Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko mieluummin vaimo vai rakastaja?

Vierailija
01.05.2015 |

Rakastajalla en tarkoita toisena naisena olemista, pettämistä tms. 

Rakastajana voisit olla myös sitoutunut toiseen, mutta eläisitte erillänne, uskollisina toisillenne, ettekä kokisi tarvitsevanne avo- tai avioliittoa. Kumpikaan ei myöskään haluaisi lasta. Suhde ei olisi pelkkää seksiä, vaan voisitte harrastaa monia asioita yhdessä. Esim. matkustelua ja kulttuuria. 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kumpaakin. Tykkään enemmän vaimon "roolista" ei tarvitse pohtia näytänkö nyt tarpeeksi hyvältä. Meillä arki päivästy suhde jo parissa kuukaudessa sillä kummallakin on edellisestä liitosta lapsia ja tulivat heti todella hyvin toimeen joten mitä sitä nyt kovin jarruttelemaan. Tässä sitä ollaan jo vuosi numero4 menossa ja ihan hyvin menee. Seksiä nyt on vaihtelevasti mutta ei se ole kumpaakaan haitannut kun se ei suhteessa ole koskaan ollutkaan se tärkein asia.

Vierailija
22/35 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:57"]

Mä olen ollut vaimo ja nyt olen rakastaja. Tykkään jälkimmäisestä enemmän. Ei asuta yhdessä, mutta vietetään 2-5 yötä viikossa yhdessä. Tehdään kaikkea kivaa. Laitetaan hyvää ruokaa, ulkoillaan, tavataan ystäviä, katsotaan elokuvia ja harrastetaan paaaaaaaljon hyvää seksiä. Ja jutellaan paljon. Ollaan toistemme tukena kaikessa. Ollaan vahvasti sitouduttu toisiimme, on päivän selvää, että kukaan ei voi tulla väliimme. Voisiko sitä muuta suhteelta enää toivoa?

[/quote]

Ottaisin tämän :). Kuulostaa täydelliseltä. Ap 
[/quote]

Joo, tää on :) Unohtui ne matkat listata, niitäkin tietty. Toki meidän suhteeseen kuuluu myös keittiön siivousta, tiskausta ja roskien vientiä, mutta nuokin tuntuu jotenkin luksukselta tässä tilanteessa.

T.12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:55"] Vaimo ehdottomasti. En haluaisi olla suhteessa, jossa ei eletä elämää yhdessä muuten kun hauskoissa menoissa ja reissuissa. [/quote]   Sitten on niitä, jotka eivät halua, että suhde pääsee arkipäiväistymään liikaa. (en tarkoita itseäni enkä tarkoita arvosteluksi) Ap [/quote] Niin, mitä siitä? Sinä kysyit kumpi haluaisin olla. Suurin osa varmasti haluaa jakaa ne likapyykit, paskataudit ja likaisista astioista kinastelut eivätkä vain sitä kiiltokuvaelämää silloin kun itselle sopii.:)

[/quote]

Mitä kiltokuvaelämää se on jos ei ole itsestäänselvyys miehelle? Ei kaikki halua "tosielämää", jossa jokainen paskarantu jaetaan ja sitä ihmetellään ;)

Vierailija
24/35 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaja, tosin nykyisen miehen kanssa ei varmaan tehtäis yhtään mitään yhdessä, kun ei tehdä nytkään, vaikka samaa taloutta asutaankin.

Vierailija
25/35 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:57"] Mä olen ollut vaimo ja nyt olen rakastaja. Tykkään jälkimmäisestä enemmän. Ei asuta yhdessä, mutta vietetään 2-5 yötä viikossa yhdessä. Tehdään kaikkea kivaa. Laitetaan hyvää ruokaa, ulkoillaan, tavataan ystäviä, katsotaan elokuvia ja harrastetaan paaaaaaaljon hyvää seksiä. Ja jutellaan paljon. Ollaan toistemme tukena kaikessa. Ollaan vahvasti sitouduttu toisiimme, on päivän selvää, että kukaan ei voi tulla väliimme. Voisiko sitä muuta suhteelta enää toivoa? [/quote]   Ottaisin tämän :). Kuulostaa täydelliseltä. Ap  [/quote] Joo, tää on :) Unohtui ne matkat listata, niitäkin tietty. Toki meidän suhteeseen kuuluu myös keittiön siivousta, tiskausta ja roskien vientiä, mutta nuokin tuntuu jotenkin luksukselta tässä tilanteessa. T.12

[/quote]

Oletteko introvertteja tai viihdyttekö muuten yksin? Itse olen introvertti ja toisen jatkuva läsnäolo olisi kyllä kuormittavaa. En usko että enää tottuisin. Tuntuisi myös ettei olisi kohtapuoliin enää mitään sanottavaakaan :). Ap

Vierailija
26/35 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaja tottakai! Mitä muuta nykynainen mieheltä tarvitsee kuin seksiä?

Vierailija
27/35 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:57"]

Mä olen ollut vaimo ja nyt olen rakastaja. Tykkään jälkimmäisestä enemmän. Ei asuta yhdessä, mutta vietetään 2-5 yötä viikossa yhdessä. Tehdään kaikkea kivaa. Laitetaan hyvää ruokaa, ulkoillaan, tavataan ystäviä, katsotaan elokuvia ja harrastetaan paaaaaaaljon hyvää seksiä. Ja jutellaan paljon. Ollaan toistemme tukena kaikessa. Ollaan vahvasti sitouduttu toisiimme, on päivän selvää, että kukaan ei voi tulla väliimme. Voisiko sitä muuta suhteelta enää toivoa?

[/quote]

Meillä on muuten just näin, mutta olen vaimo, eli ollaan naimisissa. Ja kaikki yöt vietetään yhdessä, kun asutaan yhdessä. Olen onnellinen, enkä haluaisi mitään muuttaa. Itsehän minä olen valinnut avioliiton ja ihanan mieheni.

Vierailija
28/35 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:57"] Mä olen ollut vaimo ja nyt olen rakastaja. Tykkään jälkimmäisestä enemmän. Ei asuta yhdessä, mutta vietetään 2-5 yötä viikossa yhdessä. Tehdään kaikkea kivaa. Laitetaan hyvää ruokaa, ulkoillaan, tavataan ystäviä, katsotaan elokuvia ja harrastetaan paaaaaaaljon hyvää seksiä. Ja jutellaan paljon. Ollaan toistemme tukena kaikessa. Ollaan vahvasti sitouduttu toisiimme, on päivän selvää, että kukaan ei voi tulla väliimme. Voisiko sitä muuta suhteelta enää toivoa? [/quote]   Ottaisin tämän :). Kuulostaa täydelliseltä. Ap  [/quote] Joo, tää on :) Unohtui ne matkat listata, niitäkin tietty. Toki meidän suhteeseen kuuluu myös keittiön siivousta, tiskausta ja roskien vientiä, mutta nuokin tuntuu jotenkin luksukselta tässä tilanteessa. T.12

[/quote]

Oletteko introvertteja tai viihdyttekö muuten yksin? Itse olen introvertti ja toisen jatkuva läsnäolo olisi kyllä kuormittavaa. En usko että enää tottuisin. Tuntuisi myös ettei olisi kohtapuoliin enää mitään sanottavaakaan :). Ap
[/quote]

Mä olen tosi ekstrovertti, mies introvertti. Luulen, että munkin mies ahdistuisi jossain vaiheessa liian tiiviissä suhteessa. Mutta nykytilanteesa ei ahdistu, päin vastoin, antaa mulle täyden huomionsa koko ajan kun ollaan yhdessä. Saa sit olla rauhassa kuitenkin tarpeeksi. Mulla taas on vilkas sosiaalinen elämä muutenkin.

T.12

Vierailija
29/35 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:57"]

[/quote]

Meillä on muuten just näin, mutta olen vaimo, eli ollaan naimisissa. Ja kaikki yöt vietetään yhdessä, kun asutaan yhdessä. Olen onnellinen, enkä haluaisi mitään muuttaa. Itsehän minä olen valinnut avioliiton ja ihanan mieheni.

[/quote]

Tämäkin kuulostaa kyllä hyvältä :). Ap 

Vierailija
30/35 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:02"] [quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:57"] Mä olen ollut vaimo ja nyt olen rakastaja. Tykkään jälkimmäisestä enemmän. Ei asuta yhdessä, mutta vietetään 2-5 yötä viikossa yhdessä. Tehdään kaikkea kivaa. Laitetaan hyvää ruokaa, ulkoillaan, tavataan ystäviä, katsotaan elokuvia ja harrastetaan paaaaaaaljon hyvää seksiä. Ja jutellaan paljon. Ollaan toistemme tukena kaikessa. Ollaan vahvasti sitouduttu toisiimme, on päivän selvää, että kukaan ei voi tulla väliimme. Voisiko sitä muuta suhteelta enää toivoa? [/quote]   Ottaisin tämän :). Kuulostaa täydelliseltä. Ap  [/quote] Joo, tää on :) Unohtui ne matkat listata, niitäkin tietty. Toki meidän suhteeseen kuuluu myös keittiön siivousta, tiskausta ja roskien vientiä, mutta nuokin tuntuu jotenkin luksukselta tässä tilanteessa. T.12 [/quote]   Oletteko introvertteja tai viihdyttekö muuten yksin? Itse olen introvertti ja toisen jatkuva läsnäolo olisi kyllä kuormittavaa. En usko että enää tottuisin. Tuntuisi myös ettei olisi kohtapuoliin enää mitään sanottavaakaan :). Ap [/quote] Mä olen tosi ekstrovertti, mies introvertti. Luulen, että munkin mies ahdistuisi jossain vaiheessa liian tiiviissä suhteessa. Mutta nykytilanteesa ei ahdistu, päin vastoin, antaa mulle täyden huomionsa koko ajan kun ollaan yhdessä. Saa sit olla rauhassa kuitenkin tarpeeksi. Mulla taas on vilkas sosiaalinen elämä muutenkin. T.12

