Mikä näistä ripsareista paras?
Näitä olen harkinnut:
- Lancome Hypnose
- Lancome Defincils
- Dior MaximEyes
- Dior Diorshow
Mulla on tällaiset keskinkertaiset ripset; ei hirveän harvat, eikä hirveän pitkät, mutta toisaalta ei kovin tuuheat eikä kovin lyhyet. Melko kaarevat ovat, mutta saisi sitäkin ominaisuutta ripsari lisätä.
Vai voisiko l' orealin double extension päihittää nämä?
Kertokaa omia kokemuksia! Kertokaa myös, millaiset ripset teillä on ja millaiset ripset saitte.
Mulla tärkein ominaisuus näyttävyyden lisäksi on luonnollisuus. En tykkää siitä, kun ripsiväri näkyy, vaan pitäisi näyttää silti kuin minulla olisi luonnostaan ihan helkutin hyvän näköiset ripset. Onko tämä toivomus mahdoton?
Tällä hetkellä käytän kolmea eri ripsiväriä: rimmelin punaisessa purkissa olevaa, maybellinen lash stylistiä ja sekä unstoppablea. Tuo rimmelin on muuten tosi hyvä, mutta se on koostumukseltaan sellainen, että luonnollisuudesta ei oikeastaan voida puhua.
Kommentit (15)
Omistan kyllä yhden, mutta ei ripset niin hullun hyviltä näytä, kun sitä laitan. Olen myös aiemmin kokeillut lumenea ja silloinkin oli sama juttu.
Sinä, joka olit kokeillut lancomea, niin kerro nyt ihmeessä, että miten se toimi? millaiset ripset sulla on ja millaiset sait?
Ei tee paljon mitään. Pitentää kyllä, mutta siihen se sitten jääkin.
Haluaisko joku ostaa sen multa? Oon vaan pari kertaa käyttänyt.
ap
löytänyt. Luonnostaan ripseni ovat mitäänsanomattomat, joten tuo Max factor tosiaan toimii.
oli toissa viikonlopun jommassa kummassa ip lehdessä? Ja testissä oli tosi monta ripsaria...
Mutta haluaisin ennen kaikkea tietää nyt näistä lancomen ja diorin ripsareista. Mitä eroja?
En nimittäin kestä esim. sitä, että ripsari alkaa varista.
kuin halvemmat,mielumminkin päinvastoin. Jos sun kuitenkin on pakko kallis ostaa niin osta joku Diorin ripsari.
Ei ole Definicilsin voittanutta, käyttänyt jo yli 10-vuotta. Ja aina välillä hairahtunut muihin merkkeihin ja todennut että tästä ei tuote parane. Suosittelen. Pidentää ripset todella mahtavasti. Saan yhä ihmettelyjä ripsistäni lähes viikottain.
Ehdottomasti paras kaikista kokeilemistani. Saa volyymia, mutta ilman paakkuja. Hintalaatusuhde on täys kymppi!
olen kuitenkin elänyt siinä toivossa, että sieltä voisi se oikea ripsiväri löytyä. Halpiksiin kun olen pettynyt (paitsi tuohon rimmeliin, jonka ainoa huono puoli on siinä, ettei se ole tarpeeksi luonnollinen).
Lancomesta en ole saanut kehuja enkä myöskään Kanebosta, josta en muuten yhtään tykännytkään. Dioria en ole kokeillut. Melkein kaikki Max Factorin ripsivärit saavat ripseni näyttämään tosi kauniilta, pitkiltä ja tuuheilta, ja sitä paitsi väri ei karise silmien alle.
Ostin sen ihan vähän aikaa sitten, ja se on ihan hyvä, mutta ei se rimmeliä voittanut.
Sekin olis nyt myynnissä...
mulla se ainakin varisi ihan törkeästi. Dioria en ole kokeillut, mutta itse liputan Max Factorin puolesta! Masterpiece on ihan ässä!! L' orealit on mun mielestä tosi huonoja. Siihen Double Extensioniin hairahduin, mutta niin huonoa ripsaria en ole kokeillut toista.
Luonnollisesta en tiedä, koska mulla on luonnostaan pitkähköt ripset, ja ne saa kyllä sit näyttää ihan meikatulta kun niihin meikkiä laitan...
Diorshowin paras puoli on, että sitä voi lisäillä päivän mittaan menemättä paakkuun. Eli jos illalla on menossa johonkin juhliin voi vetää parit kerrokset päälle ja näyttävyys paranee. Mun ripsiä kehutaan aina (juhlameikissä) uskomattoman kauniiksi jne.
Kanebon 38 käytössä myös arkimeikissä, mutta juhliin sitä en suosittele.
Luonnollinen kyllä, mutta ei lainkaan näyttävä.
ap