Kummasta ottaisit mieluummin kaksi viivaa: korona- vai raskaustestistä?
Kommentit (44)
Raskaus. Koska yritän tulla raskaaksi.
En kumpaakaan. Vedän kaksi viivaa pillillä pöydältä
Raskaus. Sit vaan ajanvaraus aborttiin. Siivoojan palkalla ei vain rahat riitä lisäsuihin.
Korona. Olen tuplarokotettu, huolehdin käsihygieniasta ja vältän joukkokokoontumisia, joten todennäköisesti tauti olisi kohdallani lievä. Raskauden voisi keskeyttää mutta ei se välttämättä olisi psyykkisesti helppoa (vaikka raskaus olisi ei-toivottu) eikä raskaudenkeskeytystä läheskään aina noin vain myönnetä terveydenhuollon puolelta.
Osanottoni jokaiselle, joka erehtyy tekemään virheistä suurimman eli lapsen. Ensin se huutava pötkylä syntyy. Reilun vuosikymmenen kuluttua se hokee vittua, polttaa tupakkaa ja kolkkailee mummuja huumehöyryissään kaupungilla.
No nyt kyllä itse asiassa on niin hyvä tilanne, että raskaustestistäkin voisin ottaa. Se olisi sitten neljäs ja saisi olla sitten viimeinen. Ollaan sterilisaatiota hirveästi mietitty, muttei uskallettu sitä valita vielä. Koronatestistä en nyt mitenkään mielelläni ottaisi positiivista, mutta ihme jos sitä ei koskaan tulisi.
Näin miehenä toi jälkimmäinen olisi aika järkytys.
Vierailija kirjoitti:
Käsitys omasta miehuudesta menisi varmaan remonttiin 🤰
Vierailija kirjoitti:
Miks olis? Sanoohan ne isyystestitkin väärin
Ehdottomasti korona! Raskaus kestää 9 kk ja loppuelämän riesa. Korona kesti mulla 5 päivää ja ei mitään oireita sen jälkeen.
Raskaus. Olisin jo mummoäiti iässä ja lapset on ajat sitten tehty. Uutta ei todellakaan ole haaveissa, lapsenlapsia odottelen. Raskaus ei olisi katastrofi, enkä tekisi aborttia. Silti paljon mielummin raskaus kuin korona. En ole (vielä) edes altistunut saati sairastanut. Pari tuttavaa on ollut koronan takia teholla ja yksi kärsii keuhkokuumeesta jälkitautina parhaillaan. Ei kiitos koronalle.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan urbaani legenda, mutta olen kuullut jonkin syövän nostavan miehellä sitä hormonitasoa, joka kaksi viivaa testiin piirtää. Joten jos tämä on totta, niin kaksi viivaa voisi olla syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Kokaiinista.
Just meinasin samaa tulla sanomaan!
Ehdottomasti korona. Raskaana olen ollut useamman kerran ja joka kerta päätynyt aborttiin. En halua missään nimessä jälkikasvua. n38
Vierailija kirjoitti:
Raskaus. Koska yritän tulla raskaaksi.
Hyvä. Pidä huoli että vauva on mustan miehen kanssa ja joka jättää lapsen.
Mustat miehet sisältää paremmat geenit
Sekä... Kantasuomalainen on terroristi.
Helpommalla koronasta pääsisi kuin raskaudesta
Kokaiinista.