Satakiloiset siskot -ohjelman Tammy Slaton syyttää ohjelman faneja laihdutusprojektinsa epäonnistumisesta
Kommentit (75)
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Ihmettelen miten huonoja ohjelmia meille syötetään ajatellen että on pakko maksaa lisenssi verojen kautta. Saatanan Suomi kun aloitti ja Ruotsi perässä.
Nyt on tullut taas Alaston attraktio. Ällöttävä ohjelma, en vaan halua edes vahingossa nähdä sitä kun ihmiset alasti jakavat itseään katsojille ja ilhailijoille ,jotka valitsevat
" ulkonäön perusteella".
Totta meillä ei ole vielä ruotsissa, alaston atraktio siis. Ymmärrän että briteissä missä paljon suurempi populaatio. Suomalaisia en ymmärrä, helpolla löytyvät osallistujat netiltä kuhan vaan jaksaa etsiä. Mutta ehkäpä sitä haluavatkin?
Naked attraction.Naapuri tipsasi ja hänellä ei ole ostokanavia.Tais mennä eileen viimeksi. Ruotsissa.
Discovery+:lla se nyt kuitenkin menee eikä missään SVT:llä.
Onko alko- ja huumeriippuvaisten hoidossa terpoilla samanlaista kärsimätöntä "olen niin pettynyt" -mentaliteettia joka repsahduksen jälkeen vai ilmaisevatko itseään kumminkin toisin (jotta asiakas ei kaikkoa hoidon piiristä)?
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Ihmettelen miten huonoja ohjelmia meille syötetään ajatellen että on pakko maksaa lisenssi verojen kautta. Saatanan Suomi kun aloitti ja Ruotsi perässä.
Nyt on tullut taas Alaston attraktio. Ällöttävä ohjelma, en vaan halua edes vahingossa nähdä sitä kun ihmiset alasti jakavat itseään katsojille ja ilhailijoille ,jotka valitsevat
" ulkonäön perusteella".
Totta meillä ei ole vielä ruotsissa, alaston atraktio siis. Ymmärrän että briteissä missä paljon suurempi populaatio. Suomalaisia en ymmärrä, helpolla löytyvät osallistujat netiltä kuhan vaan jaksaa etsiä. Mutta ehkäpä sitä haluavatkin?
Naked attraction.Naapuri tipsasi ja hänellä ei ole ostokanavia.Tais mennä eileen viimeksi. Ruotsissa.
Sori, kirjotin hömösti. Näkyy meillä Ruotsissakin, britit ja suomalaiset. En ole vielä nähnyt sitä että olis ruotsalainen versio. Sitä tarkotin, sori jos epäselvä.
Ruotsissa asun itsekkin.
Tuo prader-willin syndrooma aiheuttaa sairaalloista ruokahalua. Kuuluu sairauteen.
Onkohan tuolle tammylle mitään kromosomitestejä tehty?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Onko alko- ja huumeriippuvaisten hoidossa terpoilla samanlaista kärsimätöntä "olen niin pettynyt" -mentaliteettia joka repsahduksen jälkeen vai ilmaisevatko itseään kumminkin toisin (jotta asiakas ei kaikkoa hoidon piiristä)?
Ei ole kokemusta siitä, mutta ymmärrän näiden ammattilaisten pettymyksen potilaaseen koska tämmösten Tammyjen kohdalla yritetään pelastaa jo henkeä, ehkä jopa akuutimmin kuin alkon tai huumeiden kanssa läträävien. Ja asiassa auttavia toimenpiteitä ei vaan voi ihan fyysisesti suorittaa ennenkuin potilas saadaan ensin laihtumaan, siitä seikasta pettymys ja turhautuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Addiktilla on aina joku jota syyttää omasta idiotismistaan.
Omasta sairaudestaan, korjaan. Vasta toipuessaan voivat ottaa vastuun itselleen. T. addikti ei idiootti
Sori, kyllä se addikti on vastuussa omista teoistaan ihan samalla tavoin kuin muutkin ihmiset. Sun viesti on niin ennalta-arvattavaa itsekkään addiktin ”mulla on sairaus, olen uhri, en voi tälle mitään”-itkuvirttä mitä addiktidn läheiset saa kuunnella loputtomiin. Addiktio on idiotismia, ja ihan itse siihen suohon olet sinäkin päättänyt kävellä. Nämä faktat ei muutu vaikka miten paljon tuudittaudut tuohon ”mutta minähän olen uhri, olen sairas, paapokaa minua, antakaa erivapauksia koska olen sairas!1!!1”-narratiiviin.
