Pojan ex-tyttöystävä tuli kaupungilla vastaan maha pystyssä
Ei voi mitään, että huokaisin helpotuksesta. Ei tyttökään vaikuttaut kovin onnelliselta, kuka lie tuleva isä, ei poikani ainakaan.
Kommentit (60)
herää kysymys miksi käyttää energiaansa ja aikaansa sen exänsa, tai kuvitellun exänsä sättimiseen, julkisesti? varsinkin tapauksissa joissa tämä ei thoudellakaan ole ollut naisensa niin ehkä sitten tarvitsee todella kovan lessonin edelleen. Katsos kun kaveri ei välitä tästä joten sen on helpompi tehdä pari mukavaa lessonia tälle.
5 veen ikäisenä kyssyy sitten mamiltaan "miksi mami on väliilä naama punaisena ja väliin vihreänä kun se mies tulee vastaan? eihän se tule vastaan vaan mami seurailee sitä jne.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:33"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:07"]Tämä jäi nyt vaivaamaan sen verran, että mainitsin asiasta pojalle. Hän sanoi tietävänsä raskaudesta ja kertoi kuka on lapsen isä. Tulevaa isää ei kuulemma kiinnosta, ei siis ihme että tyttö näytti niin surkealta. Sääliksi käy, mutta olen silti edelleen helpottunut ettei sattunut oman pojan kohdalle. ap [/quote] Juu, varmasti tietää kuka on isä ;) onnea mummolle! ! [/quote] Tietää, kertoi nimenkin. Voisin siis onnitellakin mummoa jos tekisi mieli. ap [/quote] Joitakin vaan kusettaa helpommin kuin koiraa :D
[/quote]
Jos viittaat siihen että poika kusettaisi minua valehtelemalla isyydestään, niin kai hän nyt sentään olisi keksinyt isäksi jonkun muun kuin vanhan koulukaverinsa jonka vanhemmilta voisin halutessani tarkistaa totuuden?
ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:35"]
Aika itsekästä. Sen sijaan että aidosti tuntisi empatiaa tilanteessa olevalle tytölle joka aiemmin oli osa elämäänne, olet vaan helpottunut ettei "tuo riesa osunut nyt teille".
Kylmää.
[/quote]
Mistä päättelet etten tuntisi molempia? Totta kai tuntuu pahalta tytön vuoksi, mutta silti oman napa on lähinnapa, valitettavasti.
ap
[/quote]
No ehkäpä ihan siitä että koet tarpeelliseksi kirjoittaa palstalla lapsesi eksästä. Huojentuneena ja samalla vähän huomaamattomasti nostaen jalustalle et onneks ei meidän poika.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:45"]
herää kysymys miksi käyttää energiaansa ja aikaansa sen exänsa, tai kuvitellun exänsä sättimiseen, julkisesti? varsinkin tapauksissa joissa tämä ei thoudellakaan ole ollut naisensa niin ehkä sitten tarvitsee todella kovan lessonin edelleen. Katsos kun kaveri ei välitä tästä joten sen on helpompi tehdä pari mukavaa lessonia tälle. 5 veen ikäisenä kyssyy sitten mamiltaan "miksi mami on väliilä naama punaisena ja väliin vihreänä kun se mies tulee vastaan? eihän se tule vastaan vaan mami seurailee sitä jne.
[/quote]
Häh?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:00"]
Osasitpa etevästi arvioida onnellisuuden.
[/quote]
Kyllä ihmisestä aika hyvin näkee millä mielellä ollaan. Vaikka saattoihan hänellä tietysti olla vain todella huono päivä.
ap
[/quote]
Ehkä hän näki sinut, ap, ja lämpimän kannustavan katseesi, mutta ei ehtinyt jostain syystä puhjeta onnelliseen hymyyn. Onnittelen poikasi ex-tyttöystävää, ettet ole hänen anoppinsa tms.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:42"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:33"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:07"]Tämä jäi nyt vaivaamaan sen verran, että mainitsin asiasta pojalle. Hän sanoi tietävänsä raskaudesta ja kertoi kuka on lapsen isä. Tulevaa isää ei kuulemma kiinnosta, ei siis ihme että tyttö näytti niin surkealta. Sääliksi käy, mutta olen silti edelleen helpottunut ettei sattunut oman pojan kohdalle. ap [/quote] Juu, varmasti tietää kuka on isä ;) onnea mummolle! ! [/quote] Tietää, kertoi nimenkin. Voisin siis onnitellakin mummoa jos tekisi mieli. ap [/quote] Joitakin vaan kusettaa helpommin kuin koiraa :D [/quote] Jos viittaat siihen että poika kusettaisi minua valehtelemalla isyydestään, niin kai hän nyt sentään olisi keksinyt isäksi jonkun muun kuin vanhan koulukaverinsa jonka vanhemmilta voisin halutessani tarkistaa totuuden? ap [/quote] No mikäs sua estää tarkistamasta?
