Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppiset, menestyvät sinkkumuijat on

Vierailija
02.05.2015 |

naistyyppinä epämiellyttävin. Samasta muotista tehtyjä kaikki nämä muijat. Samat laukut, vaaleat kevättakit ja tukka. Nauravat kovaan ääneen porukassa ja kilistelevät kuoharilaseja. Itsetyytyväisyys huokuu kauas. Elämä pyörii todellatärkeäntyön, liikuntakeskuksen, designtavaroiden shoppailun ja tyttöjeniltojen ympärillä. Trendikkäissä matkakohteissa täytyy käydä muutaman kerran vuodessa. Kukapa mies sellaisesta kiinnostuisi. Sanonpahan vaan, vaikka varakas olen itsekin.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 08:11"]Ap, millaisen naisen sitten haluaisit? Vähän luuserin, vähän tummiin pukeutuvan, ehkä jopa varatun tai yh:n?

Kyllä niitäkin löytyy :)
[/quote]Minä ainakin olen saanut tarpeekseni tästä tyypistä. Olen elänyt viisi vuotta elämästäni tällaisen ihmisen kanssa.
Muija piereskelee ja katsoo telkkaria kotona ollessaan. Ei kiinnostu esim. uutisista, vaan kotielämä pyörii realityn yms. ympärillä.
Sitten kun lähdetään ulos ovesta, persoona muuttuu täysin.
Kaikki kaverit tätä samaa fake-porukkaa.
[/quote]Suhde kaatui lopulta kriisiin, joka syntyi auton vaihdosta. Meillä oli Volvo S60, jonka vaihto uudempaan tuli ajankohtaiseksi. Itse tein jo kauppaa uudehkosta vastaavasta ja olin jo laskenut kaiken viimeisen päälle.
Muijalle ei käynyt ratkaisuni, hän vaati saada valkoisen, kokoluokkaa suuremman BMW:n joka 10000€ kalliimpana ja lähes 50000km. enemmän ajettuna olisi ollut aivan järjetön hankinta meidän talouteemme.
Itse tulin siihen tulokseen, että minulla ei ole varaa, eikä halua pitää hänen kulissiaan yllä.

Vierailija
22/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kertomat naiset ovat alle 25-vuotiaita. Kolmekybäset eivät tee enää mitään miellyttääkseen muita, vain itseään :) Se niissä varmaan ärsyttääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 08:01"]Vahva, itsenäinen ja itsevarma nainen?
[/quote]Kamala, naista on niin vähän jäljellä pinnan alla.

Vierailija
24/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 08:41"]

Toivon, että löydän naisen, jonka elämä ei pyöri statussymbolien ympärillä. Naisen, jonka elämässä olisi jotain syvyyttä. Nainen saa olla nätti kuitenkin. Persoonallisuutta toivon ja lempeää luonnetta. Vaikkapa ammatiltaan sairaanhoitaja tai opettaja.

[/quote]

Toivot naiselta syvyyttä, vaikka itse pinnallisena henkilönä kuvittelet esimerkiksi naisen ammatin kertovan jotain ihmisestä. Tekopyhyys tai oikein voimissaan.

Vierailija
25/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 08:41"]Toivon, että löydän naisen, jonka elämä ei pyöri statussymbolien ympärillä. Naisen, jonka elämässä olisi jotain syvyyttä. Nainen saa olla nätti kuitenkin. Persoonallisuutta toivon ja lempeää luonnetta. Vaikkapa ammatiltaan sairaanhoitaja tai opettaja.
[/quote]

Aijaa, omien havaintojen perusteella sairaanhoitajissa on tosi iso osuus näitä kuvailemiasi naisia. Sairaanhoitajaksi on opiskeltu kuvitellun statuksen takia, mutta päässä pyörii fake-elämä.

Vierailija
26/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han on ihan perussovinisti, joka pelkää ja inhoaa menestyvää naista. Haluaa olla perheen pää ja tuntee olonsa itsevarmaksi, kun on kiltti hissukka rinnalla.

