Niskavaivaiset, millaisella tyynyllä nukutte?
niska on aamulla tosi kipeä ja jäykkä, mikä avuksi?
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:12"]
Untuvatyynyllä, niskakivut loppui.
[/quote]
Untuvatyyny mullekin paras:(
Itselläni on tällainen. Pysyy niskan alla ja tukee ja voi konepestä mitä arvostan kovin.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:01"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:59"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:58"]
Ikean 5 euron untuvatyyny on muuten paras
[/quote]
Untuva revitään eläviltä linnuilta. Untuvatyynyt ovat kidutusta.
[/quote]
Niin, on se ikävä juttu. Se ei kuitenkaan enää auta niitä lintuparkoja joilta sulat on revitty
[/quote]
Mutta se auttaa, ettei ikinä osta untuvatyynyä!!
[/quote]
Joku sen kuitenkin ostaa.
[/quote]
Mutta jos kukaan ei osta, niin valmistus tulee kannattamattomaksi. That's business.
Mulle hieroja antoi vinkin käyttää kahta tyynyä. On helpottanut jonkin verran. Toinen jeesaava juttu on itselläni ollut (jumppaohjaajan neuvomat) "pumppaavat" liikkeet käsi- ja hartiaseutua vahvistamaan, ja elvyttämään niiden verenkiertoa.
Aina joku sen ostaa, koska hinta / laatu on hurjan hyvä. Voi pyrkiä muuttamaan lakia, silloin saat sen loppumaan.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:13"]Itselleni Tempur ei sopinut. Toisille se sopii, toisille ei. Ostin kotimaisen MediluxxTherapy-tyynyn. Siinä 4 erillistä, vetoketjulla suljettavaa lokeroa. Lokerot täytetään oman kehon mukaan. En ottais enää muuta tyynyä. Täytteitä ei tarvitse asetella, olen tyytyväinen.
[/quote]
Sama täällä. Komppaan! Ihan paras. Mulla ollut jo 13vuotta tuon firman tyynyjä.
kannattaa nukkua selällään ja käyttää vauvatyynyä
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:14"]
Ei me voida muuttaa maailmaa. Lihaa myydään kaupassa, turkkeja käytetään, kananmunaa käytetään joka asiaan. Pitää ensin laittaa omat asiat kuntoon ennenkuin alkaa vaatimaan niitä muilta.
[/quote]
Tottakai voidaan muuttaa. Älä osta noita eläinkunnan tuotteita kaupasta, niin sinäkin olet vaikuttumassa maailman muuttumiseen. Jokainen meistä on vastuussa kärsimyksestä ja jokainen voimme vähentää kärismystä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:22"]
Aina joku sen ostaa, koska hinta / laatu on hurjan hyvä. Voi pyrkiä muuttamaan lakia, silloin saat sen loppumaan.
[/quote]
Mutta älä sinä osta, niin vähennät kysyntää etkä tue kidutusta.
Minä kyllä ostan koska se on paras ja edullisin.
Ei me voida muuttaa kaikkia asioita
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:44"]
[/quote]
Tottakai voidaan. Ei kaupat myy sellaista mitä ihmiset ei halua ostaa. Jos ostat, niin tuet julmaa tuotantoa. Mitä sulle on tapahtunut kun olet niin kyyninen ja vihamielinen?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:46"]
[/quote]
Tottakai voidaan. Ei kaupat myy sellaista mitä ihmiset ei halua ostaa. Jos ostat, niin tuet julmaa tuotantoa. Mitä sulle on tapahtunut kun olet niin kyyninen ja vihamielinen?
[/quote]
Sorry, en huomannut että olen vihamielinen. Ei ollut tarkoitus koska olen todella iloisella tuulella.
Untuvatyynyillä on niin pitkä traditio suomessa että jo senkin takia niistä on vaikea päästä eroon.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:51"]
[/quote]
[/quote]
Sorry, en huomannut että olen vihamielinen. Ei ollut tarkoitus koska olen todella iloisella tuulella.
Untuvatyynyillä on niin pitkä traditio suomessa että jo senkin takia niistä on vaikea päästä eroon.
[/quote]
Lakkaa ostamasta niitä ja kerro tuttavillesikin, että eivät ostaisi. Sinä tuet sitä julmaa tuotantoa. Häpeä.
Luonnonkumityyny. Napakka ja pitää muotonsa. Jyskistä, tais olla 25 euroa tarjouksessa. Saa muualtakin vastaavia. 20 vuotta nukkunut niillä, enkä muilla enää nuku. Jotkut tykkää hirssityynyistä, jotka muotoutuvat käyttäjän mukaan ja täyteen määrää voi säätää.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:55"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Lakkaa ostamasta niitä ja kerro tuttavillesikin, että eivät ostaisi. Sinä tuet sitä julmaa tuotantoa. Häpeä.
[/quote]
Kerron yleensä totuuden tuttaville ja untuvatyyny on paras ostos minkä voi tehdä. Pitäisi mielumminkin vaatia että untuva revittäis kuoleilta linnuilta
Suomen broilereista tulee paljon untuvaa. Kerätäänkö untuvat niistä?
Ei me voida muuttaa maailmaa. Lihaa myydään kaupassa, turkkeja käytetään, kananmunaa käytetään joka asiaan. Pitää ensin laittaa omat asiat kuntoon ennenkuin alkaa vaatimaan niitä muilta.