T. Entinen amfetamiiniaddikti, lopettanut nyös tupakan polton ja alkoholin juonnin
Tammyhan on ihan tyypillinen addikti joka ei halua parantua. Itsekäs, syyllistää muita, myrkyllinen, täynnä katkeruutta omasta kyvyttömyydestä ja epäonnistumisista mutta kohdistaa sen addiktin tavoin muihin.
Amy taas on esimerkki addiktista joka halusi parantua, otti siis vastuun itsestään ja teki kovasti töitä asian eteen. Sanottava tosin on, että naamasta näkee ettei nuo siskokset ole ihan normaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se dr paradise, joka on Nowzaradanin luottoterapeutti, vaikuttaa erityisen hyvältä terapeutilta. Pureutuu aina asian ytimeen. Olisikohan siitä apua Tammylle.
Tammy kävi yhden kerran jollain terapeutilla lääkärinsä pyynnöstä ja käyttäytyi sielläkin aivan kammottavalla tavalla. Hyöty siitä oli nolla.
Tammy on käynyt ainakin kahdella eri terapeutilla. Ensin siskonsa kanssa yhdessä ja alkoivat siellä vastaanotolla tapella keskenään. Taisi olla ensimmäinen ja viimeinen kerta sillä terapeutilla.
Toisen kerran kävi yksin, mutta ei osannut vastata muuta kuin I don't know... siis melkein kaikkiin kysymyksiin. Ei tuosta mitään apua ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se dr paradise, joka on Nowzaradanin luottoterapeutti, vaikuttaa erityisen hyvältä terapeutilta. Pureutuu aina asian ytimeen. Olisikohan siitä apua Tammylle.
Tammy kävi yhden kerran jollain terapeutilla lääkärinsä pyynnöstä ja käyttäytyi sielläkin aivan kammottavalla tavalla. Hyöty siitä oli nolla.
Tammy on käynyt ainakin kahdella eri terapeutilla. Ensin siskonsa kanssa yhdessä ja alkoivat siellä vastaanotolla tapella keskenään. Taisi olla ensimmäinen ja viimeinen kerta sillä terapeutilla.
Toisen kerran kävi yksin, mutta ei osannut vastata muuta kuin I don't know... siis melkein kaikkiin kysymyksiin. Ei tuosta mitään apua ole.
Lähinnä kiusallista oli katsella sitä nyhtämistä kun ei Tammysta tosiaan saanut niin mitään irti.
Vierailija kirjoitti:
Tammy on kuin iso taapero. Siskonsa tekee fiksusti, kun muuttaa omaan kotiin kauas Tammysta ja keskittyy pieneen poikaansa.
Amy on muuten taas raskaana. Baby nro. 2 tulossa.
Toisaalta ne terapiasessiot on kuitenkin tosi henkilökohtaisia, joten jos käy terapiassa, olisi varmaan syytä käydä ilman kameroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tammy on kuin iso taapero. Siskonsa tekee fiksusti, kun muuttaa omaan kotiin kauas Tammysta ja keskittyy pieneen poikaansa.
Kake saa pikkuveljen tai pikkusiskon! : )
Vierailija kirjoitti:
Lihavuuskin on yksi narsismin muoto. Ihan oikeasti! Huomasin tämän kun itse laihdutin pienikokoisen naisen verran painoa vuosien varrella. Sieltä löytyi läskiin koodattuna martyrismia, kostontonhalua, tarvetta suojata itseään, heikkouden pelkoa ja vaikka mitä. Jokaisen ajatuksen pohjalla oli se, että minä olen maailman napa ja kiinnostavin ihminen ja kun minä lihon tai laihdun niin sillä minä kontrolloin ympäristöni ihmisiä. Joko aiheutan sääliä, ällötystä tms. mitä hainkin toiminnallani. Ihan samanlaisia on nämä somepunkerot. Kun ei perhepiirin piinaaminen läskien oikuilla riitä niin siirretään ne ihrat muiden kiusaksi ja syyllistetään niitä.
