Satakiloiset siskot -ohjelman Tammy Slaton syyttää ohjelman faneja laihdutusprojektinsa epäonnistumisesta
Kommentit (75)
Tottakai. Addiktilla on aina joku jota syyttää omasta idiotismistaan.
Ärsyttää satakiloisena naisena tuo nimike. Tottakai olen pituudestani huolimatta todella iso. Ei harhakuvitelmia siinä.
Mutta olen keijukainen näiden rinnalla. Nämä ovat monta sataa kiloa painavia ihmisiä. En ole nyt katsellut mikäli toinen on laihtunut mutta nämähän ovat tai olivat suunnilleen ihrakasoja, ei enää ihmisen näköisiä.
Satakiloinen pitkä nainen on kokoa 46/48. Ei hoikka, ei normaali, mutta ei myöskään sinivalas.
Jos olisi alkoholiriippuvuus, olisi varmaan jo ryypännyt itsensä hautaan...
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi alkoholiriippuvuus, olisi varmaan jo ryypännyt itsensä hautaan...
Aika moni alkoholistikin juo ihmeen pitkään. Eihän Tammynkaan pitänyt elää yli 30-vuotiaaksi, mutta nyt vietettiin jo 35-vuotispäiviä.
Miksi Tammy ei mene tapaamaan Dr Now:ta?
Vierailija kirjoitti:
Ei Now sen enempään pystyisi kuin nykyinenkään lääkäri.
Ihmettelen miten huonoja ohjelmia meille syötetään ajatellen että on pakko maksaa lisenssi verojen kautta. Saatanan Suomi kun aloitti ja Ruotsi perässä.
Nyt on tullut taas Alaston attraktio. Ällöttävä ohjelma, en vaan halua edes vahingossa nähdä sitä kun ihmiset alasti jakavat itseään katsojille ja ilhailijoille ,jotka valitsevat
" ulkonäön perusteella".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dr Now osaa kyllä pistää monenlaiset tyypit ruotuun, Tammyn nykyinen lääkäri on liian kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää satakiloisena naisena tuo nimike. Tottakai olen pituudestani huolimatta todella iso. Ei harhakuvitelmia siinä.
Mutta olen keijukainen näiden rinnalla. Nämä ovat monta sataa kiloa painavia ihmisiä. En ole nyt katsellut mikäli toinen on laihtunut mutta nämähän ovat tai olivat suunnilleen ihrakasoja, ei enää ihmisen näköisiä.
Satakiloinen pitkä nainen on kokoa 46/48. Ei hoikka, ei normaali, mutta ei myöskään sinivalas.
Ei ehkä sinivalas, mutta ryhävalas vähintään
Lihavuuskin on yksi narsismin muoto. Ihan oikeasti! Huomasin tämän kun itse laihdutin pienikokoisen naisen verran painoa vuosien varrella. Sieltä löytyi läskiin koodattuna martyrismia, kostontonhalua, tarvetta suojata itseään, heikkouden pelkoa ja vaikka mitä. Jokaisen ajatuksen pohjalla oli se, että minä olen maailman napa ja kiinnostavin ihminen ja kun minä lihon tai laihdun niin sillä minä kontrolloin ympäristöni ihmisiä. Joko aiheutan sääliä, ällötystä tms. mitä hainkin toiminnallani. Ihan samanlaisia on nämä somepunkerot. Kun ei perhepiirin piinaaminen läskien oikuilla riitä niin siirretään ne ihrat muiden kiusaksi ja syyllistetään niitä.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Ihmettelen miten huonoja ohjelmia meille syötetään ajatellen että on pakko maksaa lisenssi verojen kautta. Saatanan Suomi kun aloitti ja Ruotsi perässä.
Nyt on tullut taas Alaston attraktio. Ällöttävä ohjelma, en vaan halua edes vahingossa nähdä sitä kun ihmiset alasti jakavat itseään katsojille ja ilhailijoille ,jotka valitsevat
" ulkonäön perusteella".
Eihän tämä mene Ylen kanavalla, vaan jollain mainoskanavalla.
Vierailija kirjoitti:
Puhutko itse mielestäsi kauniisti muista ihmisistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dr Now osaa kyllä pistää monenlaiset tyypit ruotuun, Tammyn nykyinen lääkäri on liian kiltti.
Now’lla on kyllä hyviä tekniikoita, kuten erottaminen mahdollistajista ja mukavuusalueelta kun pistää muuttamaan houstoniin, ehdottomasti olisi väärti kokeilla hänen ohjelmaansa Tammyynkin, nykyinen lääkäri tosiaan on liian lepsu, mutta ymmärrän että ei hänellä ole juuri enempää keinoja olemassa.
Seuraan sarjaa ja Tammy on todella hankala tapaus. Kiukuttelee kaikille eikä tee niitä pieniäkään asioita joita lääkäri häneltä pyytää (jos hän olisi Dr. Now'n potilas, hänet olisi potkittu jo ulos). Ei Tammylla ole todellista motivaatiota muutokseen, vaan kuvittelee kai, että asiat vain tapahtuvat ilman, että hänen täytyy laittaa tikkua ristiin.
Vierailija kirjoitti:
Etpä ainakaan ole kovin kauniisti puhuva.
Dr. Now onnistuu vain niiden kanssa, jotka itse sitoutuvat hommaan. Tammy ei sitoudu mihinkään. Hän on avun saavuttamattomissa.
Vierailija kirjoitti:
Dr. Now onnistuu vain niiden kanssa, jotka itse sitoutuvat hommaan. Tammy ei sitoudu mihinkään. Hän on avun saavuttamattomissa.
Samaa mieltä. Ainoa mahdollisuus olisi se että joutuisi sairaalaan valvottuun ympäristöön pariksi kuukaudeksi. Dr Now on joskus tehnyt sen tempun jollekin, että ottanut sairaalaan kuukaudeksi/kahdeksi ja hups 42 kiloa tippui. Ongelma tulee vastaan silloin kun sairaalasta palataan kotiin, koska kotiin päästyä tilataan ensimmäiseksi pizzaa ja pirtelöä ja sama linja jatkuu kunnes kaikki laihdutetut kilot palaavat takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Seuraan sarjaa ja Tammy on todella hankala tapaus. Kiukuttelee kaikille eikä tee niitä pieniäkään asioita joita lääkäri häneltä pyytää (jos hän olisi Dr. Now'n potilas, hänet olisi potkittu jo ulos). Ei Tammylla ole todellista motivaatiota muutokseen, vaan kuvittelee kai, että asiat vain tapahtuvat ilman, että hänen täytyy laittaa tikkua ristiin.
Minua kiinnostaisi tietää diagnoosi.
Tammy on kuin iso taapero. Siskonsa tekee fiksusti, kun muuttaa omaan kotiin kauas Tammysta ja keskittyy pieneen poikaansa.
Siinä on kyllä raskas (hups) ihminen. Ei kuuntele ketään eikä mitään. Eilisessä jaksossa oli feeder-exän syytä, että painoa oli tullut 5 kg lisää kun sitä olisi pitänyt lähteä ruokavaliolla 10 kg.