Milloin viimeksi olet joutunut puuttumaan miehesi pukeutumiseen?
Kommentit (8)
Lähinnä jos vaatteessa on tahra, jota mies ei ole huomannut. Kehotan laittamaan puhtaan.
Kodin ulkopuolella mies on aina tyylikäs ja hyvin pukeutunut. Kotona taas mieluiten oleilee boksereissa ja alus-t-paidassa sukat jalassa. Joskus talviaikaan ihmettelen, miten hän tarkenee, kun itse vedän villaa ylle. Mieluiten katselisin häntä kotona pitkissä housuissa, oli ne sitten vaikka jotkut lököhousut kuin pelkissä kalsareissa.
En ikinä. Aikuinen ihminen osaa pukeutua ihan itse.
Eilen kyläreissulle lähtiessä. Oli pukenut silittämättömän paidan päälle ja kaulukset rutussa.
En koskaan. Pukeutuu aina tyylikkäästi ja siististi jopa kotona. Joskus toki lökäreissä ja t-paidassa kotosalla mutta vain kun tekee jotain raksahommia.
Asia joka herätti mun huomioni jo yli 20v sitten
Meillä oli bileet alkamassa eikä se meinannut millään pukea vaan köllötteli iloisena alasti. Yleensäkin se aina bileissä riisuutuu jossain vaiheessa mutta ei se musta oikein sovi nyt enää kun ollaan yhdessä.
Häh, puuttumaan pukeutumiseen? Otin ihan aikuisen miehen, osaa itse pukea vaatteet päälle.
Tänään huomautin, että miehen takki alkaa olla risa ja tarvitsisi uuden. On kulunut ihan puhki joistain kohdista. En yleensä puutu, koska en halua olla nalkuttava akka ja mies pukeutukoon miten tahtoo, mutta esim. talvella saatan kehottaa laittamaan lämpimämmin päälle jos aikoo vaikka lähteä ulos ilman kaulaliinaa tai pipoa. Mies ei aina jotenkin huomaa ajatella sääolosuhteita.