Mitä mieltä leveästä lantiosta?
Mittani 90-65-91 ja tuntuu että olen oksettavan näköinen, tuntuu että pitäisi saada joko lisää vyötäröä tai vähemmän lantiota, jotta lantio ei korostuisi, minua inhottaa kun leveä lantio ja se on luusta, olen hoikka joten en saa lantiosta ollenkaan läskiä pois, sentään ei ole lauta takamus, mutta onko kenenkään mielestä enää nykyään leveä lantio kaunis? En uskalla käyttää farkkuja enkä leggingsjeä, käytän löysiä housuja ja hameita jotta lantio ei erottuisi :( Jotenkin olen tottunut pitämään kapeaa lantiota nättinä, esim. 75-80 cm lantio. Kuitenkin helpottaisi jos tietäisin ettei muut ihmiset katsoisi että onpa tuo ruma kun levenee lantio? Minua inhottaa että vyötärössä ja lantiossa on niin paljon eroavaisuutta :( silti vaikka lihottaisin vyötäröä niin lantio olisi silti leveä. ja kaikki läski menee lantioon ja utareisiin :( ex poikkis jatkuvasti haukkui että olen muka läski ja pitäisi saada mahasta ja lantiosta pois, mutta en saa laihdutettua tuota lantiota? Mahassa minulla ei olekaan kuin pieni naisellinen "pömmpö" eikä ole läskiä niinkään. kaikki lähtee ekana jaloista yms. t N21 172 cm ja 54 kg
Nykyään kauneusihanne sekä naisilla että miehillä tuntuu olevan kapea lantio!!! Mallikoulussakin tyttö jolla kapeampi lantio kuin minulla leimattiin leveälantioikseksi. tiedän ettei mallit edusta oikeiden ihmisten kauneusihannetta (välttämätä) mutta onko enää ketään kuka pitää leveää lantiota kauniina? Tuntuu ettö yli 50 vuotiailla miehillä enää ihanne lantiosta ja takapuolesta mutta nuoremmat miehet haluavt sitten vain kapealantioisen naisen. (ainakin oma kokemus kun vanhat miehet vain tulevat flirttailemaan ja kehumaan ja nuoret ei ikinä tule edes puhumaan, ystävällisyyttäni sitten niille vastailen vaikke ikärajani kulkee siinä 38v)
Kommentit (28)
Leveä lantio on todella kaunis.
mies
Kannattaa kasvaa vielä muutama vuosi ja kypsyä ihmisenä, niin voi murehtia sitten ihan oikeita aikuisten asioita.
Leveä lantio on ihana ja puoleensavetävä.
t. m28
Tee lapsia! Synnytä! Voit sen jälkeen sanoa hyvästit kapealle uumalle, joten persekin näyttää sopusuhtaisemmalle.
Voi lapsi-kulta! Mallit on malleja, eivätkä edusta keskiverto naisen ruumiinkuvaa.
se että murehtii turhista asioista, ei tarkoita etteikö olisi oikeitakin murheenaiheita. Järkevien luulisi tietävän. Sitä paitsi usein sanotaan että on päässyt masennuksen yms. yli kun osaa murehtia pikkuasioistakin, ei ole normaalia etteikö ikinä joku pikku asia harmittaisi
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:47"]
Kannattaa kasvaa vielä muutama vuosi ja kypsyä ihmisenä, niin voi murehtia sitten ihan oikeita aikuisten asioita.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:41"]
Mittani 90-65-91 ja tuntuu että olen oksettavan näköinen, tuntuu että pitäisi saada joko lisää vyötäröä tai vähemmän lantiota, jotta lantio ei korostuisi, minua inhottaa kun leveä lantio ja se on luusta, olen hoikka joten en saa lantiosta ollenkaan läskiä pois, sentään ei ole lauta takamus, mutta onko kenenkään mielestä enää nykyään leveä lantio kaunis? En uskalla käyttää farkkuja enkä leggingsjeä, käytän löysiä housuja ja hameita jotta lantio ei erottuisi :( Jotenkin olen tottunut pitämään kapeaa lantiota nättinä, esim. 75-80 cm lantio. Kuitenkin helpottaisi jos tietäisin ettei muut ihmiset katsoisi että onpa tuo ruma kun levenee lantio? Minua inhottaa että vyötärössä ja lantiossa on niin paljon eroavaisuutta :( silti vaikka lihottaisin vyötäröä niin lantio olisi silti leveä. ja kaikki läski menee lantioon ja utareisiin :( ex poikkis jatkuvasti haukkui että olen muka läski ja pitäisi saada mahasta ja lantiosta pois, mutta en saa laihdutettua tuota lantiota? Mahassa minulla ei olekaan kuin pieni naisellinen "pömmpö" eikä ole läskiä niinkään. kaikki lähtee ekana jaloista yms. t N21 172 cm ja 54 kg
Nykyään kauneusihanne sekä naisilla että miehillä tuntuu olevan kapea lantio!!! Mallikoulussakin tyttö jolla kapeampi lantio kuin minulla leimattiin leveälantioikseksi. tiedän ettei mallit edusta oikeiden ihmisten kauneusihannetta (välttämätä) mutta onko enää ketään kuka pitää leveää lantiota kauniina? Tuntuu ettö yli 50 vuotiailla miehillä enää ihanne lantiosta ja takapuolesta mutta nuoremmat miehet haluavt sitten vain kapealantioisen naisen. (ainakin oma kokemus kun vanhat miehet vain tulevat flirttailemaan ja kehumaan ja nuoret ei ikinä tule edes puhumaan, ystävällisyyttäni sitten niille vastailen vaikke ikärajani kulkee siinä 38v)
[/quote]
Anteeksi nyt vain, mutta leveä lantio on kaunis :) Mutta jokainen on kaunis omalla tavallaan.
