Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olette menetelleet, kun on paljastunut ,että petikumppani olikin varattu?

Vierailija
02.05.2015 |

Tulipa tässä mieleeni,kun nyt taas näitä petettyjen ja pettäjien keskusteluja, että miten on ,oletteko joskus tietämättänne ajautuneet varatun petiin? Miten reagoitte, kun saitte tietää toisen olevan varattu?

Mua on siis petetty kahdessa aikaisemmassa suhteessa, enkä ite ymmärrä, miten joku voi tehdä toiselle niin. Itse en ole koskaan pettänyt kumppaneitani. Viimeksi kun erosin(mies petti) ja elineron jälkeen sinkkuna (22vuotiaana), eksyin kerran bileillan päätteeksi toisessa kaupungissa erään miehen petiin (äijä siis mua vähän vanhempi tuolloin).

Aamulla sitten aloin ihmettelemään ,kun wc:ssä siistiydyin, että mitäs ihmettä, täällähän on naisen tavaroita enemmänkin. Siinä vaiheessa kouraisi kyllä mahan pohjasta ikävästi. Kysäisin petikumppaniltani asiasta ja mies myönsi elävänsä parisuhteessa. Ensi reaktioni oli siis se, että meikeläisellä keitti siinä vaiheessa( ehkä siksi, että olin itsekin juuri vähän ennen tullut petetyksi ja pystyin samaistumaan tyttöystävän asiaan). Tunsin häpeää, omatuntoa soimasi ja suututti. Olin tietämättäni sekaantunut toisen parisuhteeseen.

Kysyin äijältä, et miten sä voit tehdä sun tyttöystävälle näin ja tietääks hän et sä petät sitä? Äijä vastas,  et "tällaista tää on kun eletään pitkässä parisuhteessa ja niin ,että  tyttöystävä ei tiedä".  Kysyin myös siltä,et miks sä teet niin? Ei se osannu vastata. Olin vissii itsekkin sen verran pyörryksissä asiasta, et haukuin äijän pystyyn, otin tavarani ja lähdin.  Ei varmaan äijä osannut arvata,että saisi moraalisaarnan toiselta naiselta. Että tämä nainen ei vain suostunut kohauttamaan olkiaan ja painamaan asiaa villaisella.

En ymmärrä pettämistä ja kyllä tuli itellekin niin paskat fiilikset siitä, että olin hetken se toinen nainen.

Mitenkäs muut?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin. Kävi niin, että jätkä arvosteli mua, mun ulkonäköä, mun elämää ja valintoja. Piti minua siis yksinkertaisena. Hän käski mun tutustumaan raamattuun ja sen oppeihin. Myöhemmin selvisi, että hänellä puoliso ja lapsi.

Vierailija
2/23 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin yhteen mieheen kun olin vielä (paperilla) naimisissa. Kun mies kuuli asiasta, hän toivotteli hauskaa illanjatkoa ja häipyi. Oli ehtinyt kuitenkin antaa puhelinnumeronsa, joten otin yhteyttä noin kuukauden päästä. Silloin päädyttiin sänkyyn, humalassa, mutta kumpikin (varsinkin tuo mies) sai kamalat morkkikset. Siitä huolimatta jatkoin yhteydenpitoa, nähtiin, laitoin exän kanssa eropaperit vetämään... Ja vieläkin tuo suhde jatkuu. Olen korviani myöten ihastunut, haluaisin aloittaa seurustelun kunhan tuo ero o selvä. mies epäröi juurikin mm. tuon takia että suhde alkoi pettämisestä. Arvelee, että tulee itselleenkin joskus eteen...:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen rakastuttiin ja mies viihtyi aina iltaisin mun kämpillä , kun olimme olleet yhdessä 7kk niin sain miehen vaimolta viestiä ja haukkumista ja olin ihan ymmällään :o olin tietämättä hajottanut perheen ja se tuntui tosi syvältä :( jätin sen sian ja ja kaikki hänen jättämät vaatteet ja kengät saksilla rikoin ja tuli niin hyvä fiilis :) mies yritti saada mua takas mut onneks en langennut :) tää sika on vieläkin sen vaimonkaa yhdessä ja näköjään vaimo antoi anteeksi , mä en pystyis antaa! Tää sika mies viel kerto että petti vaimoansa koska kaipasi uutta tuoretta lihaa....huhhuh. Jättäis mielummin ensin vaimonsa ennenkun lähtis pettämään. Monet on myös vaan lasten takia yhdessä ja sitäkään en ymmärrä.

