Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alaston juoksu Padasjoella kesäkuussa

Vierailija
02.05.2015 |

Googlettamisen perusteella kesäkuun kahdestoista päivä juostaan Padasjoella taas tämä kuuluisa Nakukymppi-juoksu. Peukku ylös jos voisit kuvitella joskus osallistuvasi vastaavaan tapahtumaan juoksijana, ja peukku alas jos se ei ikinä tulisi kuuloonkaan. Itse olen kerran ollut katsojana siellä, ja yllätyin kahdesta asiasta. Ensinnäkin siitä miten rento tunnelma siellä oli. Kukaan ei huudellut mitään seksistisiä kommentteja juoksijoille, ja toiseksi yllätyin siitä, että peräti noin puolet katsojista oli naisia. Mutta ehkä se selittyy sillä, että isompi osa juoksijoista on miehiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisiköhän sitä kokeilla. kerran elämässä oikein rohkea teko.

Vierailija
2/6 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä niin himoissani jos pääsisin katselemaan ihania heiluvia elimiä kokonaisen.juoksukilpailun ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:26"]

Olisin kyllä niin himoissani jos pääsisin katselemaan ihania heiluvia elimiä kokonaisen.juoksukilpailun ajan.

[/quote]

No sinne vaan sitte muiden naiskatsojien sekaan.

Vierailija
4/6 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomennahan se sit olisi klo 19. Sääennusteiden mukaan saadaan juosta melko aurinkoisessa säässä.

Vierailija
5/6 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä tilanne jos alkaa juostessa ottamaan eteen.

Vierailija
6/6 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat, ne juoksee meidän mökin läheltä, voisi mennä tielle katselemaan. Olen ollut monena vuonna yleisössä kannustamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi