Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mulla voi olla ?!

Vierailija
11.04.2015 |

Oon poika täytän parin viikon päästä 15. Viime elokuussa kasiluokan terveystarkastuksessa lääkäri sanoi että murrosikä on alkanut kivekset ovat alķaneet kasvamaan ja häpykarvoitusta on niukasti. Silloin oli 150.5cm pitkä. Nyt on sen jälkeen häpykarvat lisääntyneet niitä on ehkä about 30 ja ne ovat mustia, mutta tuntuu silti ettei niitä oikein näy ulospäin. Kivekset mulla on nyt noi 3-4cm kokoiset ehkä siinä välissä, penis levossa vain 5-6cm. Äänen murrosta en ole ainakaan huomannut itselläni. Ja kun kävin terkkarilla noin reilu kuukausi sitten olin 155cm pitkä. Terkka sanoi, että kasvu on alkanut kiihtyä. Mutta nyt kun mittasin itse kotona reilun kuukauden jälkeen vissiin 1kk ja 1viikko niin ei ollut kotimitan mukaan tullut yhtään pituutta. Onkphan mulla ees alkannu se kasvupyrähyskään?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi pakkomielle tästä asiasta ainakin, kun teet aloituksia joka päivä. Psykiatri vois auttaa.

Vierailija
2/16 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol miten lyhyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku ei mun tarvis jankuttaa tästä jos asiat tapahtuis normaalisti. T.ap

Vierailija
4/16 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista v*ttu 3 tonhan mä halusinkii kuulla!!!!

Vierailija
5/16 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietekään tarvisi jankutta jos ei olisi mitään syytä ainahan pakkomielteelle on syy.

Vierailija
6/16 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta, asiat tapahtuvat normaalisti! Älä huolehdi! Joillakin kasvupyrähdys tulee vasta armeijassa! Olet sitä paitsi kasvanut muutamassa kuukaudessa monta senttiä! Äidillinen hali!

Vierailija
7/16 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINKÄ IHMEEN TAKIA MITÄ AINA TULLA KOMMENTOIMAAN JOTAIN "LOL MITEN LYHYT" TMS. VIHAKSI PISTÄÄ.Eivät vanhempanikaan ole kuin isä 170cm ja äiti 165cm. T.aö

Vierailija
8/16 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus. Yksi ja sama tyyppikö täällä näitä luulotautisia aloituksia tehtailee, vai voiko näitä olla näin monta?

Vierailija
9/16 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on ollut ihan selkeä kasvupyrähdys. Miksä jankutat tästä jatkuvasti?

Vierailija
10/16 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla av täynä niitä

Vierailija
11/16 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua tuohon pakkomielteeseen. Juttele vaikka koulupsykologin kanssa. Ymmärrän että asia painaa mutta se ei ratkea sillä että sitä miettii koko ajan. Tsemppiä

Vierailija
12/16 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot ihan normaali sulla on tapahtunut murrosiän asiat ihan normaslisti. Ei susta välttämättä ikinä tule mitään kovin karvaista ja pitkää siksi olet tuollainen. Mutta sä voit hyvin päättää et oot jossa muussa asiassa muita parempi. Esim. Juokseminen /lenkkeily aattele nyt miltä niistä tuntus ku lenkkipoluilla on niitä 190cm trikoo äijiä ja sä oisit vaikka 170cm pitkä ja painaisit niistä ohi. Ei välttämättä tarvi olla urheilua se voi olla mikä vain.

Vierailija
13/16 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/16 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun kivekseskin alkaa olla jo aikuisten miesten mitoissa. T.mied

Vierailija
15/16 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kauanko siinä menee, että meet isästäs ohi. Oot varmaa jo vuoden päästä 165cm ainakii.

Vierailija
16/16 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi jos jäisitkin 155cm maailmassa on paljon vakavempia asioita PALJON VAKAVEMPIA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan