Olisitko mieluummin vaimo vai rakastaja?
Rakastajalla en tarkoita toisena naisena olemista, pettämistä tms.
Rakastajana voisit olla myös sitoutunut toiseen, mutta eläisitte erillänne, uskollisina toisillenne, ettekä kokisi tarvitsevanne avo- tai avioliittoa. Kumpikaan ei myöskään haluaisi lasta. Suhde ei olisi pelkkää seksiä, vaan voisitte harrastaa monia asioita yhdessä. Esim. matkustelua ja kulttuuria.
Kommentit (35)
Ehdottomasti rakastaja. Vaimona oleminen (ja lasten tekeminen) on mielestäni tyhmintä mihin nainen voi ryhtyä. Minua ei tule kukaan mies kesyttämään :)
Vaikka elän avioliitossa+2 lasta niin matkustellaan usein ja seksielämä parempaa ku silloin seurustelun alussa
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:51"]
Vaimona tietysti
[/quote]
Saisiko perustelun. :) Ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:51"]
Ehdottomasti rakastaja. Vaimona oleminen (ja lasten tekeminen) on mielestäni tyhmintä mihin nainen voi ryhtyä. Minua ei tule kukaan mies kesyttämään :)
[/quote]
Itsekin rakastajaksi kallistumassa, kun olen asunut koko elämäni yksin, enkä halua siitä luopua. Ap
Vaimo ehdottomasti. En haluaisi olla suhteessa, jossa ei eletä elämää yhdessä muuten kun hauskoissa menoissa ja reissuissa.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:55"]
Vaimo ehdottomasti. En haluaisi olla suhteessa, jossa ei eletä elämää yhdessä muuten kun hauskoissa menoissa ja reissuissa.
[/quote]
Sitten on niitä, jotka eivät halua, että suhde pääsee arkipäiväistymään liikaa. (en tarkoita itseäni enkä tarkoita arvosteluksi) Ap
Noin kun ap määrittelee rakastajan, niin valitsen sen. Ei saman katon alle, ei lapsia, vain silloin tavataan kun sopii.
Mä olen ollut vaimo ja nyt olen rakastaja. Tykkään jälkimmäisestä enemmän.
Ei asuta yhdessä, mutta vietetään 2-5 yötä viikossa yhdessä. Tehdään kaikkea kivaa. Laitetaan hyvää ruokaa, ulkoillaan, tavataan ystäviä, katsotaan elokuvia ja harrastetaan paaaaaaaljon hyvää seksiä. Ja jutellaan paljon. Ollaan toistemme tukena kaikessa. Ollaan vahvasti sitouduttu toisiimme, on päivän selvää, että kukaan ei voi tulla väliimme. Voisiko sitä muuta suhteelta enää toivoa?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:55"]
[/quote]
Sitten on niitä, jotka eivät halua, että suhde pääsee arkipäiväistymään liikaa. (en tarkoita itseäni enkä tarkoita arvosteluksi) Ap
[/quote]
Lisään vielä, että totta kai auttaisin tai hoitaisin kumppania, jos hän sitä tarvitsisi. En tarkoita rakastajan roolia siten, että toinen kelpaisi vain juhlaversiona.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:55"]
[/quote]
[/quote]
Niin, mitä siitä? Sinä kysyit kumpi haluaisin olla. Suurin osa varmasti haluaa jakaa ne likapyykit, paskataudit ja likaisista astioista kinastelut eivätkä vain sitä kiiltokuvaelämää silloin kun itselle sopii.:)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:57"]
Mä olen ollut vaimo ja nyt olen rakastaja. Tykkään jälkimmäisestä enemmän. Ei asuta yhdessä, mutta vietetään 2-5 yötä viikossa yhdessä. Tehdään kaikkea kivaa. Laitetaan hyvää ruokaa, ulkoillaan, tavataan ystäviä, katsotaan elokuvia ja harrastetaan paaaaaaaljon hyvää seksiä. Ja jutellaan paljon. Ollaan toistemme tukena kaikessa. Ollaan vahvasti sitouduttu toisiimme, on päivän selvää, että kukaan ei voi tulla väliimme. Voisiko sitä muuta suhteelta enää toivoa?
[/quote]
Ottaisin tämän :). Kuulostaa täydelliseltä. Ap
Vaimo, koska tahdon asua puolisoni kanssa. Asuttu jo tovi yhdessä, niin se tuntuisi oudolta muuttaa yhtäkkiä erillemme. Mutta olisihan tuossa "rakastajankin" roolissa omat puolensa.
Niin ja siis on jotenkin lapsellisen ihanaa, että vatsassa pörrää perhosparvi, kun olen menossa miehen luo. Vaikka ollaan oltu jo pitkään yhdessä. Eletään edelleen ensihuumaa... Onhan tää huippua :)
T.12
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:55"] Vaimo ehdottomasti. En haluaisi olla suhteessa, jossa ei eletä elämää yhdessä muuten kun hauskoissa menoissa ja reissuissa. [/quote] Sitten on niitä, jotka eivät halua, että suhde pääsee arkipäiväistymään liikaa. (en tarkoita itseäni enkä tarkoita arvosteluksi) Ap [/quote] Niin, mitä siitä? Sinä kysyit kumpi haluaisin olla. Suurin osa varmasti haluaa jakaa ne likapyykit, paskataudit ja likaisista astioista kinastelut eivätkä vain sitä kiiltokuvaelämää silloin kun itselle sopii.:)
[/quote]
Ei mitään, kommentoin yleisellä tasolla edistääkseni keskustelua. Ap
Vaimo mielummin. En halua seksiä ja vaimona voisin aina sanoa, että ei kiitos.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:00"]
Niin ja siis on jotenkin lapsellisen ihanaa, että vatsassa pörrää perhosparvi, kun olen menossa miehen luo. Vaikka ollaan oltu jo pitkään yhdessä. Eletään edelleen ensihuumaa... Onhan tää huippua :) T.12
[/quote]
Tämä tuntuu nyt parhaimmalta minullekin, mutta en siis sano että tämä olisi yleisellä tasolla se kaikille sopiva paras vaihtoehto. Ap
up