opamox
Opamox määräsivät ahdistukseen. Otin ny tänään ja kyllä hyvin poistaa ahdistuksen. Harmi vaan että lääkärit ei näitä määrää pitkäaikais käyttöön.
M-96
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:10"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:51"]Tässä on tullu 6kk käytettyä opamoxia. Määrinä menee 15mg:sta 1-4tbl vrk. Elämässä sattunut 6kk sisällä paljon traumaattisia asioita. Kyllä ajattelin alkaa lääkärin ohjeistuksella niitä lopetteleen ja jos alkais ottamaan vain tarvittaessa. Turha pelätä bentsojen käyttöä vaikka kaikki niistä puhuu "pahaa riippuvuutta" aiheuttamana. Totta se on,mut aina niistä pääsee eroon sitku henkisesti jaksaa.:) [/quote] Onko sulla kokemusta bentsovieroituksesta, pitkäaikaisen ja runsaan käytön jälkeen? Tai älä vastaa, olen varma, ettei ole. [/quote] Onko sinulla? :) [/quote] No mitäs luulet? On, tarvitsin sairaalahoitoa, eikä yksi kerta riittänyt, koska näihin on niiin helppo tarttua uudelleen. Bentsot todella voivat pelastaa jonkun elämän. Jonkun toisen elämän ne voivat tuhota. On olemassa paljon parempia ja turvallisempia keinoja hallita ahdistusta. Mutta kukin tyylillään. Jos haluat hoitaa itseäsi huumeilla, niin siitä vaan. Sinua on varoitettu ;)
[/quote]
Öööhh? Jotkut meistä osaavat käyttää kohtuudella niitä bentsoja. Itse käytän kerran kahdessa kuukaudessa kovaan ahdistukseen. Jotkut käyttävät päivittäin, koska se estää heitä tekemästä itsemurhaa.
[/quote]
Henkilöstä, joka on juuri aloittanut (huume)lääkkeiden käytön, ei voi sanoa että hän "osaa käyttää kohtuudella" jatkossakin...
[/quote]
Mitä/mihin varten sinun mielestä bentsot on sit tarkoitettu?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:08"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:55"] [quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:51"]Tässä on tullu 6kk käytettyä opamoxia. Määrinä menee 15mg:sta 1-4tbl vrk. Elämässä sattunut 6kk sisällä paljon traumaattisia asioita. Kyllä ajattelin alkaa lääkärin ohjeistuksella niitä lopetteleen ja jos alkais ottamaan vain tarvittaessa. Turha pelätä bentsojen käyttöä vaikka kaikki niistä puhuu "pahaa riippuvuutta" aiheuttamana. Totta se on,mut aina niistä pääsee eroon sitku henkisesti jaksaa.:) [/quote] Onko sulla kokemusta bentsovieroituksesta, pitkäaikaisen ja runsaan käytön jälkeen? Tai älä vastaa, olen varma, ettei ole. [/quote] Miksi pitäisi olla? Jos lääkkeet määrätään ja lääkäri on sitä mieltä, ettei kyseistä lääkitystä ajeta alas. [/quote] Jos sulla ei ole henk.kohtaista kokemusta lääkkeestä tai et ole joutunut kokemaan todella traumaattisia asioista elämässä. Miksi siis vaivaudut kommentoimaan. Lääkäri ei ehkä suosittelis lopettamaan. Mut mä itse haluan olla ilman.:) [/quote] ? On minulla henkilökohtainen kokemus kyseisestä lääkkeestä. Saan lääkärin määrämä sen 100kpl 15mg opamox tabletteja aina 2 kuukauden välein. Käytän lääkettä 0 kertaa tai sitten 4 kertaa per vuorokausi. Elämän vaikeudesta monet itkee... Itse menetin äitini äkillisesti, itse sairastan masennusta, pakko-oireista... Isäni sairastaa haimasyöpää. [/quote] Mitä tässä nyt taistelemaan alkaa? :D Jokainen huolehtikoon omasta elämästä ja tekee asiat niinkuin itselle näkee parhaiten. :) PEACE!
