Tunnen olevani nuori ja kaunis, mutta
peilistä ja valokuvista katsoo joku vanha ja väsynyt akka :(
Tilannetta pahentaa se, että olen aina saanut kuulla olevani nuorekas ja kaunis. Ja vieläkin siis näytän ikäistäni nuoremmalta. Ja sen mukaiseksi siis tunnen oloni. Mutta totuus on julma ja valokuvat kamalaa katsottavaa :(
Onko tää nyt sitä ikäkriisiä??
Kommentit (4)
Ei se ole ikäkriisiä, vaan totuus. Musta otettiin valokuva tällä viikolla henkilökorttia varten ja kun sain sen käteeni, pidättelin itkua kotiin asti ja itkin koko illan. Näytän ihan kamalalta... naama roikkuu ja näytän n. 60 -vuotiaalta väsyneeltä ja elähtäneeltä tammalta.
Pahinta tässä on se, että olin laittautunut 2 tuntia ennen valokuvan ottoa. Tai ehkä pahinta on se, että ajattelin ettei vanheneminen koske mua, vanhentukoot muut.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 21:34"]
Ei se ole ikäkriisiä, vaan totuus. Musta otettiin valokuva tällä viikolla henkilökorttia varten ja kun sain sen käteeni, pidättelin itkua kotiin asti ja itkin koko illan. Näytän ihan kamalalta... naama roikkuu ja näytän n. 60 -vuotiaalta väsyneeltä ja elähtäneeltä tammalta.
Pahinta tässä on se, että olin laittautunut 2 tuntia ennen valokuvan ottoa. Tai ehkä pahinta on se, että ajattelin ettei vanheneminen koske mua, vanhentukoot muut.
[/quote]
voi ei :(
Mä kävin vuosi sitten uusimassa passini ja kuva uudessa passissa on jonkun ihan muun. Siinä kuvassa on kans joku 60v mummeli, kun itse kuitenkin olen 25v...
- ap
Senkö takia 50v naiset pukeutuu "nuorekkaasti" eli mauttomasti ja yrittävät iskeä nuoria komistuksia? Kun siis kuvittelevat vieläkin itsensä kuumaksi nuoreksi tytöksi??
säälittävääääää
Tuttu tunne...