T. 93cm lantio ja kapea uumainen
ap vielä: tämä ei ole mun kuva mutta mulla tulee oikeankuvanlaisesti vielä toisena kaarena tuo korkea lantioluu, joka taas joillain onn lantion kohdalla (kuten vasemmanpuoleinen kuva). Itselläni tulee ilkeästi kaksi kaarta, ensin pehmeämpi leveä lantionkaari ja ylempänä vielä lantioluun muodostama kaari, sama kohta johon joillekin tulee jenkkakahvat mutta minulla siis luuna tuokin muoto, tosin minulla lantio leveämpä entä tuo lantioluun kohta jokan ylempänä
http://www.insideoutstyleblog.com/wp-content/uploads/2010/11/X-vs-8.jpg
totta :/ mutta mikä tekee niistä malleja? sekö että ovat kauniimpia kuin muut? Vai onko niin tosiaan ettö heidän tulee vain olla ohuemmanmallisia, jotta mahtuisivat esiteltäviin vaatteisiin. Onko mallimaailman ihanteilla siis mitään yhtäläisyyttä siihen, mikä on normaalien mielestä kaunista?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:54"]
Voi lapsi-kulta! Mallit on malleja, eivätkä edusta keskiverto naisen ruumiinkuvaa.
[/quote]
Leveälanteinen (kun puhutaan siis leveästä luustosta, ei läskistä lantiosta) on eri tavalla nätti kuin kapea. Haluaisin itse olla kapealanteinen ja tissitön hipstertyttö isoissa tunikoissa, mutta minkäs teet. Käytän siis kynähameita, kellohelmoja ja toteutan 50-luvun tyyppistä tyyliä (toki modernisoituna ja hillittynä, en ole mikään rockabilly)
Älä nyt jaksa ap. Tiedät itsekin, että sulla on ihan aikuisten oikeesti se kaikkein kaunein ja tavoiteilluin vartalonmalli. Et ole omena, päärynä, kukkakeppi tai tasapaksu pökkelö, vaan täydellisen upea klassinen tiimalasi, jonka näköisiä melkeinpä kaikki naiset haluaisivat olla.
Tosin tää taisikin olla tällainen humblebrag fishing for compliments -ketju ap:n puolelta.
kiitoksia kommenteista, joo tosiaan huolehdin varmaan turhasta kuten joku kommentoikin, onhan minullakin oikeitakin aiheita joista olla huolissaan mutta jotenkin tämä asia on nyt pinnalla
Omaa kuvaa en tänne laita, osa kommenteista avlla niin raadollisia että uskon että haukkumistakin saisin
ja kiitoksia kommentoineille miehillekin!
Öö, sehän on hyvä..?
Hyvä synnyttämään, tekee mieli siementää.
En edes luokittele aikuisen naisen n. 90 cm lantiota leveäksi.
Itselläni 100 cm, vyötärö 65 cm ja kaunista on <3
tiedän kyllä että joidenkin mielestä tämä on tavoiteltu, kuitenkin omakohtaiset kokemukset asiasta on se malliohjelmien katselu ja ekan poikakaverin haukkumiset plus se että olen monelta naiselta kuullut että haluaisivat kapean lantion ja sitten lisäksi se että miehet ei tule juttelemaan ja joudun uskaltaa tehdä itse aloitteen enkä uskalla (silloin harvoin kun käyn ulkona), ja lisäksi olen oikeasti vuosia vihannut lantiotani ja etsinyt tietoa leikkauksista yms. joita ei tähän "ongelmaan" ole. Minulla on siis vääristynyt kuva ilmeisesti, mutta en tullut hakemaan kehuja koska ihan oikeasti olen jo vuosia vihannut muotojani, ja pitänyt tavoitteena olla mahdollisimman ohut tai vähintään tasapaksu. Olen kadehtinut lukiossa ja nyt yliopistosa tyttöjä joilla kauttaaltaan ohut vartalo josta ei erotu mitään muotoja ja kaaria joka puolelle. En tiedä mistä tämä saanut lähtönsä mutta olen aina ajatellut mahdollisimman suoraviivaista vartaloa kauneimmaksi. vai johtuuko tämä sitten siitä että olen hetero ja pidän miehilä suorasta vartalosta? En tiedä. En vaan jotenkin haluaisi olla kovin erilainen entä mies, se pelottaa :(
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 18:02"]
Älä nyt jaksa ap. Tiedät itsekin, että sulla on ihan aikuisten oikeesti se kaikkein kaunein ja tavoiteilluin vartalonmalli. Et ole omena, päärynä, kukkakeppi tai tasapaksu pökkelö, vaan täydellisen upea klassinen tiimalasi, jonka näköisiä melkeinpä kaikki naiset haluaisivat olla.
Tosin tää taisikin olla tällainen humblebrag fishing for compliments -ketju ap:n puolelta.
[/quote]
Sen kuuluukin olla leveä. Kapea on rumenpi
tässä samantyylinen viestiketju:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4384082/ketju/onko_levea_lantio_naisella_vastenmielinen
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:41"]
[/quote] alat vaan lapsia tekemään, leveä lantio on siitä hyvä että vauva tulee hyvin maailmaan, Suomi tarvitsee lisää nuoria ihmisiä, eläkeläisiä koko Suomi kohta täynnä, tottakai humanitääristä maahanmuuttoa täytyy edistää
En nyt jaksaniy lukea mutta otsikkoon vastaan että naisellinen ja kaunis. Ei ne poikapyllyt ooo mitään.