[/quote]
Ei mikään. Voisin siis tarkistaa jos kokisin sen tarpeelliseksi. En koe, koska luotan poikaani, ja luotan myös siihen että kun sekä poika että ex-tyttöystävä ovat kumpikin seurustelleet omilla tahoillaan niihin aikoihin kun lapsi on arvatenkin saanut alkunsa, ei ole mitään syytä olettaa että he olisivat päätyneet harrastamaan seksiä keskenään.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:07"]
Tämä jäi nyt vaivaamaan sen verran, että mainitsin asiasta pojalle. Hän sanoi tietävänsä raskaudesta ja kertoi kuka on lapsen isä. Tulevaa isää ei kuulemma kiinnosta, ei siis ihme että tyttö näytti niin surkealta. Sääliksi käy, mutta olen silti edelleen helpottunut ettei sattunut oman pojan kohdalle.
ap
[/quote]Tuntuu ehkä enemmän nyt siltä, että itse olet liian kiinni pojassasi? Etkö kestä ajatusta pojastasi, kun hän pian lentää pesästä, kiinnostuu jostakin tytöstä ja alkaa perustaa omaa perhettään? Sairasta. Anna pojan elää.
[/quote]
Poika seurustelee, on seurustellut jo aika pitkään saman tytön kanssa. Saa elää ja aikuistua, ilman muuta. Olen vain tyytyväinen ettei joudu aikuistumaan tulemalla alaikäisenä isäksi. Jos se on mielestäsi ainoa tapa elää, toivon ettei sinulla ole lapsia.
ap
[/quote]
No mistä sitä tietää vaikka tuokin tyttöystävä "hommaa itsensä paksuksi ". Sun pojalla ei tietenkään olisi mitään tekemistä asian kanssa. .
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:11"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:07"] Tämä jäi nyt vaivaamaan sen verran, että mainitsin asiasta pojalle. Hän sanoi tietävänsä raskaudesta ja kertoi kuka on lapsen isä. Tulevaa isää ei kuulemma kiinnosta, ei siis ihme että tyttö näytti niin surkealta. Sääliksi käy, mutta olen silti edelleen helpottunut ettei sattunut oman pojan kohdalle. ap [/quote]Tuntuu ehkä enemmän nyt siltä, että itse olet liian kiinni pojassasi? Etkö kestä ajatusta pojastasi, kun hän pian lentää pesästä, kiinnostuu jostakin tytöstä ja alkaa perustaa omaa perhettään? Sairasta. Anna pojan elää. [/quote] Poika seurustelee, on seurustellut jo aika pitkään saman tytön kanssa. Saa elää ja aikuistua, ilman muuta. Olen vain tyytyväinen ettei joudu aikuistumaan tulemalla alaikäisenä isäksi. Jos se on mielestäsi ainoa tapa elää, toivon ettei sinulla ole lapsia. ap [/quote] No mistä sitä tietää vaikka tuokin tyttöystävä "hommaa itsensä paksuksi ". Sun pojalla ei tietenkään olisi mitään tekemistä asian kanssa. .
[/quote]
No totta helvetissä pojalla on asian kanssa tekemistä jos hänen tyttöystävänsä tulee raskaaksi! Tässä exän tapauksessa ei ollut, koska hän ei ole isä.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:13"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:11"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:07"] Tämä jäi nyt vaivaamaan sen verran, että mainitsin asiasta pojalle. Hän sanoi tietävänsä raskaudesta ja kertoi kuka on lapsen isä. Tulevaa isää ei kuulemma kiinnosta, ei siis ihme että tyttö näytti niin surkealta. Sääliksi käy, mutta olen silti edelleen helpottunut ettei sattunut oman pojan kohdalle. ap [/quote]Tuntuu ehkä enemmän nyt siltä, että itse olet liian kiinni pojassasi? Etkö kestä ajatusta pojastasi, kun hän pian lentää pesästä, kiinnostuu jostakin tytöstä ja alkaa perustaa omaa perhettään? Sairasta. Anna pojan elää. [/quote] Poika seurustelee, on seurustellut jo aika pitkään saman tytön kanssa. Saa elää ja aikuistua, ilman muuta. Olen vain tyytyväinen ettei joudu aikuistumaan tulemalla alaikäisenä isäksi. Jos se on mielestäsi ainoa tapa elää, toivon ettei sinulla ole lapsia. ap [/quote] No mistä sitä tietää vaikka tuokin tyttöystävä "hommaa itsensä paksuksi ". Sun pojalla ei tietenkään olisi mitään tekemistä asian kanssa. .
[/quote]
No totta helvetissä pojalla on asian kanssa tekemistä jos hänen tyttöystävänsä tulee raskaaksi! Tässä exän tapauksessa ei ollut, koska hän ei ole isä.
ap
[/quote]
Miksi ihmeessä teit tänne edes keskustelun, kun asia ei sua koske millään tavalla?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:15"]
[/quote]
ap
[/quote]
Miksi ihmeessä teit tänne edes keskustelun, kun asia ei sua koske millään tavalla?