[/quote]
? Mitä ? Mikä taistelu? Olet joku pössyttelijä?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:08"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:55"] [quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:51"]Tässä on tullu 6kk käytettyä opamoxia. Määrinä menee 15mg:sta 1-4tbl vrk. Elämässä sattunut 6kk sisällä paljon traumaattisia asioita. Kyllä ajattelin alkaa lääkärin ohjeistuksella niitä lopetteleen ja jos alkais ottamaan vain tarvittaessa. Turha pelätä bentsojen käyttöä vaikka kaikki niistä puhuu "pahaa riippuvuutta" aiheuttamana. Totta se on,mut aina niistä pääsee eroon sitku henkisesti jaksaa.:) [/quote] Onko sulla kokemusta bentsovieroituksesta, pitkäaikaisen ja runsaan käytön jälkeen? Tai älä vastaa, olen varma, ettei ole. [/quote] Miksi pitäisi olla? Jos lääkkeet määrätään ja lääkäri on sitä mieltä, ettei kyseistä lääkitystä ajeta alas. [/quote] Jos sulla ei ole henk.kohtaista kokemusta lääkkeestä tai et ole joutunut kokemaan todella traumaattisia asioista elämässä. Miksi siis vaivaudut kommentoimaan. Lääkäri ei ehkä suosittelis lopettamaan. Mut mä itse haluan olla ilman.:) [/quote] ? On minulla henkilökohtainen kokemus kyseisestä lääkkeestä. Saan lääkärin määrämä sen 100kpl 15mg opamox tabletteja aina 2 kuukauden välein. Käytän lääkettä 0 kertaa tai sitten 4 kertaa per vuorokausi. Elämän vaikeudesta monet itkee... Itse menetin äitini äkillisesti, itse sairastan masennusta, pakko-oireista... Isäni sairastaa haimasyöpää. [/quote] Mitä tässä nyt taistelemaan alkaa? :D Jokainen huolehtikoon omasta elämästä ja tekee asiat niinkuin itselle näkee parhaiten. :) PEACE!
[/quote]
? Mitä ? Mikä taistelu? Olet joku pössyttelijä?
[/quote]
En onneksi! :D
Itse tykkään enemmän rivatrilistä. Opamox pistää väsyttämän. liikaa.
Minä myönnän olevani pahasti koukussa Opamoxiin :( Oltava aina laukussa yksi mukana, muuten ei uskalla mihinkään lähteä. Keskimäärin kerran vuodessa joudun tällaisen tabletin syömäänkin.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:10"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:51"]Tässä on tullu 6kk käytettyä opamoxia. Määrinä menee 15mg:sta 1-4tbl vrk. Elämässä sattunut 6kk sisällä paljon traumaattisia asioita. Kyllä ajattelin alkaa lääkärin ohjeistuksella niitä lopetteleen ja jos alkais ottamaan vain tarvittaessa. Turha pelätä bentsojen käyttöä vaikka kaikki niistä puhuu "pahaa riippuvuutta" aiheuttamana. Totta se on,mut aina niistä pääsee eroon sitku henkisesti jaksaa.:) [/quote] Onko sulla kokemusta bentsovieroituksesta, pitkäaikaisen ja runsaan käytön jälkeen? Tai älä vastaa, olen varma, ettei ole. [/quote] Onko sinulla? :) [/quote] No mitäs luulet? On, tarvitsin sairaalahoitoa, eikä yksi kerta riittänyt, koska näihin on niiin helppo tarttua uudelleen. Bentsot todella voivat pelastaa jonkun elämän. Jonkun toisen elämän ne voivat tuhota. On olemassa paljon parempia ja turvallisempia keinoja hallita ahdistusta. Mutta kukin tyylillään. Jos haluat hoitaa itseäsi huumeilla, niin siitä vaan. Sinua on varoitettu ;)
[/quote]
Öööhh? Jotkut meistä osaavat käyttää kohtuudella niitä bentsoja. Itse käytän kerran kahdessa kuukaudessa kovaan ahdistukseen. Jotkut käyttävät päivittäin, koska se estää heitä tekemästä itsemurhaa.
[/quote]
Henkilöstä, joka on juuri aloittanut (huume)lääkkeiden käytön, ei voi sanoa että hän "osaa käyttää kohtuudella" jatkossakin...
[/quote]
Mitä/mihin varten sinun mielestä bentsot on sit tarkoitettu?
[/quote]
Bentsot on ihan tosi hyvä lääke ahdistuksenhallintaan, lyhytaikaisesti. Tai miksei vaikka loppuelämäksi, kukin tyylillään.
.
Lääkkeillä saadaan oireet hallintaan, mutta ne eivät hoida oireiden syitä. Minua ne auttoivat akuutissa kriisissä, mutta pidemmän päälle niistä tuli este paranemiselle. Minun oli pakko kohdata sisäinen tuskani, käsitellä sitä, oppia elämään sen kanssa. Henkisestä kasvusta on kysymys. Olisin voinut valita huumata itseäni loppuelämän. Valitsin vaikeamman tien.
.