Vierailija
4/23 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa samaistua petettyyn, koska en ole koskaan elänyt parisuhteessa. Ainoa varattu mies, jonka kanssa olen sänkyyn päätynyt, oli niin mukava, että en osannut olla vihainen. Myönsi avoimesti olevansa parisuhteessa, kun kysyin jälkeenpäin. Naisen tosin täytyy joko tietää miehen pettämisistä tai sitten on maailman sinisilmäisin nainen, koska mies kirkui pelimiestä.

Vierailija
5/23 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin henkilökohtaisena loukkauksena, jos joku kiskoisi minut tietämättäni ja lupaani kysymättä pettämiskuvioon mukaan. Minulle ei ainakaan tehtäisi noin likaista temppua ilman seurauksia. Jos tietäisin pariskunnan yhteisin asunnon sijainnin, kävisin tapaamassa tyttöystävää joskus kun mies on poissa.

Vierailija
6/23 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle varattu mies sanoi, "ei mahda mitään, kun ihminen on himojensa orja". Onneksi kuulin, että hänen naisensa oli myös ollut "himojensa orja", joten onnea siihen suhteeseen. :)

Vierailija
7/23 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin aika järkyttynyt kun sain tietää että mies oli naimisissa ja lapsia oli heillä. Kysyin mieheltä miksei hän kertonut ja vastaus oli "minulla oli sormus sormessa, sinun olisi pitänyt huomata se". Just joo.. olin 20 vuotias, ei sen ikäsenä vielä edes ole oppinut vilkuilemaan sormuksia tietääkseen onko joku varattu vai ei.

Yhden yön juttu oli tämä, teki kyllä mieli käräyttää äijä.

Vierailija
8/23 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Oltiin kavereiden kanssa baarissa ja lähdin yhden miehen kanssa hänen luokseen (hän oli yhden mun kaverin tuttu mutta en tiennyt mistä he tuntevat enkä ollut koskaan ennen tavannut tätä miestä. Siinä ovella vielä ihmettelin miksi siinä lukee kaksi sukunimeä ja hän vaan kuittasi sen "ai, öö se on ihan vanha juttu". Luulin että vanha kämppis. No siinä sitten paneskeltiin ja juuri kun olin käymässä nukkumaan niin katsoin kännykkää johon kaverini oli tekstannut "lähitkö A:n kanssa kotiin? Se on varattu!" Voi helvetti! Nousin ja menin vessaan ja soitin tälle kaverilleni. Hän kertoi miehen tyttöystävän olleen puolivuotta ulkomailla koulun takia. Ja hän siis tunsi tämän miehen juurikin sen naisen kautta. Siinä kun katselin ympärilleni niin kyllä, kylppäristä löytyi mm naisen nimellä varustettu pyyhekoukku ja joitain naisen kosmetiikkaputeleita. Tulin ulos vessasta ja katselin enemmänkin ympärilleni ja ihmettelin miksen tajunnut ettei kenenkään 25v poikamiehen koti näytä siltä.. Menin sitten ja heräti miehen ja suutuin ihan mielettömästi hänelle. Onneksi hän sitten kertoi (en aluksi uskonut mutta myöhemmin kuulin hänen puhuneen totta) että olivat eronneet kun kaukosuhde oli niin hankala ja koska nainen oli vielä poissa niin siksi hänen kamojaan oli vielä sielä. Mutta kyllä musta tuntui pari päivää tosi pahalta, ennen kun sain varmistuksen tuosta. En ikinä menisi tietoisesti sänkyyn varatun kanssa.

Vierailija
9/23 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin kerran jos toisenkin sänkyyn miehen kanssa josta vasta myöhemmin facebookin kautta paljastui, että on seurustellut koko ajan. Lähestyin naista varovaisesti ja nainen kiitteli, koska oli kuulemma aavistellut jotain miehellä olevan meneillään. Mies toki suuttui minulle, mutta eipä se mua vaivannut. En tiedä sitten miten heille kävi.

Vierailija
10/23 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin löytäneeni itselleni miesystävän vuosien kuivan kauden jälkeen. Monen viikon tapailemisen jälkeen menimme minun luokseni viimeistelemään suhteen. Aamuyöllä mies nousi sängystä ja alkoi keräillä vaatteitaan lattialta. Hän mumisi jotakin sellaista, että hän niin haluaisi jäädä tänne.

