Haluaisko joku miljonääri maksaa opintolainani pois?
Jää miinukselle palkan jälkeen. 500 euroa kuussa lyhennykset.
Kommentit (13)
Mitä palveluja olisit valmis tarjoamaan
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko olla noin iso lyhennys? Neuvottele pankin kanssa.
Siinä on useampi opintolaina. Kaikissa on minimilyhennykset. Amistutkinnot, korkeakoulututkinto, oppimishäiriön pidentämä opintoaika... Plusvuosia. Mutta valmistuin ja olen nyt töissä. Ei vaan jää kuin miinusta. Olen etsinyt viikonlopputöitä, mutta en ole saanut niitä. Toisaalta veroihinhan ne tuppaa toisesta työstä menemäänkin.
Miksi ihmeessä? Ne rikkaitten rahat ovat niitten omia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä palveluja olisit valmis tarjoamaan
Ei fyysisesti raskaita hommia, kun on selkä repaleena. Eikä seksiin liittyviä juttuja, kun on pimppa hajalla, enkä ole sen tyyppinen muutenkaan. Suunnitteluhommia, luovaa hommaa, markkinointia, palvelumuotoilua, viestintää, odottavia paperihommia, taidekäsitöitä tai käsitöitä ilman taidetta, pihasuunnittelua jne. Ei mitään laitonta.
Vierailija kirjoitti:
(((Että mahtuisivat taipumaan paskalle -sanonta: on niin paljon rahaa, ettei paskalle taivu)))
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko olla miljonääri?
Ei tarvitse. Opintolainojen kokonaissumma on 20 000 euroa, että ihan kuka vaan voi maksaa, jolla on sen verran ylimääräistä.
Missä on niin huono palkka, että 500€/kk on paljon? Minä olen autokuskinakin lyhentänyt 500€/kk ulosottoon 2x 10.000€. Hyvin pärjäsin molemmilla kerroilla. 2v ja kymppi oli maksettu.
Minä voin maksaa. Soita niin sovitaan asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(((Että mahtuisivat taipumaan paskalle -sanonta: on niin paljon rahaa, ettei paskalle taivu)))
Ei se ole sanonta vaan Mikko Alatalon biisistä otettu pätkä. https://www.youtube.com/watch?v=8emDwtwAgP0&ab_channel=0Ahven
Vierailija kirjoitti:
Minä voin maksaa. Soita niin sovitaan asia.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Missä on niin huono palkka, että 500€/kk on paljon? Minä olen autokuskinakin lyhentänyt 500€/kk ulosottoon 2x 10.000€. Hyvin pärjäsin molemmilla kerroilla. 2v ja kymppi oli maksettu.
Olen pienipalkkainen sihteeri. Olen hakenut isopalkkaisempiin sihteerin hommiin, mutta en ole päässyt. Muille koulutusaloilleni eivät ole ottaneet töihin. Minulla on useampi tutkinto. Asuminen ja opintolainat vievät verojen jälkeen suurimman osan palkasta. Autonkuljettajilla on aika paljon isompi keskipalkka, kuin minulla. Hienoa, että sinulla päättyi tarina hyvin :)
Onko pakko olla noin iso lyhennys? Neuvottele pankin kanssa.