Pointti oli se, että nämä lääkkeet ovat hyvä apu akuutisti, mutta pidemmän päälle ne ovat este toipumiselle. Te bentsonarkit elätte ikäänkuin laput silmillä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:10"] [quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:51"]Tässä on tullu 6kk käytettyä opamoxia. Määrinä menee 15mg:sta 1-4tbl vrk. Elämässä sattunut 6kk sisällä paljon traumaattisia asioita. Kyllä ajattelin alkaa lääkärin ohjeistuksella niitä lopetteleen ja jos alkais ottamaan vain tarvittaessa. Turha pelätä bentsojen käyttöä vaikka kaikki niistä puhuu "pahaa riippuvuutta" aiheuttamana. Totta se on,mut aina niistä pääsee eroon sitku henkisesti jaksaa.:) [/quote] Onko sulla kokemusta bentsovieroituksesta, pitkäaikaisen ja runsaan käytön jälkeen? Tai älä vastaa, olen varma, ettei ole. [/quote] Onko sinulla? :) [/quote] No mitäs luulet? On, tarvitsin sairaalahoitoa, eikä yksi kerta riittänyt, koska näihin on niiin helppo tarttua uudelleen. Bentsot todella voivat pelastaa jonkun elämän. Jonkun toisen elämän ne voivat tuhota. On olemassa paljon parempia ja turvallisempia keinoja hallita ahdistusta. Mutta kukin tyylillään. Jos haluat hoitaa itseäsi huumeilla, niin siitä vaan. Sinua on varoitettu ;) [/quote] Öööhh? Jotkut meistä osaavat käyttää kohtuudella niitä bentsoja. Itse käytän kerran kahdessa kuukaudessa kovaan ahdistukseen. Jotkut käyttävät päivittäin, koska se estää heitä tekemästä itsemurhaa. [/quote] Henkilöstä, joka on juuri aloittanut (huume)lääkkeiden käytön, ei voi sanoa että hän "osaa käyttää kohtuudella" jatkossakin... [/quote] Mitä/mihin varten sinun mielestä bentsot on sit tarkoitettu? [/quote] Bentsot on ihan tosi hyvä lääke ahdistuksenhallintaan, lyhytaikaisesti. Tai miksei vaikka loppuelämäksi, kukin tyylillään. . Lääkkeillä saadaan oireet hallintaan, mutta ne eivät hoida oireiden syitä. Minua ne auttoivat akuutissa kriisissä, mutta pidemmän päälle niistä tuli este paranemiselle. Minun oli pakko kohdata sisäinen tuskani, käsitellä sitä, oppia elämään sen kanssa. Henkisestä kasvusta on kysymys. Olisin voinut valita huumata itseäni loppuelämän. Valitsin vaikeamman tien. . Pointti oli se, että nämä lääkkeet ovat hyvä apu akuutisti, mutta pidemmän päälle ne ovat este toipumiselle. Te bentsonarkit elätte ikäänkuin laput silmillä.
[/quote]
Jotkut sairuadet eivät parane koskaan, esim pakko-oireinen häiriö voi olla koko eliniän sairaus. Ahdistuksen kohtaaminen ei onnistu, koska se veisi itsemurhaan. Siksi bentsot parempi vaihtoehto.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:55"] [quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:51"]Tässä on tullu 6kk käytettyä opamoxia. Määrinä menee 15mg:sta 1-4tbl vrk. Elämässä sattunut 6kk sisällä paljon traumaattisia asioita. Kyllä ajattelin alkaa lääkärin ohjeistuksella niitä lopetteleen ja jos alkais ottamaan vain tarvittaessa. Turha pelätä bentsojen käyttöä vaikka kaikki niistä puhuu "pahaa riippuvuutta" aiheuttamana. Totta se on,mut aina niistä pääsee eroon sitku henkisesti jaksaa.:) [/quote] Onko sulla kokemusta bentsovieroituksesta, pitkäaikaisen ja runsaan käytön jälkeen? Tai älä vastaa, olen varma, ettei ole. [/quote] Miksi pitäisi olla? Jos lääkkeet määrätään ja lääkäri on sitä mieltä, ettei kyseistä lääkitystä ajeta alas. [/quote] Jos sulla ei ole henk.kohtaista kokemusta lääkkeestä tai et ole joutunut kokemaan todella traumaattisia asioista elämässä. Miksi siis vaivaudut kommentoimaan. Lääkäri ei ehkä suosittelis lopettamaan. Mut mä itse haluan olla ilman.:)
[/quote]
? On minulla henkilökohtainen kokemus kyseisestä lääkkeestä. Saan lääkärin määrämä sen 100kpl 15mg opamox tabletteja aina 2 kuukauden välein. Käytän lääkettä 0 kertaa tai sitten 4 kertaa per vuorokausi.
Elämän vaikeudesta monet itkee...
Itse menetin äitini äkillisesti, itse sairastan masennusta, pakko-oireista... Isäni sairastaa haimasyöpää.
[/quote]
Mitä tässä nyt taistelemaan alkaa? :D Jokainen huolehtikoon omasta elämästä ja tekee asiat niinkuin itselle näkee parhaiten. :) PEACE!