Mistä syystä kävit viimeksi hammaslääkärillä?
Mulle saatiin juurihoito päätökseen. Pari päivää sitten oli viimeinen hoitokerta. Aah, nyt on täysin oireeton hammas, ihanaa! ♡
Kommentit (38)
Hammas lohkesi ja Se poistettiin. 50 minuuttia kaivoi niitä juuria ylös. Tiesi käyneensä hammaslääkärissä.
Tarkastus parin vuoden tauon jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:00"]Aloitettiin juurihoito... :/
[/quote]
Hyvin se menee. Tsemppiä! :-) Ap
perustarkastus parin vuoden jälkeen täälläkin, samalla paikkasi yhden reiän.
Mulla on yksi hammas, jota olen pureskellut stressissä niin että se lohkeilee. Kävin laitattamassa siihen lohkemaan muovitäytteen.
Reiän paikkaus, lohkeaman korjaus. Vuositarkastus
Tarkastuksessa 1998. Ei reikiä eikä ongelmia.
Huomaat varmaan, että olen lääkärikammoinen, onneksi on vahva hammaskalusto, joka ei ole koskaan aiheuttanut kiusoja aikuisiässä. Olen nyt 45v.
Tarttis varmaan mennä... :(
Kuukausi sitten kävin päivystyksessä kipeän hampaan takia. Väliaikainen paikka laitettiin ja sanottiin että juureshoitoon se menee varmaan. Pian on sitten uusi aika.
Paikkaus kymmenen vuotta sitten. Pitäisikö mennä jossain vaiheessa uudestaan?
Vuosi tarkastus, viikko sitten. yksi vanha paikka vaihdetiin uuteen kun oli sen oloinen että kohta irtoaa. samalla otettiin kuvat kun otettu viimeksi kuus vuotta sitten niissä ei mitään muutosta.
Vuoden päästä uuteen tarkastukseen.
Mullakin juuri tälläviikolla hoidettiin juurihoito loppuun :) hammaslääkärit on ihan jumalia kun lopettaa sen jäätävän kivun <3
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:26"]Mullakin juuri tälläviikolla hoidettiin juurihoito loppuun :) hammaslääkärit on ihan jumalia kun lopettaa sen jäätävän kivun <3
[/quote]
Mä luulin aluksi, että juurihoito oli epäonnistunut kun pari päivää sen jälkeen oli hammas kosketusarka ja kipeä. Tänään vasta ensimmäinen täysin oireeton päivä. Ei tuntemustakaan mistään juurihoidosta. ;-) Ap
Viisaudenhammas oikutteli. Viikon päästä leikkaus. :(
Helmikuu, kuvaus, tarkastus ja hammaskiven poisto. Seuraava kaapiminen vasta syksyllä :)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:16"]
Tarkastuksessa 1998. Ei reikiä eikä ongelmia.
Huomaat varmaan, että olen lääkärikammoinen, onneksi on vahva hammaskalusto, joka ei ole koskaan aiheuttanut kiusoja aikuisiässä. Olen nyt 45v.
Tarttis varmaan mennä... :(
[/quote]
Mene ihmeessä, hammaskivi tekee tuhojaan pitkään ilman oireita!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:23"]Paikkaus kymmenen vuotta sitten. Pitäisikö mennä jossain vaiheessa uudestaan?
[/quote]
Kyllä sullakin tarkistus olisi varmasti paikallaan.
Jörnimässä.