Minkä ikäisenä nainen muuttuu "ok ikäisekseen" näköiseksi?
Otsikossa kysymys. Eli milloin aito hyvännäköisyys/viehättävyys muuttuu sellaiseksi ikäisekseen/äidiksi/tms ihan hyvin säilynyt -kauneudeksi?
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:43"]
Nainen on aina kaunis ja seksikäs !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
Paitsi vannetukun promotytöt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niistä tulee seksikkäitä vasta vuoden päästä kun ovat täysi-ikäisiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote] Mitä sekoilet. Alaikäinen ei ole nainen.
No Mä todella toivon että alan näyttää paremmalta ja jonkun mielestä hyvältä vasta vanhempana! Itkin katkerasti kun 17v:nä olin samanlainen rumilus kuin aiemminkin, en todellakaan mikään palstamiesten "kuuma tiukkapillupakkaus jossa kaikki kohdallaan ". Enkä oo vieläkään, naamasta varpaisiin näytän todella rumalta. Kamalaa, jos ajatellaan että ihmiset kurppaistuu ja rumistuu jo kolmekymppisenä. Itse toivon olevani kauneimmillani tai edes parhaimmillani silloin tai vasta sen jälkeen. Moni tietämäni nainen on järjettömän kaunis ja upea ilmestys juurikin 45+. Ihailen heidän ns.karismaattisuuttaan ja iän tuomaa pehmeyttä olemuksessaan (en tarkoita lihavuutta), nuoremmilta se puuttuu.
Ja siis, itse olen nyt 21.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:43"] Nainen on aina kaunis ja seksikäs !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [/quote] Paitsi vannetukun promotytöt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niistä tulee seksikkäitä vasta vuoden päästä kun ovat täysi-ikäisiä!!!!!!!!!!!!!!!!!! [/quote] Mitä sekoilet. Alaikäinen ei ole nainen.
[/quote]
Siksi sanoinkin, että he ovat seksikkäitä vasta vuoden päästä.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:37"] [quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:33"]Sitten kun ei enää ole lastentekoiässä, eli n. 45+. Miehen näkökulmasta tämä. [/quote] En tekisi lapsia enää yli kolmevitosen kanssa. Tulee downia ja muuta. Parempi tehä alle 30 v. Tässä syy miksi mies panee mieluiten alle 30 v naisia. Menis perseelleen jos 40 v olis pantavan näköinen. [/quote] Kyllä sen ikäinen on "pantavan näköinen" koska tulevat raskaaksi ihan luonnollisilla menetelmillä. Ero 35 ja 45 naisen välillä ei välttämättä ole mahdottoman iso mutta 45 ja 55 todella on. [/quote] Kyllä on melko iso ero 25 ja 35. Iho on jo paljon löysempi, mutta 45 ero on jo ihan järkyttävä. Seisokki laskee, kun näkee löysää muhkuraista ihoa.
[/quote]
Sun seisokissa ei onneksi ole mitään menetettävää minkään ikäisillä ;)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:43"]
Nainen on aina kaunis ja seksikäs !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
Paitsi vannetukun promotytöt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niistä tulee seksikkäitä vasta vuoden päästä kun ovat täysi-ikäisiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
Heh, tää oli ihan hauska. Mut oikeesti olen sitä mieltä että vaikka murrosikäinen lapsi olisi jonkun mielestä seksikäs, ei häntä pidä laittaa vähissä vaatteissa kekkaloimaan messuille kroppaansa esitellen. Lapsi on lapsi ja siten suojeltava edelleen vaikka tissit ois alkaneetkin kasvaa ja aikuisuus muutaman vuoden päästä koittaisikin.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:37"] [quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:33"]Sitten kun ei enää ole lastentekoiässä, eli n. 45+. Miehen näkökulmasta tämä. [/quote] En tekisi lapsia enää yli kolmevitosen kanssa. Tulee downia ja muuta. Parempi tehä alle 30 v. Tässä syy miksi mies panee mieluiten alle 30 v naisia. Menis perseelleen jos 40 v olis pantavan näköinen. [/quote] Kyllä sen ikäinen on "pantavan näköinen" koska tulevat raskaaksi ihan luonnollisilla menetelmillä. Ero 35 ja 45 naisen välillä ei välttämättä ole mahdottoman iso mutta 45 ja 55 todella on. [/quote] Kyllä on melko iso ero 25 ja 35. Iho on jo paljon löysempi, mutta 45 ero on jo ihan järkyttävä. Seisokki laskee, kun näkee löysää muhkuraista ihoa.
[/quote]
25 ja 35 on iso ero mutta 35 ja 45 ei välttämättä ole. Sitten taas 45 ja 55 on jälleen iso ero.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:20"]
30v on nuori nainen!!!!!!! elämä edessä!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
Entä mies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eikö se kuitenkin ole jo limainen vanha patu kolmekymppisenä????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
Ei! mies parhaassa iässä!!!!!!!!!
[/quote]
No ei oo. Oksettaa ajatuskin yli 30-vuotiaasta miehestä.
Ap avautuu nyt sitten. Täytän pian 31. Olen ollut nuorempana sellainen ns. hyvännäköinen. Nyt mun ulkonäköä ei ole kukaan kehunut useisiin vuosiin. Viimeisen kerran vissiin 26-vuotiaana. Teininä saattoi tuntemattomatkin vaan sanoa bussissa kauniiksi tms. No ei se mitään, olen kehittynyt noista ajoista eikä ulkonäkö ole minulle tärkeä, koska se on katoavaista. Olen panostanut koulutukseen yms. Mutta siihen ongelmaan: en tiedä, miten minun pitäisi nyt pukeutua ja ehostautua. Sain vuosi sitten lapsen, lihoin, leikkasin ankean hiustyylin (koska hiukset ohentui ja tuli suorastaan kaljuja kohtia) ja käytin vain rumia kotivaatteita. Olin plösähtänyt mamma ja sillä hyvä. Nyt olen kuitenkin laihtunut takaisin normaaliin, hiukset on kasvaneet ja korjaantuneet. En tiedä, mihin suuntaan lähteä. Yrittääkö vielä olla kaunis ja "nuorekas" vaiko suosiolla vetäytyä taas sivuun mammalookissa. En ihan tosi tiedä, miten tämän ikäisiin naisiin kuuluu suhtautua. Olisiko meikkaus esim. säälittävää nuorekkuusyritystä. Mummo koittaa olla cool -tyyppisesti? Useimpien vastausten mukaan 30 oli raja joten ehkä vaan pysyn tässä mammatyylissä ja kulahtaneessa nöyryydessä.
Miksi naiset haluaa aina olla kauniita? Ärsyttävää.
31. Tuolla asenteella mummoudut, teitpä ulkonäölle mitä tahansa.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:07"]
Ap avautuu nyt sitten. Täytän pian 31. Olen ollut nuorempana sellainen ns. hyvännäköinen.
[/quote]
Tuo ns. hyvännäköinen teininä ja nuorena naisena on sama kuin miehellä sporttinen lätkäjätkä nuorena, eli +20 kiloa ja kalju kolmekymppisenä. Siis että melkein jokainen tai ainakin joka toinen on "ns. hyvännäköinen" tai "sporttinen" parikymppisenä mutta todella harva on oikeasti kaunotar tai raamikas niin että säilyy sellaisena keski-ikään ja ylikin.
31 vuotias on todellakin nuori ja saa meikata ja pukeutua tyylikkäästi!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:07"]
Ap avautuu nyt sitten. Täytän pian 31. Olen ollut nuorempana sellainen ns. hyvännäköinen. Nyt mun ulkonäköä ei ole kukaan kehunut useisiin vuosiin. Viimeisen kerran vissiin 26-vuotiaana. Teininä saattoi tuntemattomatkin vaan sanoa bussissa kauniiksi tms. No ei se mitään, olen kehittynyt noista ajoista eikä ulkonäkö ole minulle tärkeä, koska se on katoavaista. Olen panostanut koulutukseen yms. Mutta siihen ongelmaan: en tiedä, miten minun pitäisi nyt pukeutua ja ehostautua. Sain vuosi sitten lapsen, lihoin, leikkasin ankean hiustyylin (koska hiukset ohentui ja tuli suorastaan kaljuja kohtia) ja käytin vain rumia kotivaatteita. Olin plösähtänyt mamma ja sillä hyvä. Nyt olen kuitenkin laihtunut takaisin normaaliin, hiukset on kasvaneet ja korjaantuneet. En tiedä, mihin suuntaan lähteä. Yrittääkö vielä olla kaunis ja "nuorekas" vaiko suosiolla vetäytyä taas sivuun mammalookissa. En ihan tosi tiedä, miten tämän ikäisiin naisiin kuuluu suhtautua. Olisiko meikkaus esim. säälittävää nuorekkuusyritystä. Mummo koittaa olla cool -tyyppisesti? Useimpien vastausten mukaan 30 oli raja joten ehkä vaan pysyn tässä mammatyylissä ja kulahtaneessa nöyryydessä.
[/quote]
Joskus tulee näitä kausia, ettei kukaan tunnu kehuvan.
Itselläni vähän sama tilanne jokin aika sitten. Naisten huomio loppui kuin seinään. Epäilin sen johtuvan siitä, että olen muuttumassa bulldogiksi. Avasin aiheesta ketjunkin ja laitoin siihen kuvan roikkoposkistani :D
http://www.vauva.fi/keskustelu/3971733/ketju/haluaako_kukaan_nainen_tallaista_miesta_kuva
Nyt tilanne on kuitenkin korjaantunut! Luulen, että kuiva kausi johtui jostain itsetunto-ongelmasta kun huomasin ikääntyväni. Muutuin varmaan itsevarmasta vähän araksi. Enää juonteet eivät häiritse lainkaan ja olen taas oma itseni.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:07"]
Ap avautuu nyt sitten. Täytän pian 31. Olen ollut nuorempana sellainen ns. hyvännäköinen.
[/quote]
Tuo ns. hyvännäköinen teininä ja nuorena naisena on sama kuin miehellä sporttinen lätkäjätkä nuorena, eli +20 kiloa ja kalju kolmekymppisenä. Siis että melkein jokainen tai ainakin joka toinen on "ns. hyvännäköinen" tai "sporttinen" parikymppisenä mutta todella harva on oikeasti kaunotar tai raamikas niin että säilyy sellaisena keski-ikään ja ylikin.
[/quote] Totta, tiedän ilmiön tosi hyvin. Ja siitä tässä on kysekin. En tiedä, olenko itse sellainen "yläasteella olin kaunis" ja oikeasti nykypäivänä plösähtänyt, kulahtanut ja väsähtänyt joka ei näe nykytilaansa, vaan luulee olevansa se sama hottis, ehkä jopa parempi iän tuoman karisman myötä. Luultavasti olen tuollainen. Haluaisin siksi tiedostaa tilanteen, etten tee mitään tyhmää. Esimerkiksi vanhat naiset, jotka laittavat hiuksiaan ja meikkaavat nuoruuden tyylillään, ovat tosi säälittäviä. Kuitenkin, jos nyt pitäisi meikata ja laittaa hiukset, tekisin juuri niin kuin 25-vuotiaana enkä näkisi siis tilannetta oikein. Ja mikäli aika on muutenkin ajanut ohi ikäisistäni, ja jäljellä on ok ollakseen 30-v. mamma, niin se toimii ilman panostuksiakin. ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:46"]
[/quote]
Sun seisokissa ei onneksi ole mitään menetettävää minkään ikäisillä ;)
[/quote] tarkoitinkin itseäni. Seksi tuntuu munassa paremmalta kun seisoo kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:07"]
[/quote]
[/quote] Totta, tiedän ilmiön tosi hyvin. Ja siitä tässä on kysekin. En tiedä, olenko itse sellainen "yläasteella olin kaunis" ja oikeasti nykypäivänä plösähtänyt, kulahtanut ja väsähtänyt joka ei näe nykytilaansa, vaan luulee olevansa se sama hottis, ehkä jopa parempi iän tuoman karisman myötä. Luultavasti olen tuollainen. Haluaisin siksi tiedostaa tilanteen, etten tee mitään tyhmää. Esimerkiksi vanhat naiset, jotka laittavat hiuksiaan ja meikkaavat nuoruuden tyylillään, ovat tosi säälittäviä. Kuitenkin, jos nyt pitäisi meikata ja laittaa hiukset, tekisin juuri niin kuin 25-vuotiaana enkä näkisi siis tilannetta oikein. Ja mikäli aika on muutenkin ajanut ohi ikäisistäni, ja jäljellä on ok ollakseen 30-v. mamma, niin se toimii ilman panostuksiakin. ap
[/quote]
Hei. Tää on just kolmekymppisten mummojen ongelma. Nähdään negatiivisesti, vaikka ratkaisut on tosi helppoja. Liikunta, terveellinen ravinto, säännöllinen kampaajalla käynti, siisti meikki ja vaatteet. Ammattilaisilta saa apua tai sitten netti on täynnä malleja ja ohjeita.
Tai sitten jäät kotiin voivottelemaan.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:46"] [quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:37"] [quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:33"]Sitten kun ei enää ole lastentekoiässä, eli n. 45+. Miehen näkökulmasta tämä. [/quote] En tekisi lapsia enää yli kolmevitosen kanssa. Tulee downia ja muuta. Parempi tehä alle 30 v. Tässä syy miksi mies panee mieluiten alle 30 v naisia. Menis perseelleen jos 40 v olis pantavan näköinen. [/quote] Kyllä sen ikäinen on "pantavan näköinen" koska tulevat raskaaksi ihan luonnollisilla menetelmillä. Ero 35 ja 45 naisen välillä ei välttämättä ole mahdottoman iso mutta 45 ja 55 todella on. [/quote] Kyllä on melko iso ero 25 ja 35. Iho on jo paljon löysempi, mutta 45 ero on jo ihan järkyttävä. Seisokki laskee, kun näkee löysää muhkuraista ihoa. [/quote] Sun seisokissa ei onneksi ole mitään menetettävää minkään ikäisillä ;) [/quote] tarkoitinkin itseäni. Seksi tuntuu munassa paremmalta kun seisoo kunnolla.
[/quote]Jos sulla on löysää muhkuraista ihoa, niin ei se tarkoita että kaikilla 45-vuotiailla on. Nainenkin kuule kuivuu, kun näkee sun löysän munas. Sulla on selkeitä erektio-ongelmia, mene lääkäriin, jospa saisit apua. Surkea on mies, joka tarvii kunnon seisokkiin aina nuoren naisen, niitä nimittäin on yli 35-v miehen todella vaikea saada, puhumattakaan yli 50-vuotiaista.
Miehillä on muuten ihan sama ilmiö. Olin ihan järkyttynyt kun tajusin sen kun aina puhutaan vain naisten vanhenemisesta. Oli ihan karmeaa tajuta kolmikymppisenä naisena että useampi sen ikäinen alkaa näyttää pikkuhiljaa ukkoontuvalta kuin olla näyttämättä. Katse alkaa niin herkästi olla tympeämpi, iho harmaampi, ryhti huonompi jne. Ja ne itsestään huolta pitävät erottuu kilometrin päähän.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:07"]
[/quote]
[/quote]
Hei. Tää on just kolmekymppisten mummojen ongelma. Nähdään negatiivisesti, vaikka ratkaisut on tosi helppoja. Liikunta, terveellinen ravinto, säännöllinen kampaajalla käynti, siisti meikki ja vaatteet. Ammattilaisilta saa apua tai sitten netti on täynnä malleja ja ohjeita.
Tai sitten jäät kotiin voivottelemaan.
[/quote]
Okei, kyllä mä itsekin tajuan, että minkä ikäisenä vaan näyttää paremmalta, jos elää terveellisesti ja on siisti. Kyse olikin oikeasti kauniilta näyttämisestä vs. ihan ookoo kolmikymppiseksi. Koska jos mulle on tarjolla enää sitä ihan ookoota, niin en yksinkertaisesti jaksa tehdä mitään. Silloin vaivannäöllä saavutettu etu on niin pieni, että ei huvita. ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:43"]Nainen on aina kaunis ja seksikäs !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote] Sanoo hän joka saa liian harvoin ja panee siksi kaikkea mikä liikkuu.