Joillekin toki on noin. Muttei suurimmalle osalle. En esim.minä kontrolloi enkä hallitse ketään lihomalla tai laihtumalla, ensinnäkään minulla ei ole sellaisia ihmissuhteita. Enkä tunne halua kontrolloida enkä marttyroida. Hiljaa elän, toivottavasti myös aikanaan hiljaa kuolen. En ole julkisen terveydenhoidon piirissä myöskään.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta ne terapiasessiot on kuitenkin tosi henkilökohtaisia, joten jos käy terapiassa, olisi varmaan syytä käydä ilman kameroita.
Totta, mutta tämäkin Tammyn oma ”ammatinvalinta” kysymys. Prioriteetit ei ehkä hänellä niin hyvällä mallilla kun rahasta myy elämänsä mieluummin kuin tervehtyy yksityisesti ilman julkisuuden tuomaa taakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta sairaudestaan, korjaan. Vasta toipuessaan voivat ottaa vastuun itselleen. T. addikti ei idiootti
Sori, kyllä se addikti on vastuussa omista teoistaan ihan samalla tavoin kuin muutkin ihmiset. Sun viesti on niin ennalta-arvattavaa itsekkään addiktin ”mulla on sairaus, olen uhri, en voi tälle mitään”-itkuvirttä mitä addiktidn läheiset saa kuunnella loputtomiin. Addiktio on idiotismia, ja ihan itse siihen suohon olet sinäkin päättänyt kävellä. Nämä faktat ei muutu vaikka miten paljon tuudittaudut tuohon ”mutta minähän olen uhri, olen sairas, paapokaa minua, antakaa erivapauksia koska olen sairas!1!!1”-narratiiviin.
T. Entinen amfetamiiniaddikti, lopettanut nyös tupakan polton ja alkoholin juonnin
Ehkä en näin lyhyesti osannut kirjoittaa tarkemmin, mitä tarkoitin, ja ehkä sinä halusit siihen juuri takertua. Toki kaikki ovat itsestään ja teoistaan vastuussa, mutta sairaana sitä ei monikaan tajua, pysty ymmärtämään. Vasta toipuessaan, etenkin hyvässä hoidossa, saa ymmärrystä sairaudestaan ja sen jälkeen osaa ollakin itsestään vastuussa. Addiktio ei ole iditiosmia, se on sairautta.
Vierailija kirjoitti:
Addiktio ei ole idiotismia.
Itse olen sairaalloisen lihava, enkä tietenkään syytä siitä ketään.
Satakiloinen pitkä nainen on kokoa 46/48. Ei hoikka, ei normaali, mutta ei myöskään sinivalas.[/quote]
Ei ehkä sinivalas, mutta ryhävalas vähintään[/quote]
Älkää verratko noita läskikasoja valaisiin, jotka ovat upeita eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kake saa pikkuveljen tai pikkusiskon! : )
Mitenhän tuo Amynkaan laihdutusprojekti mahtaa sujua, veikkaan että pitkällä tähtäimellä paino on kipuamassa taas ylöspäin. Näin tulee hänenkin kohdalla lihavuusleikkaus epäonnistumaan. Harmillista. Eikös se isosisko kertonut että hänelle on tehty laihdutusleikkaus 35 vuotiaana ja hän on Tammya, mitä 10 vuotta vanhempi, ja erittäin ylipainoinen edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on kyllä raskas (hups) ihminen. Ei kuuntele ketään eikä mitään. Eilisessä jaksossa oli feeder-exän syytä, että painoa oli tullut 5 kg lisää kun sitä olisi pitänyt lähteä ruokavaliolla 10 kg.
Joo ja aina se hommaa uuden fiiderin. Eikö se tajua, ettei oikein kukaan muu kiinnostu tuon kokoisesta kuin läskifetistit? Nyt pitäisi unohtaa parisuhteet ja keskittyä omaan elämään.
No onhan se tieteskin fanien syytä jos he lapioivat pitsaa, juustoja ja kakkuja tonnikeijukaisen leipälävestä sisään kappakaupalla päivät pääksytysten. Eikö?
Mutta, onhan siinä tilanteessa kai keksikestien keskipisteellä itselläänkin mahdollista pitää suukki kiinni tai olla nielemättä...