Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä juoksuvaatteet 10km & puolimaratonille

Vierailija
02.05.2015 |

Millaisia juoksuvaatteita suositte 10km tai puolimaratonilla?! Olen lähdössä juoksemaan HCR ja toivottavasti kelit ovat silloin jo lämpöiset. Juoksutrikoot ovat varmaan todellakin parhaimmat pitkät tai sitten kelistä riippuen 3/4 pituiset caprimalliset ja hyvä tekninen t-paita joka on esim. Niken DriFit materiaalia. Millaset alushousut olisivat parhaimmat juoksuut, ettei tulisi hankaamia nivusiin hipster, stringit vai boxer malliset? Kertokaa omia kokemuksia vaatetuksesta. T: Juoksijanainen Miia74

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:59"]

Juoksijanainen taitaa oikeasti olla Jorma 57. :D

[/quote]

Kyllä aloittaja on nainen. Kyllä sitä saa kysellä juoksuvaatteista jos ei ole itsellä kovinkaan paljon kokemuksia. Eihän kukaan ole seppä syntyessään :)

Vierailija
42/45 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja. Välillä mä mietin, että mitä viboja voi saada stringi-sanan lukemisesta?!?

Mutta minäpä kerron pukeutumisesta. Mulla on alushousut. Ihan tavalliset. EI STRINGEJÄ!!!! Urheilurintsikat. Kelin mukaan joko pitkät tai capritrikoot. Sukat. Lenkkarit. Lyhythihainen tai pitkähihainen juoksupaita. Silleen pukeudun. Onko yllättävä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:02"]

Voi hyvä luoja. Välillä mä mietin, että mitä viboja voi saada stringi-sanan lukemisesta?!? Mutta minäpä kerron pukeutumisesta. Mulla on alushousut. Ihan tavalliset. EI STRINGEJÄ!!!! Urheilurintsikat. Kelin mukaan joko pitkät tai capritrikoot. Sukat. Lenkkarit. Lyhythihainen tai pitkähihainen juoksupaita. Silleen pukeudun. Onko yllättävä?

[/quote]

Mitä merkkiä käytät trikoista? Minkä merkkiset alushousut(hipsterit/tai) ja urheilurintsikat? Onko Nike vai Asics lekkitossusi merkki?! ap

Vierailija
44/45 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointsit siitä että aloittaja on nyt oikein panostanut googlaamalla merkkejä ja malleja. :D

Vierailija
45/45 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki lidlin crivit sport merkkisiä.