Vierailija
27/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 08:41"]Toivon, että löydän naisen, jonka elämä ei pyöri statussymbolien ympärillä. Naisen, jonka elämässä olisi jotain syvyyttä. Nainen saa olla nätti kuitenkin. Persoonallisuutta toivon ja lempeää luonnetta. Vaikkapa ammatiltaan sairaanhoitaja tai opettaja.
[/quote]

Ei se ammatti kuule kaikkea kerro. Olen itse luokanopettaja ja silti kiinostunut merkkilaukuista, muodista ja omasta ulkonäöstäni. Satun nyt vaan olemaan ammatiltani opettaja, ei se minusta mitään sen enempää kerro. Ja kehtaankin olla haluamatta lapsia, hyi minua.

N31

Vierailija
28/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo aloitus ihan totta on :) Tunnen useita 30v akateemisia sinkkunaisia ja jokainen on kuin samasta muotista veistettyjä. Helvetintärkeätyö(todellisuudessa ihan perus koneen näpyttelyä normipalkalla), liikuntakeskus, matkailut, kielten opiskelu omaksi huviksi, muut kulttuuriharrasteet jne. 

Eikä se kiinnostus mene siinä, että olisi koulutusta tai edes vähän varallisuutta. Vaan siitä että elämä on yhtä pintaa ja täyttä suorittamista. Kuka muu kuin joku vajaaälyinen mies tuollaista showta jaksaa katella? En minä ainakaan tunne yhtään korkeastikoulutettua miestä jolle nuo asiat olisivat tärkeitä.

Vierailija
29/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 08:41"]

Toivon, että löydän naisen, jonka elämä ei pyöri statussymbolien ympärillä. Naisen, jonka elämässä olisi jotain syvyyttä. Nainen saa olla nätti kuitenkin. Persoonallisuutta toivon ja lempeää luonnetta. Vaikkapa ammatiltaan sairaanhoitaja tai opettaja.

[/quote]

Toivot naiselta syvyyttä, vaikka itse pinnallisena henkilönä kuvittelet esimerkiksi naisen ammatin kertovan jotain ihmisestä. Tekopyhyys tai oikein voimissaan.
[/quote]Kyllä se valitettavasti usein kertoo.

Vierailija
30/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 07:57"]

naistyyppinä epämiellyttävin. Samasta muotista tehtyjä kaikki nämä muijat. Samat laukut, vaaleat kevättakit ja tukka. Nauravat kovaan ääneen porukassa ja kilistelevät kuoharilaseja. Itsetyytyväisyys huokuu kauas. Elämä pyörii todellatärkeäntyön, liikuntakeskuksen, designtavaroiden shoppailun ja tyttöjeniltojen ympärillä. Trendikkäissä matkakohteissa täytyy käydä muutaman kerran vuodessa. Kukapa mies sellaisesta kiinnostuisi. Sanonpahan vaan, vaikka varakas olen itsekin.

[/quote]

käyttäytyvät siis samoin kuin 40+ rouvat

Vierailija
31/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:10"]

Kyllähän tuo aloitus ihan totta on :) Tunnen useita 30v akateemisia sinkkunaisia ja jokainen on kuin samasta muotista veistettyjä. Helvetintärkeätyö(todellisuudessa ihan perus koneen näpyttelyä normipalkalla), liikuntakeskus, matkailut, kielten opiskelu omaksi huviksi, muut kulttuuriharrasteet jne. 

Eikä se kiinnostus mene siinä, että olisi koulutusta tai edes vähän varallisuutta. Vaan siitä että elämä on yhtä pintaa ja täyttä suorittamista. Kuka muu kuin joku vajaaälyinen mies tuollaista showta jaksaa katella? En minä ainakaan tunne yhtään korkeastikoulutettua miestä jolle nuo asiat olisivat tärkeitä.

[/quote]

Millä tavalla matkailu, kulttuuri, liikunta yms. ovat pinnallisia harrastuksia? Jos on sinkku niin, miten se vapaa-aika sitten pitäisi käyttää? Perheellisten elämäkö on vähemmän "suorittamista". Vähän kateellisilta kuulostaa nämä vataukset taas täällä...

Vierailija
32/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 08:11"]Ap, millaisen naisen sitten haluaisit? Vähän luuserin, vähän tummiin pukeutuvan, ehkä jopa varatun tai yh:n?

