Tyttö syntyi Katelle ja Williamille!!!!!
Kommentit (466)
Mua jäi nyt huolettamaan, lähtikö se yksi kirjoittaja täältä saunaan? :D Huonolla tuurilla missaa kaiken jos lähti..
Silverin hiukset on nähty, mutta entä Turbaanin hiukset? :(
Onko Mirrorin ja sen toisen lehden streamit myös "tauolla" eli ylöspäin suunnattuna? Vai näkyykö niistä?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:47"]
Mua jäi nyt huolettamaan, lähtikö se yksi kirjoittaja täältä saunaan? :D Huonolla tuurilla missaa kaiken jos lähti..
[/quote]
Kävin jo. Missasin vain Williamin takaisin tulon.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:48"]
Onko Mirrorin ja sen toisen lehden streamit myös "tauolla" eli ylöspäin suunnattuna? Vai näkyykö niistä?
[/quote]
Mirrorista näkyy
Kuka ihmeen silver fox? Voisko joku selittää?
Apua, aloin katsoa tätä joskus puoli kahden aikoihin ja nyt kello on kohta jo iltaseitsemän! What is my life!? :DDD
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:47"]
[/quote]
[/quote]
Iltasanomissa on siitä video.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:48"]
[/quote]
[/quote]
Kiva tietää, että olet täällä taas :D
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:49"]
[/quote]
Kuulemma joku välillä kuvassa näkyvä hopeahiuksinen toimittaja, johon mammat on lääpällään.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:47"]Silverin hiukset on nähty, mutta entä Turbaanin hiukset? :(
[/quote]
Turbaania pidetään juuri siksi, että sillä peitetään leikkaamattomat hiukset, jotka on nutturalla.
Tuolla menee varmaa jotain tärkeitä ihmisiä ku ei saa edes kuvata..huoh
Silverin hiukset on nähty, mutta entä Turbaanin hiukset? :(
[/quote]
Turbaanin hiukset on piiiitkät ja turbaanin sisällä, tietty ;) http://fi.wikipedia.org/wiki/Sikhil%C3%A4isyys Englanninkielisestä artikkelista löytyy tietty enemmän tietoa. Onhan tuo turbaani huomattavasti kätevämpi kuin se, että tosi pitkät hiukset liehuis tiellä. Siistimmän näköistäkin.
T. Sikh-asiantuntija (lol, NOT :P)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:23"]
Ooh, nainen synnytti ja lapsi oli tyttö!
Kuinka suuri ihme, Hallelujah!
Kalliiksi tulee tuokin kakara, mutta maksumiehenä on koko Britannian kansa.
[/quote]
ei se sun pentukaan ilmainen ole
[/quote]
Halvemmaksi tulee kuitenkin ja minä maksan veroja, en elä veroilla.
[/quote]
Tämäkin prinsessa tuo vuodessa enemmän tuloja Britteihin, mitä sinä keräät koko elämäsi aikana Suomen valtiolle.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:49"]
[/quote]
Kuulemma joku välillä kuvassa näkyvä hopeahiuksinen toimittaja, johon mammat on lääpällään.
[/quote]
No en nyt sanois lääpällään. Se on vain sellainen kulttihahmo, joka oli aluksi mystinen, koska näimme ainoastaan Hopeaketun hiukset silloin kun hän korjasi kamerakuvaa. Ja streamin alussa ei tosiaan mitään tapahtunut, joten pienistäkin asioista syntyi kiinnostavia. :) Ei se Silfferi pahan näköinenkään ollut nyt kun näin kasvot, mukava oli hänellä hymykin :)
Kyllä mun elämä on sitten jännää, mun vajaa vuoden ikäinen tyttö taisi ihastua tähän Georgeen kun saapuivat isänsä kanssa sairaalaan, sen verran likka kiljahteli. :D
Hih, nyt mäkin katon livestreamiä! Av-mammat seurana :D En uskalla katkaista streamiä puhelimesta, koska se on luotettavampi kuin tietokone, joka välillä lagaa :( Ja kuvakin on jostain syystä siinä paljon selvempi! :O Puhelin vaan on latauksessa ja aika kivasti kuumentunut jo... :P Onko kellään arvausta siitä kuinka pian nimi julkistetaan, tai muistikuvaa siitä, kuinka pian Georgen nimi julkistettiin? Kyselin täällä jo aikasemmin mutta kukaan ei vastannu.
T. Urbaani Turbaani
Mun mielestä Georgen nimi oli tiedossa silloin kotiutuivat sairaalasta, sitä en muista koska kotiutuivat.
Miksi kamera käännettiin taas korkeuksiin? Kuvaajalla tauko? Tietävätkö, ettei hetkeen ole tapahtumassa mitään? Kyllä silti mielummin katsoisin poliisejä ja satunnaisia ohikulkijoita kuin noita tylsiä ikkunoita.