Mitkä juoksuvaatteet 10km & puolimaratonille
Millaisia juoksuvaatteita suositte 10km tai puolimaratonilla?! Olen lähdössä juoksemaan HCR ja toivottavasti kelit ovat silloin jo lämpöiset. Juoksutrikoot ovat varmaan todellakin parhaimmat pitkät tai sitten kelistä riippuen 3/4 pituiset caprimalliset ja hyvä tekninen t-paita joka on esim. Niken DriFit materiaalia. Millaset alushousut olisivat parhaimmat juoksuut, ettei tulisi hankaamia nivusiin hipster, stringit vai boxer malliset? Kertokaa omia kokemuksia vaatetuksesta. T: Juoksijanainen Miia74
Kommentit (45)
Voi hyvä luoja. Välillä mä mietin, että mitä viboja voi saada stringi-sanan lukemisesta?!?
Mutta minäpä kerron pukeutumisesta. Mulla on alushousut. Ihan tavalliset. EI STRINGEJÄ!!!! Urheilurintsikat. Kelin mukaan joko pitkät tai capritrikoot. Sukat. Lenkkarit. Lyhythihainen tai pitkähihainen juoksupaita. Silleen pukeudun. Onko yllättävä?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:02"]
Voi hyvä luoja. Välillä mä mietin, että mitä viboja voi saada stringi-sanan lukemisesta?!? Mutta minäpä kerron pukeutumisesta. Mulla on alushousut. Ihan tavalliset. EI STRINGEJÄ!!!! Urheilurintsikat. Kelin mukaan joko pitkät tai capritrikoot. Sukat. Lenkkarit. Lyhythihainen tai pitkähihainen juoksupaita. Silleen pukeudun. Onko yllättävä?
[/quote]
Mitä merkkiä käytät trikoista? Minkä merkkiset alushousut(hipsterit/tai) ja urheilurintsikat? Onko Nike vai Asics lekkitossusi merkki?! ap
Pointsit siitä että aloittaja on nyt oikein panostanut googlaamalla merkkejä ja malleja. :D
Mulla on kaikki lidlin crivit sport merkkisiä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:59"]
Juoksijanainen taitaa oikeasti olla Jorma 57. :D
[/quote]
Kyllä aloittaja on nainen. Kyllä sitä saa kysellä juoksuvaatteista jos ei ole itsellä kovinkaan paljon kokemuksia. Eihän kukaan ole seppä syntyessään :)