Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh, ei ikinä Espresso Houseen!

Vierailija
09.01.2022 |

Yle/MOT paljastaa mm. ruskeaa vettä käytetty elintarvikkeissa, riistetään työntekijöitä ja jotain tuholaisia ruoan seassa.

En ennenkään asioinut kuin ehkä kahvinhaun verran, enää en sitäkään.

https://yle.fi/uutiset/3-12257339

Kommentit (203)

Vierailija
141/203 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva keittiöstä oli melko kuvottava.

Vierailija
142/203 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut suomalaisessa leipomossa töissä aikanaan, eikä kaikki asiat kestäisi päivänvaloa valitettavasti.

No kerro nyt ihmeessä anonyymisti. Spermat pullataikinaan vai?

Varmaan olisi hyvä että joku kertoisi mutta itse en jaksa.

Eikä kukaan halua isoa yritystä vastaansa.

Mitä vastaansa? Anonyymihan tämä palsta on.

Kyllä ip-osoite saadaan selville tarvittaessa, ellei VPN-yhteyttä käytä.

Sekään ei ole mikään tae.

No..sanotaan että siellä missä töissä olin niin meni vanhentuneet margariinit taikinoihin, meni myös eläinrasvaa sisältäviä vaikka etiketissä lukee "kasvimargariini" Vegaaneille ongelma.. mutta sitä mitä et tiedä se ei satuta eikö vaan?

Siitä on aikaa, enkä ajatellut yrityksen nimeä paljastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/203 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammelan torilla saa euron kahvin Herkkugrilliltä. Aina tuoretta kun kaikki käy siellä.

Vierailija
144/203 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin matkaavat graavilohibaakkelsit metrossa, juuri sopivat lämmötkin.

Vierailija
145/203 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa

Vierailija
146/203 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä oli Espoon Keskuksen myymälän vitriini aivan täynnä banaanikärpäsiä.. sadoittain leivosten päällä. 🤮 myyjä käyttäytyi kuin ei huomaisikaan kun nosteli asiakkaiden lautasille tuotteita.

Ja ehkä käyneet tutkimassa vessanpöntön ennen sitä ja tulleet likaisilla jaloilla vitriiniin

Vierailija
147/203 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut ihan hyvää kahvia, en yleensä ota kuin yhden espresson. Mutta menkööt sekinnhilkku jatkossa naapurin kahvihifistelymestaan.

Vierailija
148/203 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylä, Seppä??? Kuka tulee, voi taivas, anna tämän olla totta...!! Miriam's???? 

Vierailija
149/203 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut suomalaisessa leipomossa töissä aikanaan, eikä kaikki asiat kestäisi päivänvaloa valitettavasti.

No..sanotaan että siellä missä töissä olin niin meni vanhentuneet margariinit taikinoihin, meni myös eläinrasvaa sisältäviä vaikka etiketissä lukee "kasvimargariini" Vegaaneille ongelma.. mutta sitä mitä et tiedä se ei satuta eikö vaan?

Sinun ipllä ei tee yhtää mitään kun se vaihtuu, eihän siinä sinun nimeäsi ole. Tuo on todella vakavaa jos tuotteisiin käytetään huonolaatuisia ja mahdollisesti vaarallisia aineita.

Vierailija
150/203 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyäänkö meno siellä on sitten muuttunut?

Vierailija
151/203 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei järkyttänyt yhtään.

Pääsisittepä joskus käymään ravintolakeittiössä. Oiva-merkintä saattaa olla ok koska terveystarkastuksesta täytyy ilmoittaa etukäteen. 

t. ex-ravintolakokki

Sen verran kyllä korjattava tätä, että Oiva-tarkastuksia ei ilmoiteta etukäteen, vaan ovat yllätystarkastuksia.

Vierailija
152/203 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on myös samaa meininkiä kuin Ruotsissa ja monessa muussa maassa: käytetään ja riistetään ulkomaalaista  halpatyövoimaa. 