[/quote]
Koska olin niin helpottunut, ettei tytön raskaus koske poikaa tai minua. Anteeksi, jos näin pahoitin jonkun mielen.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:00"]
Osasitpa etevästi arvioida onnellisuuden.
[/quote]
Kyllä ihmisestä aika hyvin näkee millä mielellä ollaan. Vaikka saattoihan hänellä tietysti olla vain todella huono päivä.
ap
[/quote]
Pirkko ja Tiina istuskelivat terassilla , ja kommentoivat ohikulkevia miehiä .
-tuo mies on ainakin naimisissa , sanoi Pirkko . Johon tiina vastasi : -Älähän nyt , voihan poikamieskin olla joskus surullinen .
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:18"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Koska olin niin helpottunut, ettei tytön raskaus koske poikaa tai minua. Anteeksi, jos näin pahoitin jonkun mielen.
ap
[/quote]
Toisen mahdollisella vaikealla elämäntilanteella mässäily ja sen aiheuttamalla omalla "tuurilla"/tai sen tunteella ylpeily on aika alhaista ylipäätään.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:18"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
Toisen mahdollisella vaikealla elämäntilanteella mässäily ja sen aiheuttamalla omalla "tuurilla"/tai sen tunteella ylpeily on aika alhaista ylipäätään.
[/quote]
Onhan se, myönnetään. Voin kai lohduttautua sillä etten ole maailman ainoa alhainen av-mamma.
ap
LOPETTAKAA ap:n nälviminen! Mitä ihmeen pentuporukkaa te oikein olette? Ap kertoo täysin asiallisesti omasta näkövinkkelistään asiaa, kuten meistä tuossa tilanteessa tekisi jokainen. Jos satut olemaan itse joku ongelmainen, niin älä muita mollaa! Minäkin olisin ap:nä iloinen, ettei 17 vuotias poikani olisi tullut ihan liian nuorena ja kypsymättömänä isäksi. Ap ei ole vahingoniloinen, mutta teistä muista joku on, ja lisäksi ilkeä! Hyi! Nuhteet saat täältä vanhalta mummolta!
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:30"]
LOPETTAKAA ap:n nälviminen! Mitä ihmeen pentuporukkaa te oikein olette? Ap kertoo täysin asiallisesti omasta näkövinkkelistään asiaa, kuten meistä tuossa tilanteessa tekisi jokainen. Jos satut olemaan itse joku ongelmainen, niin älä muita mollaa! Minäkin olisin ap:nä iloinen, ettei 17 vuotias poikani olisi tullut ihan liian nuorena ja kypsymättömänä isäksi. Ap ei ole vahingoniloinen, mutta teistä muista joku on, ja lisäksi ilkeä! Hyi! Nuhteet saat täältä vanhalta mummolta!
[/quote]
Vanha totuus, aloittaja on yleensä väärässä kirjoitti sitten mitä tahansa.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:30"]
[/quote]
t. ap
Taas on mammojen logiikka huipussaan. Syytätte aloittajaa kylmäksi ja alhaiseksi, ja samaan aikaan väitätte exän pettäneen poikaystäväänsä. Huhhuh...
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:33"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:07"]Tämä jäi nyt vaivaamaan sen verran, että mainitsin asiasta pojalle. Hän sanoi tietävänsä raskaudesta ja kertoi kuka on lapsen isä. Tulevaa isää ei kuulemma kiinnosta, ei siis ihme että tyttö näytti niin surkealta. Sääliksi käy, mutta olen silti edelleen helpottunut ettei sattunut oman pojan kohdalle. ap [/quote] Juu, varmasti tietää kuka on isä ;) onnea mummolle! ! [/quote] Tietää, kertoi nimenkin. Voisin siis onnitellakin mummoa jos tekisi mieli. ap [/quote] Joitakin vaan kusettaa helpommin kuin koiraa :D
[/quote]
Jos viittaat siihen että poika kusettaisi minua valehtelemalla isyydestään, niin kai hän nyt sentään olisi keksinyt isäksi jonkun muun kuin vanhan koulukaverinsa jonka vanhemmilta voisin halutessani tarkistaa totuuden?
ap
[/quote]
No mikäs sua estää tarkistamasta?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:42"]
[/quote]
ap
[/quote]
Juu eihän se mamin kultapoju nyt sellaista....eihän....
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:35"]
Aika itsekästä. Sen sijaan että aidosti tuntisi empatiaa tilanteessa olevalle tytölle joka aiemmin oli osa elämäänne, olet vaan helpottunut ettei "tuo riesa osunut nyt teille".
Kylmää.
[/quote]
Mistä päättelet etten tuntisi molempia? Totta kai tuntuu pahalta tytön vuoksi, mutta silti oman napa on lähinnapa, valitettavasti.
ap