terveet eivät ymmärrä kovia ahdistustiloja
ja kuinka ne lamauttavat ihmisen kotiin. Sen sijaan, että haukutte meitä psyykkisesti sairaita, teidän kuuluisi olla todella kiitollisia, että ette ole itse sairastuneet ahdistuneisuushäiriöihin. Itsellä on kodin ulkopuolella niin kova ahdistus, että itsemurha on lähellä. En pysty tekemään työtä, koska ahdistun kodin ulkopuolella niin, että saatan joutua psykiatriseen päivystykseen.
Kommentit (5)
Emme täysin ymmärräkään, mutta olen sentään tähän ikään mennessä oppinut ymmärtämään omat ymmärryksen rajani. Ei tulisi mieleenkään haukkua mielisairasta tai vaatia häntä "reipastumaan". Älä sinäkään ap luulottele tietäväsi, mitä me terveet - kaikki klimppinä - ajattelemme psyykkisesti sairaista. Iso osa tuntee myötätuntoa, vain pieni osa on mulkvistejä ja ylimielisiä paheksujia.
Miksi pitää aina aloittaa uusi keskustelu aiheesta jota juuri käsitellään toisessa kejussa?
Mikä tarve sulla on jauhaa ja julistaa sun ongelmiasi? Asia tuli kyllä selväksi jo. Kyllä varmaan suurin osa ymmärtää.
Eikä rikkaat ymmärrä köyhien elämää.
Eikä tyhmät viisaiden elämää.
Se on varmasti totta. Itse kärsin keskivaikeasta masennuksesta ja ahdistuneisuudesta. Se on ajoittain sellaista että menen metsään itkemään tai käperryn jonnekin piiloon kodissani. On vaikeaa kun ahdistus pitää salata lapsilta. Minulla on niin että töihin mennessä ahdistaa mutta töissä ahdistus helpottaa koska siellä on niin paljon muuta ajateltavaa ja kova kiire. Mutta myötätuntoni on sinun puolellasi ap.Toivon että elämäsi voisi parantua. Itse aloitin muutaman vuoden tauon jälkeen uudestaan lääkityksen enkä tiedä voinko koskaan olla ilman lääkkeitä.