Vierailija
153/203 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei järkyttänyt yhtään.

Pääsisittepä joskus käymään ravintolakeittiössä. Oiva-merkintä saattaa olla ok koska terveystarkastuksesta täytyy ilmoittaa etukäteen. 

t. ex-ravintolakokki

Sen verran kyllä korjattava tätä, että Oiva-tarkastuksia ei ilmoiteta etukäteen, vaan ovat yllätystarkastuksia.

Meille ilmoitettiin yhdessä paikassa ennen hygieniatarkastusta ja putsattiin paikat kuntoon ja heitettiin epäilyttävän vanhat ruuat pois ja lämpötilat mitattiin just kylmiöstä tulleista

Vierailija
154/203 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008528153.html

Riittääkö mielestänne anteeksipyyntö ja keittiön väliaikainen sulku/uudet tilat?! Ei ne työolot siitä yhtään korjaannu, vaikka olisi uusi keittiö…

Vierailija
155/203 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008528153.html

Riittääkö mielestänne anteeksipyyntö ja keittiön väliaikainen sulku/uudet tilat?! Ei ne työolot siitä yhtään korjaannu, vaikka olisi uusi keittiö…

Ei

Vierailija
156/203 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei järkyttänyt yhtään.

t. ex-ravintolakokki

Meille ilmoitettiin yhdessä paikassa ennen hygieniatarkastusta ja putsattiin paikat kuntoon ja heitettiin epäilyttävän vanhat ruuat pois ja lämpötilat mitattiin just kylmiöstä tulleista

No jos on uusintatarkastus, se käsittääkseni sovitaan yhdessä. Mutta Oiva-tarkastusten idea on juuri siinä, että ne antavat mahdollisimman autenttisen tuloksen.

Vierailija
157/203 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtykää käyttämään Starbucksin kahvilaa, ainakin Helsingissä. Mulla on Starbucksin osakkeita, joten hopi hopi sijoitukseni arvoa kasvattamaan helsinkiläiset.

Vierailija
158/203 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämö on yksi miksen itse tykkää käydä kahviloissa tai ravintoloissa. Jotenkin itseä epäilyttää se tuotteiden laatu ja hygienia. Se voi sitten ruokahalua myös pois ja ei välttämättä maistu niin hyvin. Tämän takia olen aina ollut melko huono syömään muualla kuin kotona. Jopa jonkun luona kylässä ollessa joskus mietin, että onko turvallista syödä ja ei oikein maistu se. Tämä varsinkin esim jonkun vanhemman sukulaisen luona jos saa pelätä, että hän käyttää jotain vanhaa tavaraa ruuissa. Se myös tuntuu väärältä maksaa huonosta laadusta kahvilaan jossa kuitenkin korkeat hinnat. Samalla tietysti kurjaa tälläinen riisto ja hyvin ikävää työelämän menevän tähän.

Vierailija
159/203 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei järkyttänyt yhtään.

t. ex-ravintolakokki

No jos on uusintatarkastus, se käsittääkseni sovitaan yhdessä. Mutta Oiva-tarkastusten idea on juuri siinä, että ne antavat mahdollisimman autenttisen tuloksen.

Kyllä ovat tarkastajat helpolla päästäneet. Tietysti, kun kyseessä ketju. Tarkastajat luottavat, että kaikki kunnossa. Ihan kokemuksesta tiedän, että jos kyseessä pieni yksityisyrittäjä, suurennuslasin kanssa viilataan pilkkuja!!

Vierailija
160/203 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirtykää käyttämään Starbucksin kahvilaa, ainakin Helsingissä. Mulla on Starbucksin osakkeita, joten hopi hopi sijoitukseni arvoa kasvattamaan helsinkiläiset.

Nehän lopetettiin Suomessa! Yksi kahvila taitaa enää olla pystyssä Hgin keskustassa! :DDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä