Olen perus suomalainen mies. Kysyttävää?
Nimi on Pertti, kaverit sanoo Penaksi. Olen 42-vuotias (synt. 1973) aivan tavallinen mies, töissä raksalla. Elämäni on hauskaa ja värikästä. Olen ollut naimisissa kahdesti, ensimmäisen kerran vuosina 1998-2001 ja toisen kerran vuodesta 2002 eteenpäin. Minulla on 4 lasta, joista 3 syntynyt nykyisestä liitosta. 1. avioliitosta syntyi poika vuonna 1999. Toisesta avioliitosta syntyivät tyttäret vuosina 2004 ja 2006, sekä poika vuonna 2009. Ja kuten kerroin, olen perus työläinen rakennustyömaalta. Kävin amiksen. Olen 177cm pitkä ja painan 114kg. Olen valitettavasti kaljuuntuva ja minulla on sänkiparta. Ihoni on vaalea mutta hieman punertava. Asun perheeni kanssa Hollolassa, 160-neliöisessä omakotitalossa. Autona minulla on Opel vuosimallia 1988. Vaimolla taas Volvo.
-
Kaikkea saa kysyä, mitä vain mieleen tulee!
Kommentit (44)
Miksi erosit ensimmäisellä kerralla? Miten pidät huolta nykyisestä parisuhteestasi?
.
Vaikutat symppikseltä jotenkin :) Kaikkea hyvää sinulle!
Oli muuten helppolukuista tekstiä! Lyhyet lauseet kannattaa.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:43"]Unelmoitko thai-vaimosta?
[/quote]
En, rakastan nykyistä. :)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:43"]Miksi erosit ensimmäisellä kerralla? Miten pidät huolta nykyisestä parisuhteestasi?
.
Vaikutat symppikseltä jotenkin :) Kaikkea hyvää sinulle!
[/quote]
Ensimmäisen liiton aikana vaimolle tuli ikäkriisi ja kasvoimme erillemme. Erottiin ihan ystävinä, mutta nyt hän tuntuu olevan hieman katkera. Nykyisen kanssa käymme n. 1-2 kertaa muutaman kuukauden aikana esim. kahdestaan ravintolassa tai jossain viikonloppureissussa. Huomioin vaimoa muutenkin, hoidan lapsia ja teen kotitöitä.
.
Kaikkea hyvää sinullekin!
.
AP
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:47"]onks sulla ikäkriisi?
[/quote]
Ei ole, ainakaan vielä. Joskus toivon olevani nuori. :)
AP
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:49"]Oletko käynyt perus koulun?
[/quote]
Olen. AP
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:49"]voisit kirjoittaa romaanin!
[/quote]
Kiitos, mutta en taida. Ei ole aineksia kirjaan. AP
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:55"]Elätkö selibaatissa?
[/quote]
En elä. Olen naimisissa ja minulla on lapsia.
AP
Lisää kysymyksiä? Vaimo ja lapset lähtivät mummolaan yhdeksi yöksi, ja minulla on tylsää!
AP
Mieheni on sitä mieltä, ettei hän ole "perheihminen" eli sellainen, joka rakastaa perhe-elämää. Olen sitä mieltä, etten minäkään ole sellainen, joka erityisesti rakastaa lapsiperheen rutiineja ja tunteiden vuoristorataa perheessä, mutta rakastan lapsiani valtavasti ja tämän perhe-elämän silti valitsisin lapsettoman elämän sijasta ihan milloin vain. Mitä olet itse mieltä tästä? Oletko itse "perheihminen" vai onko sinullekin perhe-elämä sellainen asia, jossa on vain hyväksyttävä se kokonaisuudessaan iloineen ja haasteineen? Tunnetko ketään miestä, joka olisi tällainen perheihminen, joka rakastaa täysin kyseistä elämäntapaa?
Anteeksi sekava kirjoitus! :D
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:01"]Mikä on herkkuruokasi?
[/quote]
Suosikkikotiruokani on varmaan lihakeitto, kaalilaatikko tai nuudeliwokki. Pikaruoista pidän eniten kiinalaisesta tai intialaisesta ruoasta.
AP
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:55"]Elätkö selibaatissa? [/quote] En elä. Olen naimisissa ja minulla on lapsia. AP
[/quote]
Mä olen naimisissa ja on lapsiakin ja silti elän nykyisin selibaatissa.
Unelmoitko thai-vaimosta?