Kyllä niitäkin löytyy :)
[/quote]

Onko se yh alempaa kastia automaattisesti?

Vierailija
33/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:10"]Kyllähän tuo aloitus ihan totta on :) Tunnen useita 30v akateemisia sinkkunaisia ja jokainen on kuin samasta muotista veistettyjä. Helvetintärkeätyö(todellisuudessa ihan perus koneen näpyttelyä normipalkalla), liikuntakeskus, matkailut, kielten opiskelu omaksi huviksi, muut kulttuuriharrasteet jne. 

[/quote]Naiset tuntuvat olevan hirmu ylpeitä työstä ja statuksesta muistuttaen näin miesten suhtautumista niihin. Se juuri on epämiellyttävää. Nainen on naisena kauniimpi ja myös mukavampaa seuraa ilman opportunismia ym.

Vierailija
34/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi jättää sanavarastostaan halveksivan sanan muija, niin ylipäätään kukaan nainen antaisi hänelle huomiota.

Vierailija
35/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 08:41"]

[/quote]

Hei =) Olen sellainen nätti, elämäni ei rakenu ulkonäölle ja statuksille ja olen humanistisella alalla. Kävelit usein nenäpystyssä ohitseni tai vikaisit kuin halpaa makkkaraa. Mulla on mies ja lapset ja mukava pikku koti , sulla on se sama ylpeä ja nyrpeä naama niinkuin silloinkin. Oma oli valintas.

Vierailija
36/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 08:41"]Persoonallisuutta toivon ja lempeää luonnetta. Vaikkapa ammatiltaan sairaanhoitaja tai opettaja.

[/quote]

Minkä asteen opettaja? Peruskoulussa tuskin nykyisin pärjää mikään hilliitty ja kiltti neitokainen.

Vierailija
37/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 08:41"]Persoonallisuutta toivon ja lempeää luonnetta. Vaikkapa ammatiltaan sairaanhoitaja tai opettaja.

[/quote]

Minkä asteen opettaja? Peruskoulussa tuskin nykyisin pärjää mikään hilliitty ja kiltti neitokainen.
[/quote]Kyllä sellaisiakin on, tunnen yhden.

Vierailija
38/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:38"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:10"]

[/quote]

Millä tavalla matkailu, kulttuuri, liikunta yms. ovat pinnallisia harrastuksia? Jos on sinkku niin, miten se vapaa-aika sitten pitäisi käyttää? Perheellisten elämäkö on vähemmän "suorittamista". Vähän kateellisilta kuulostaa nämä vataukset taas täällä...

[/quote]

Kuin sattumalta vaatteet, aatteet ja harrastukset on sataprosenttisen samoja kuin muilla "menestyjillä". Kieltämättä ap vähän jyrkästi ilmaisi mielipiteensä, mutta itsekin viihdyn paremmin ihmisten kanssa, joilla on jotain omaakin.

Vierailija
39/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:10"]liikuntakeskus, matkailut, kielten opiskelu omaksi huviksi, muut kulttuuriharrasteet jne. 

En minä ainakaan tunne yhtään korkeastikoulutettua miestä jolle nuo asiat olisivat tärkeitä.

[/quote]

Mistä sitten? Liikutko vain jossain politiikkapiireissä, tai kenties kaljanjuontipiireissä?

Ymmärrät varmasti olevasi vähemmistössä ystäväpiirinesi, jos heistä kukaan ei pidä matkailusta, liikkumisesta tai kulttuurista? Olet ehkä myös vähän yksinkertainen, jos mielestäsi mainituista asioista kiinnostuminen tarkoittaa tyhjäpäisyyttä tai pinnallisuutta.

Vierailija
40/46 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:18"]

Ap:han on ihan perussovinisti, joka pelkää ja inhoaa menestyvää naista. Haluaa olla perheen pää ja tuntee olonsa itsevarmaksi, kun on kiltti hissukka rinnalla.

[/quote]

Ap myös kritisoi naisten pinnallisuutta, vaikka on itse sitä tyyppiä, jolle naisessa kaikkein tärkeintä on ulkonäkö. Mainitsi jo itsekin, että naisen pitää olla nätti. Mutta tietenkään liian kaunis ei saa olla, sellainenhan on pelottava. Mielummin söpö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi