Piltti lastenruoat aikuisten ruokana, syöttekö?
Itse olen syönyt noita lapsesta asti ja vieläkin yli nelikymppisenä. Tykkään niistä ja ovat käteviä. Ostan ainoastaan niitä isompia purkkeja, merimiespata, sekä juureksia ja lihapullia ym. Onko muita aikuisia, jotka syö noita?
N44
Kommentit (12)
Oksettava ajatus. Ruuan rakenteet ovat minulle oleellinen asia ja maku.
Joskus automatkoille olen ottanut jonkun purkin mukaan, ei tarvitse juosta kaupoissa. Mutta en mä muuten. Mutta onhan ne ihan hyvää, tosin aika mauttomia aikuisen makuun.
Minä syön. Ovat terveellisempiä kuin normivalmisruuat, hyviä painonhallinnassa ja vatsaystävällisiä. Syön sekä niitä ruokia että hedelmä- ja marjasoseita. Minusta ne ovat ihan maukkaitakin ja se isoin purkki on oikein hyvänkokoinen annos. N46
Siis niitä hedelmä/marjasoseita käytän paljonkin. Hyviä eväitä, ei tarvitse olla kylmässä. Puuron tai jogurtin päällä tai ihan paljaaltaan esimerkiksi proteiiniåpatukan kanssa oikein hyvä välipala.
Mutta suolaisia en kyllä todellakaan käytä, ei ole tullut mieleenkään..
niitä vispipuuroja ja vastaavia pussissa kipeänä menee alas
Laitoin joskus kakun täytteeksi jotain jälkiruokaa oisko ollut banaanimurskaa.. Pari purkkia ja siinä halvalla täytteet.
Syön niitä marjasoseita ja puuroja, en noita ns. oikeita ruokia, tosin olen välillä ajatellut siirtyväni niihin. Voisi kuvitella, että suolat ym. minimissä kun vauvoille tarkotettuja.
Vierailija kirjoitti:
Siis niitä hedelmä/marjasoseita käytän paljonkin. Hyviä eväitä, ei tarvitse olla kylmässä. Puuron tai jogurtin päällä tai ihan paljaaltaan esimerkiksi proteiiniåpatukan kanssa oikein hyvä välipala.
Mutta suolaisia en kyllä todellakaan käytä, ei ole tullut mieleenkään..
ei ne lasten ruuat ole "suolaisia" kaukana siitä.
Pastakastikkeeseen laitan porkkana/perunamössöä, normiainesten lisäksi.
Ne "ruokaruuat" maistuu ihan yököttäviltä, hedelmösoseet on ihan ok. Mieluummin syön kuitenkin esim. Bonnen hedelmäsoseita, jotka on ihan täyttä hedelmää ilman lisättyä sokeria ym.
Niitä kuningatar-purkkeja söin pitkään aikuisenakin. Kerran sitten erehdyin niiden ja siiderin kanssa kassalle, kylläpä meni kassaneidin naama ruttuun "JAAAHAS", sanoi kun tuotteita piippasi. Olin ja olen lapseton.
Mitä kätevää noissa muka on sulle? Kahta makua syöt?