Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poistakaa palstalta alapeukutus!!!!

Vierailija
09.01.2022 |

Alapeukutus mahdollisuuden voisi poistaa! Jos ei pidä vaikka jonkun ruoasta tai musiikkimausta niin voi olla peukuttamatta! Jokaisella on oma maku ja on törkeää haukkua sitä jos ei itselle kelpaa.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ap. Hyvä idea. Poistetaan palstalta eriävät mielipiteet, eihän niitä ole Pohjois-Koreassakaan.

Vierailija
42/70 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ainoastaan tietyt mielipiteet saisi hyväksyä? Kuulostaa ihan naapurivaltion touhuilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on vitsikkäitä alanuolittajia.

Eipä tällä palstalla muutenkaan olla mukavia toisille. Pahin kommentti jonka mä oon saanut on sellainen, jossa toinen kehottaa minun tappavan itseni ja se viesti tuli vuonna 2020.

Vierailija
44/70 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä peukuista te puhutte?

45/70 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole mahdollista. Nämä peukuttajat osaavat kirjoittaa vaivalla "up" tai jotain lapsellista. Tämä on osaamattomien tapa kommunikoida joissakin viesteissä.

46/70 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tällä palstalla muutenkaan olla mukavia toisille. Pahin kommentti jonka mä oon saanut on sellainen, jossa toinen kehottaa minun tappavan itseni ja se viesti tuli vuonna 2020.

Kyllä sen tyypin pitäisi sulkea pois koko keskustelusta.

Vierailija
47/70 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin peukut hyviä niin näkee enemmistön mielipiteen.

Valitettavasti täällä on niitä trolliarmeijoita, esim kun maskeista puhutaan. Muutamassa sekunnissa tulee 10 alapeukkua, ihan kuin olisivat aitoja käyttäjiä.

Vierailija
48/70 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten niihin kehoituksiin tulee just niitä alapeukkuja, suurin osa osoittaa näin olevansa kehoittajan kanssa eri mieltä.

Vierailija
49/70 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää poistako!

(....miten muuten sitten voisi mitätöidä muita kirjoittajia ala-arvoisiksi tyhmiksi)

Vierailija
50/70 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku urpo alapeukuttaa aina jokaisen kommentin oli asia mikä tahansa.

Vierailija
51/70 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Vierailija
52/70 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten niihin kehoituksiin tulee just niitä alapeukkuja, suurin osa osoittaa näin olevansa kehoittajan kanssa eri mieltä.

Siinä ketjussa se ei saanut yhtään alanuolta eikä ylä nuolta ja eikä sen viestiäkään poistettu. Kesti ainaskin päivän, kun se viesti poistui ja siinä koko aloitus sitten poistui siis ainaskin 24h se viesti oli siinä uhityelemassa minua ja samallalailla toistakin oltiin uhiteltu siinä ketjussa.

Vierailija
53/70 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n kaltaisen kateellisen paskan kannattaisi laittaa myllynkivi kaulaan ja mennä avantoon.

Mitä helvettiä ? Ei tämä nyt noin iso juttu ollut. Oikeastaan en ole kohdannut täällä vielä ainuttakaan sellaista kommenttia, jonka takia pitäisi sanoa noin.

Vierailija
54/70 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin täältä pitäisi poistaa tuo liputus-mahdollisuus, joka antaa vaan häiriköille mahdollisuuden poistattaa kommentteja ja palkata edes yksi järkevä mode tänne töihin.

Keskustelupalstalla keskustelun pitää olla avointa ja mielipiteitä tulee saada sanoa ja voida peukuttaa/nuolittaa, mutta umpisairas mieli on sillä, joka ei pysty keskustelemaan sekä positiivisista, että negatiivisista asioista, vaan ainoastaan poistaa... poistaa... poistaa...

Vierailija
55/70 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä ketjussa se ei saanut yhtään alanuolta eikä ylä nuolta ja eikä sen viestiäkään poistettu. Kesti ainaskin päivän, kun se viesti poistui ja siinä koko aloitus sitten poistui siis ainaskin 24h se viesti oli siinä uhityelemassa minua ja samallalailla toistakin oltiin uhiteltu siinä ketjussa.

Mutta eipä silläkään viestillä vaikutusta ollut kun yhä täällä kirjoittelet. Tappaako joku muka itsensä siksi että anonyymillä palstalla sellaista ehdotetaan? 

Vierailija
56/70 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää, kun joskus jokusen alapeukun saaneet alkavat tivata miksi niitä on annettu.

Vierailija
57/70 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää, kun joskus jokusen alapeukun saaneet alkavat tivata miksi niitä on annettu.[/quote

Aivan pitää vaan oppia hyväksymään itsensä juuri niin mitättömänä kuin onkin . 

Vierailija
58/70 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Eihän se ole mahdollista. Nämä peukuttajat osaavat kirjoittaa vaivalla "up" tai jotain lapsellista. Tämä on osaamattomien tapa kommunikoida joissakin viesteissä.

up

Vierailija
59/70 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eipä silläkään viestillä vaikutusta ollut kun yhä täällä kirjoittelet. Tappaako joku muka itsensä siksi että anonyymillä palstalla sellaista ehdotetaan? 

Ahdistavalta sellainen tuntuu ja ihmetyttää palstan toiminta, että mikä saa jäädä ja mikä lähteä täältä.

Jotenkin tuntuu, että trollien toiminta on hyväksytympää kuin asiallisten keskustelijoiden toiminta. Kuinka edes ylläpito voi ylläpitää joitain uhittelujakin?

Vierailija
60/70 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja! Sulla ottaa siis koville se jos joku ei tykää samoista asioista kuin sinä. 🤪

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän