Pojan ex-tyttöystävä tuli kaupungilla vastaan maha pystyssä
Ei voi mitään, että huokaisin helpotuksesta. Ei tyttökään vaikuttaut kovin onnelliselta, kuka lie tuleva isä, ei poikani ainakaan.
Kommentit (60)
Musta tuo on aika erikoista, että tytön ilmeestä tai olemuksesta päättelet että hänen elämäntilanteensa on hyvin surkea... Kiva tietysti ettei sinun pojalla ole asian kanssa tekemistä ja ikävää sille tytölle, että tulevan lapsen isä ei ole kuvioissa, mutta kyllä mullakin usein kaupungilla on varmasti aika surkea ilme, ilman että siitä jonkun etäisen tutun toivoisin vetävän suurempia johtopäätöksiä. Surkea ilme voi olla vaikka en olisi näkyvästi raskaanakaan...
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:07"]
Tämä jäi nyt vaivaamaan sen verran, että mainitsin asiasta pojalle. Hän sanoi tietävänsä raskaudesta ja kertoi kuka on lapsen isä. Tulevaa isää ei kuulemma kiinnosta, ei siis ihme että tyttö näytti niin surkealta. Sääliksi käy, mutta olen silti edelleen helpottunut ettei sattunut oman pojan kohdalle.
ap
[/quote]
Sattunut mikä? Ihan kuin tyttö olisi tahalteen raskaaksi tullut...
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:11"]
Tämä jäi nyt vaivaamaan sen verran, että mainitsin asiasta pojalle. Hän sanoi tietävänsä raskaudesta ja kertoi kuka on lapsen isä. Tulevaa isää ei kuulemma kiinnosta, ei siis ihme että tyttö näytti niin surkealta. Sääliksi käy, mutta olen silti edelleen helpottunut ettei sattunut oman pojan kohdalle.
ap
[/quote]Tuntuu ehkä enemmän nyt siltä, että itse olet liian kiinni pojassasi? Etkö kestä ajatusta pojastasi, kun hän pian lentää pesästä, kiinnostuu jostakin tytöstä ja alkaa perustaa omaa perhettään? Sairasta. Anna pojan elää.
[/quote]
Poika seurustelee, on seurustellut jo aika pitkään saman tytön kanssa. Saa elää ja aikuistua, ilman muuta. Olen vain tyytyväinen ettei joudu aikuistumaan tulemalla alaikäisenä isäksi. Jos se on mielestäsi ainoa tapa elää, toivon ettei sinulla ole lapsia.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:48"]
Tai sitten poikas paikoilee vastuuta eikä kerro. Ihmekös ettei tyttö näyttäisi tyytyväiseltä.
[/quote]
Jos tuleva lapsi olisi poikani jälkeläinen, se olisi syntynytkin jo aikaa sitten.
ap
[/quote]
Mistä tiedät poikasi nainnit ..??
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:26"]
Siis syytätkö tästä nyt tyttöä? Huokaisit helpotuksesta?
Ehkäisy voi pettää nuorillakin ja olisi isä voinut olla poikasi yhtä lailla. Ei teiniraskaus aina tarkoita ilman ehkäisyä panoja ja jos näin on ollut, ei se täysin tytönkään vastuulla ole ollut vaan pojan myös.
[/quote]
En syytä tyttöä, en todellakaan. Tuskin hän tätä on suunnitellut. Olen vain helpottunut ettei poikani ole lapsen isä. Luulen että aika monen teinipojan äiti olisi samalla tavalla helpottunut.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:07"]Tämä jäi nyt vaivaamaan sen verran, että mainitsin asiasta pojalle. Hän sanoi tietävänsä raskaudesta ja kertoi kuka on lapsen isä. Tulevaa isää ei kuulemma kiinnosta, ei siis ihme että tyttö näytti niin surkealta. Sääliksi käy, mutta olen silti edelleen helpottunut ettei sattunut oman pojan kohdalle.
ap
[/quote]
Juu, varmasti tietää kuka on isä ;) onnea mummolle! !
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:43"]Ei voi mitään, että huokaisin helpotuksesta. Ei tyttökään vaikuttaut kovin onnelliselta, kuka lie tuleva isä, ei poikani ainakaan.
[/quote]
Jos maha oli pystyssä ni aika loppu vaiheessa on raskaus joten harva silloin on enää kovin hehkeenä
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:27"]
Musta tuo on aika erikoista, että tytön ilmeestä tai olemuksesta päättelet että hänen elämäntilanteensa on hyvin surkea... Kiva tietysti ettei sinun pojalla ole asian kanssa tekemistä ja ikävää sille tytölle, että tulevan lapsen isä ei ole kuvioissa, mutta kyllä mullakin usein kaupungilla on varmasti aika surkea ilme, ilman että siitä jonkun etäisen tutun toivoisin vetävän suurempia johtopäätöksiä. Surkea ilme voi olla vaikka en olisi näkyvästi raskaanakaan...
[/quote]
Kun on tottunut näkemään kyseisen tytön nauravaisena ja iloisena, niin kyllä se pistää silmään kun toinen on niin surullisen ja onnettoman näköinen. Niin kuin sanoin, saattaa tietysti olla että hänellä oli vain huono päivä, mutta sen perusteella mitä pojalta kuulin niin sanoisin ettei hän vaikuttanut onnelliselta.
ap
Aika itsekästä. Sen sijaan että aidosti tuntisi empatiaa tilanteessa olevalle tytölle joka aiemmin oli osa elämäänne, olet vaan helpottunut ettei "tuo riesa osunut nyt teille".
Kylmää.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:37"]Kyllä meillä ainakin kävi juuri niin että erosimme exän kanssa ja siitä kolme vuotta päädyimme sänkyyn. Siitä muistutuksena nelivuotias tyttö. Aivan normaalia päätyä exän kanssa vällyjen väliin, tuttu ja turvallinen. :)
[/quote]
Sama täällä. Ikää oli 19, ja vuosi erosta päädyttiin sänkyyn ja nyt 5v tyttö tuloksena - joskaan isää ei kuvioissa.
ap
[/quote]
En minäkään haluaisi pojastani teini-isää, joten ymmärrän täysin helpotuksesi. Sääliksi käy tyttörukkaa tosin.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:27"]
[/quote]
Kun on tottunut näkemään kyseisen tytön nauravaisena ja iloisena, niin kyllä se pistää silmään kun toinen on niin surullisen ja onnettoman näköinen. Niin kuin sanoin, saattaa tietysti olla että hänellä oli vain huono päivä, mutta sen perusteella mitä pojalta kuulin niin sanoisin ettei hän vaikuttanut onnelliselta.
ap
[/quote]
Niin ja tilanteesta helpottuneena päätät tehdä aloituksen vielä palstallekin.... Abortti on teineillekin vaihtoehto, jos niin onneton raskaudestaan olisi tuskin olisi jatkanut.
Mistä vaikka tiedät jos olisi saanut lapsensa tilasta huonoja uutisia ja siksi oli allapäin? Mieti hetki, kaikki ei ehkä johdukaan strereotypioista.
Kyllä kaikki teiniraskaudet, jotka tuttavapiirissäni ovat sattuneet johtuivat siitä että ehkäisyä EI käytetty.
Ymmärrän että ap on helpottunut, ettei oma poika ole isä. Ehkäpä ap sinun poikasi piti huolta että ehkäisy on kunnossa. Ja todellakin myös poikalasten vanhempien kannattaa tankuttaa kuinka tärkeää on huolehtia itse ehkäisystä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:26"]
Ehkäisy voi pettää nuorillakin ja olisi isä voinut olla poikasi yhtä lailla. Ei teiniraskaus aina tarkoita ilman ehkäisyä panoja ja jos näin on ollut, ei se täysin tytönkään vastuulla ole ollut vaan pojan myös.
[/quote]
En syytä tyttöä, en todellakaan. Tuskin hän tätä on suunnitellut. Olen vain helpottunut ettei poikani ole lapsen isä. Luulen että aika monen teinipojan äiti olisi samalla tavalla helpottunut.
ap
[/quote]
Eli tyttö on syyllinen raskauteen. Poikahan ei voi olla. ..
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:07"]Tämä jäi nyt vaivaamaan sen verran, että mainitsin asiasta pojalle. Hän sanoi tietävänsä raskaudesta ja kertoi kuka on lapsen isä. Tulevaa isää ei kuulemma kiinnosta, ei siis ihme että tyttö näytti niin surkealta. Sääliksi käy, mutta olen silti edelleen helpottunut ettei sattunut oman pojan kohdalle. ap [/quote] Juu, varmasti tietää kuka on isä ;) onnea mummolle! !
[/quote]
Tietää, kertoi nimenkin. Voisin siis onnitellakin mummoa jos tekisi mieli.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:39"]
Kyllä kaikki teiniraskaudet, jotka tuttavapiirissäni ovat sattuneet johtuivat siitä että ehkäisyä EI käytetty. Ymmärrän että ap on helpottunut, ettei oma poika ole isä. Ehkäpä ap sinun poikasi piti huolta että ehkäisy on kunnossa. Ja todellakin myös poikalasten vanhempien kannattaa tankuttaa kuinka tärkeää on huolehtia itse ehkäisystä.
[/quote]
Miten tuon niin tarkkaan tiedät?
Itse kun en todellakaan tiedä iästä huolimatta kenestäkään tutustani kenen lapsi tuli vahingossa/ehkäisyttä jne.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:26"] Siis syytätkö tästä nyt tyttöä? Huokaisit helpotuksesta? Ehkäisy voi pettää nuorillakin ja olisi isä voinut olla poikasi yhtä lailla. Ei teiniraskaus aina tarkoita ilman ehkäisyä panoja ja jos näin on ollut, ei se täysin tytönkään vastuulla ole ollut vaan pojan myös. [/quote] En syytä tyttöä, en todellakaan. Tuskin hän tätä on suunnitellut. Olen vain helpottunut ettei poikani ole lapsen isä. Luulen että aika monen teinipojan äiti olisi samalla tavalla helpottunut. ap [/quote] Eli tyttö on syyllinen raskauteen. Poikahan ei voi olla. ..
[/quote]
Tyttö tai tuleva isä tai sitten molemmat yhdessä, sitähän ei näin ulkopuolisena voi tietää.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 19:07"]Tämä jäi nyt vaivaamaan sen verran, että mainitsin asiasta pojalle. Hän sanoi tietävänsä raskaudesta ja kertoi kuka on lapsen isä. Tulevaa isää ei kuulemma kiinnosta, ei siis ihme että tyttö näytti niin surkealta. Sääliksi käy, mutta olen silti edelleen helpottunut ettei sattunut oman pojan kohdalle. ap [/quote] Juu, varmasti tietää kuka on isä ;) onnea mummolle! !
[/quote]
Tietää, kertoi nimenkin. Voisin siis onnitellakin mummoa jos tekisi mieli.
ap
[/quote]
Joitakin vaan kusettaa helpommin kuin koiraa :D
Vaikutatpa pikkusieluiselta ihmiseltä. Veikkaan, että tästä lähtien sinun kannattaa pitää ne helpotuksesi ja muutkin ajatuksesi ihan omana tietonasi. P.S. Se poikasi ex-tyttöystävä saattaa pyöriä täälläkin.