😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, voi olla. Mutta jotenkin ihmettelen että miksi ne niin tekisivät, ei täällä päin asu ketään "epäilyttäviä" tyyppejä? Mies kysyi että heiluuko auto 😂 mutta ei se heilu. Näyttäisi että siinä on kaksi henkilöä, kuski ja etupenkillä toinen, takapenkki tyhjä. Mutta hankala sanoa varmasti, piha- ja katuvalot osuu niin, että auton sisusta näkyy vain mustina varjoina.
Ehkä et vain tiedä kaikkea mitä siellä tapahtuu
Yläkerran lapsi jatkaa lelujen sun muiden paiskomista lattiaan. Kuulostaa helvetin kivalta kun on laminaattilattiat. Samoin potkii pattereita. Rääkyy rapussa. Naapurissa kaksi lasta eikä sieltä ikinä kuulu pihaustakaan. Mikä siinä on että jotkut perheet häiriköivät koko taloa ja toiset eivät?
OT: Miltä näyttävät nälkäiset jalanjäljet?