Onhan Catherine näissä uusissa muotokuvissa ihan kaunis, mutta ei näytä itseltään
Mielestäni hän on kauniimpi mediassa yleensä näkyvissä kuvissa.
Mitä mieltä te?
Kommentit (67)
Liian läheltä kuvattu. Kauempaa olisi näyttänyt enemmän itseltään.
Ja taas kaikki niin pielessä!
Itse ajattelin että on ihanan sädehtiviä kuvia. "Normaaleja" kuvia hänestä ihan tarpeeksi muutenkin.
Hän on järkevä nainen, arvokkaasti kantanut kaikki paineet ja arvostelut. Mutta kasvot olivat eri näköiset kuvissa, kapeammat kuin muulloin, ihan kuin nenäkin olisi sirompi. Näytti kuvissa geneeriseltä mallikaunottarelta.
Vierailija kirjoitti:
Netistä löytyy se paparazikuva missä hän ottaa aurinkoa tissit paljaana 🤗
Mitä tällä haluat sanoa? Vanha juttu, ja salakuvat, joista William ärähti. Törkeä teko, yksityinen piha ja puusta käsin otetut kuvat. Loukattiin yksityisyyttä, ei ollut yleisellä uimarannalla toplessina.
Tällaisesta pitäis ottaa ammatinharjoittamisoikeudet ainakin vuodeksi pois, niin oppisivat olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netistä löytyy se paparazikuva missä hän ottaa aurinkoa tissit paljaana 🤗
Mitä tällä haluat sanoa? Vanha juttu, ja salakuvat, joista William ärähti. Törkeä teko, yksityinen piha ja puusta käsin otetut kuvat. Loukattiin yksityisyyttä, ei ollut yleisellä uimarannalla toplessina.
Tällaisesta pitäis ottaa ammatinharjoittamisoikeudet ainakin vuodeksi pois, niin oppisivat olemaan.
Olen ihan eri, mutta on minusta vähän outoa sekin, että tulevan kuninkaan tyttökaveri (vai oliko vaimo?) liikkuu pihalla tissit paljaana. Itse olen tavallinen tallaaja ja saunakulttuurin tuote ja kotoisin korvesta, mutta aina olen ulos mennessäni pukenut bikinit vähintään. Etenkin kylässä/ulkomailla.
Upeita kuvia minusta. Tykkään, että ei ole meikattu niitä alaluomen rajauksia, joita Catherinellä yleensä on.
Mulla tuli noista kuvista jotenkin Celine Dion mieleen?!