En tiedä, näkyikö järkytys naamastani kovinkin hyvin, koska yritin parhaani olla näyttämättä sitä. Yritin käyttäytyä kuin olisin tiennyt, että kyseessä oli syrjähyppy, sen sijaan, että olin tosissani kuvitellut löytäneeni sen oikean. Hävetti ja raivostutti samaan aikaan.

Saattelin miehen ulko-ovelle taksiin ja palasin sänkyyn manaamaan typeryyttäni - ei ollut ensimmäinen kerta, kun en ollut edes ajatellut miehen olevan varattu, kun hänestä se ei mitenkään ollut näkynyt eikä hän sitä itse ollut kertonut; hän oli puhunut matkoistaan ja harrastuksistaan niin, että käsitin hänen matkailevan yksin ja harrastavan yksilölajeja kuten minäkin. Hän yritti jo seuraavana päivänä päästä uudelleen kyläilemään, mutta en innostunut. En viitsinyt ruveta myöskään keskustelemaan asiasta hänen kanssaan, koska asia oli aivan selvä. Sitkeydestä päätellen hän oli käsittänyt löytäneensä vakituisen, hyvin matalaa profiilia pitävän, kysymyksiä esittämättömän rakastajattaren kätevän välimatkan päästä kotoaan.

Tuosta on kohta kymmenen vuotta aikaa, mutta vieläkin harmittaa ja hävettää.

Vierailija
11/23 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänään enempi pettäjiä liikenteessä vai miksi jengi alapeukuttaa näitä kommentteja, jossa naiset kertoo avoimesti siitä miten varatut on heitä huijanneet sänkyyn?

Vierailija
12/23 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:27"]

Onko tänään enempi pettäjiä liikenteessä vai miksi jengi alapeukuttaa näitä kommentteja, jossa naiset kertoo avoimesti siitä miten varatut on heitä huijanneet sänkyyn?

[/quote]

Ihan normaali ilmiö keskustelupalstoilla. Aika moni tuntuu olevan sitä mieltä, että on aivan mahdotonta olla huomaamatta miehen (siis miehen; naisista ei koskaan ole tässä kysymys) siviilisäätyä, vaikka tämä yrittäisi kuinka peitellä sitä. Jotkut teoreetikot ja/tai sinisilmät ovat myös sitä mieltä, että totta kai mieheltä kysytään suoraan, onko tämä naimisissa, kihloissa vai seurusteleeko.

Minä olen tullut huijatuksi useammin kuin kerran. Minä en vain älyä odottaa uudelta tuttavuudelta noin perusteellista valehtelua, kun mies osoittaa aivan selvästi olevansa vapaa. Enkä mene muutenkaan kysymään "oletko sinä naimisissa", koska se on mielestäni tyrkkyä. En muuten ole kovin nopeasti saatavilla sänkyynkään, joten mies joutuu teeskentelemään hyvin harkitusti ja pitkään ennen kuin onnistuu. Nro 11.

Vierailija
13/23 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:27"]Onko tänään enempi pettäjiä liikenteessä vai miksi jengi alapeukuttaa näitä kommentteja, jossa naiset kertoo avoimesti siitä miten varatut on heitä huijanneet sänkyyn?
[/quote]

Siksi koska moni vauva palstalainen näyttää omaksuneen sen käsityksen,et vika on aina siinä toisessa mun mieheen kajoavassa naisessa. Miehessä ei nähdä mitään vikaa vaan hänet nähdään uhrina jonka se toinen nainen on saalistanut itselleen. Toinen nainenhan ei voi omata moraalia eikä omatuntoa.

Vierailija
14/23 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole menetellyt mitenkään. Tiedän että hän on varattu, samoin kun minä. Näillä mennään, kolmatta vuotta. 

Vierailija
15/23 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:27"]Onko tänään enempi pettäjiä liikenteessä vai miksi jengi alapeukuttaa näitä kommentteja, jossa naiset kertoo avoimesti siitä miten varatut on heitä huijanneet sänkyyn? [/quote] Siksi koska moni vauva palstalainen näyttää omaksuneen sen käsityksen,et vika on aina siinä toisessa mun mieheen kajoavassa naisessa. Miehessä ei nähdä mitään vikaa vaan hänet nähdään uhrina jonka se toinen nainen on saalistanut itselleen. Toinen nainenhan ei voi omata moraalia eikä omatuntoa.

[/quote]

Jep ja kun tää toinen nainen ei edes tiedä olevansa toinen nainen, niin vähän paha siitä on huonoa omaatuntoa potea. Eri asia nämä jotka tietoisesti yrittävät varattuja, siinä on kyllä yksi törkeyden huippu.

Vierailija
16/23 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 16:02"]En ole menetellyt mitenkään. Tiedän että hän on varattu, samoin kun minä. Näillä mennään, kolmatta vuotta. 
[/quote]

Miksi ette vain eroa nykyisistänne ja mene yhteen? Kaksi petturia saisi toinen toisensa ja puolisonne saisivat jatkaa elämää ja mahdollisuuden löytää kumppanin joka olisi luottamuksen arvoinen. Vai pettävätkö puolisotkin omilla tahoillaan?

Vierailija
17/23 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa yhden yön juttu sai kurjan jälkimaun kun mies totesi seksin jälkeen mulla olevan paremmat tissit kuin vaimollaan. Hetken oli huijattu olo, sitten totesin että koska mies oli yhdentekevä, niin myös hänen siviilisäätynsä on minulle se ja sama. En kyllä toivo että noin kävisi enää koskaan.

Vierailija
18/23 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 16:02"]En ole menetellyt mitenkään. Tiedän että hän on varattu, samoin kun minä. Näillä mennään, kolmatta vuotta.  [/quote] Miksi ette vain eroa nykyisistänne ja mene yhteen? Kaksi petturia saisi toinen toisensa ja puolisonne saisivat jatkaa elämää ja mahdollisuuden löytää kumppanin joka olisi luottamuksen arvoinen. Vai pettävätkö puolisotkin omilla tahoillaan?

[/quote]

Ei me yhteen haluta mennä. Me vaan sekstaillaan viikottain. Elämät pidetään erillään eikä jaeta syvällisiä asioita toisillemme. En tiedä miten hänen parisuhteessaan menee ja hän ei tiedä minun. Päivittäin olemme yhteydessä, viikottain tapaamme. 

Vierailija
19/23 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin kiinnostavan miehen yökerhossa, ja siinä vaiheessa kun alkoi vaikuttaa siltä, että haluamme viettää yön yhdessä, kerroin olevani naimisissa. En avannut sen kummemmin meidän avointa suhdetta hänelle, mutta halusin, että hän tietää millaisessa tilanteessa olen, eikä kuvittele mitään muuta. Asia oli hänelle ok, ja vietimme villin yön. Jossain vaiheessa jopa puhuimme naimisissaolostani. Pari päivää myöhemmin otin yhteyttä mieheen ja ehdotin hänelle, että jossain vaiheessa ottaisimme uusiksi, koska seksi oli tosi hyvää. Hän vastasi olevansa kiinnostunut, mutta harkitsevansa seuraavaan päivään, koska ei halua jäädä kiinni tyttöystävälleen. Luin sähköpostin aika monta kertaa uudestaan, koska en voinut uskoa asiaa todeksi. Vastasin aika tyrmistyneeseen sävyyn, että olisin mielelläni tiennyt tästä etukäteen, sillä vaikka itse olenkin naimisissa, tiedän miten tässä suhteessa toimitaan, mutta en olisi välttämättä lähtenyt miehen matkaan, jos olisin tiennyt hänen olevan varattu. Pyysin häntä kuitenkin vastaamaan. Koskaan en enää kuullut hänestä. 

Vierailija
20/23 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 16:50"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 16:02"]En ole menetellyt mitenkään. Tiedän että hän on varattu, samoin kun minä. Näillä mennään, kolmatta vuotta.  [/quote] Miksi ette vain eroa nykyisistänne ja mene yhteen? Kaksi petturia saisi toinen toisensa ja puolisonne saisivat jatkaa elämää ja mahdollisuuden löytää kumppanin joka olisi luottamuksen arvoinen. Vai pettävätkö puolisotkin omilla tahoillaan?

[/quote]

Ei me yhteen haluta mennä. Me vaan sekstaillaan viikottain. Elämät pidetään erillään eikä jaeta syvällisiä asioita toisillemme. En tiedä miten hänen parisuhteessaan menee ja hän ei tiedä minun. Päivittäin olemme yhteydessä, viikottain tapaamme. 

[/quote]

Jeppis, onnea teille.