[/quote]

Tiedän aika tarkalleen miltä sinun miehestäsi tuntuu. Kuvailit juuri oman introvertti-käyttäytymiseni :). Ap

Vierailija
31/35 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
32/35 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:57"]

[/quote]

[/quote]

Ei, teillä ei ole samoin :) Mun ja mieheni suhde ei toimisi arjessa, sillä mulla on 3 lasta. Jos me oltais 24/7 mies ja vaimo, meidän suhteesta rapisisi romantiikka ja perhoset alta aikayksikön. Ja sitä en halua.

T.12

Vierailija
33/35 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:02"] [quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:57"] Mä olen ollut vaimo ja nyt olen rakastaja. Tykkään jälkimmäisestä enemmän. Ei asuta yhdessä, mutta vietetään 2-5 yötä viikossa yhdessä. Tehdään kaikkea kivaa. Laitetaan hyvää ruokaa, ulkoillaan, tavataan ystäviä, katsotaan elokuvia ja harrastetaan paaaaaaaljon hyvää seksiä. Ja jutellaan paljon. Ollaan toistemme tukena kaikessa. Ollaan vahvasti sitouduttu toisiimme, on päivän selvää, että kukaan ei voi tulla väliimme. Voisiko sitä muuta suhteelta enää toivoa? [/quote]   Ottaisin tämän :). Kuulostaa täydelliseltä. Ap  [/quote] Joo, tää on :) Unohtui ne matkat listata, niitäkin tietty. Toki meidän suhteeseen kuuluu myös keittiön siivousta, tiskausta ja roskien vientiä, mutta nuokin tuntuu jotenkin luksukselta tässä tilanteessa. T.12 [/quote]   Oletteko introvertteja tai viihdyttekö muuten yksin? Itse olen introvertti ja toisen jatkuva läsnäolo olisi kyllä kuormittavaa. En usko että enää tottuisin. Tuntuisi myös ettei olisi kohtapuoliin enää mitään sanottavaakaan :). Ap [/quote] Mä olen tosi ekstrovertti, mies introvertti. Luulen, että munkin mies ahdistuisi jossain vaiheessa liian tiiviissä suhteessa. Mutta nykytilanteesa ei ahdistu, päin vastoin, antaa mulle täyden huomionsa koko ajan kun ollaan yhdessä. Saa sit olla rauhassa kuitenkin tarpeeksi. Mulla taas on vilkas sosiaalinen elämä muutenkin. T.12

[/quote]

Tiedän aika tarkalleen miltä sinun miehestäsi tuntuu. Kuvailit juuri oman introvertti-käyttäytymiseni :). Ap
[/quote]

Mies on välillä ollut hämillään siitä, kun mä en "vaadi" häneltä liikaa ja ahdista nurkkaan. Jossain vaiheessa selkeästi pelkäsi, että suhde muuttuu vakavoitumisen myötä ahdistavaksi ja onkin ollut positiivisesti yllättynyt siitä, että en ole koko ajan vaatimassa ja pyytämässä ja hakemassa huomiota :)

Toki ikävöidään puolin ja toisin, mutta se on oikeasti ihanaa.

T.12

Vierailija
34/35 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:07"] [quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 20:02"] [quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 19:57"] Mä olen ollut vaimo ja nyt olen rakastaja. Tykkään jälkimmäisestä enemmän. Ei asuta yhdessä, mutta vietetään 2-5 yötä viikossa yhdessä. Tehdään kaikkea kivaa. Laitetaan hyvää ruokaa, ulkoillaan, tavataan ystäviä, katsotaan elokuvia ja harrastetaan paaaaaaaljon hyvää seksiä. Ja jutellaan paljon. Ollaan toistemme tukena kaikessa. Ollaan vahvasti sitouduttu toisiimme, on päivän selvää, että kukaan ei voi tulla väliimme. Voisiko sitä muuta suhteelta enää toivoa? [/quote]   Ottaisin tämän :). Kuulostaa täydelliseltä. Ap  [/quote] Joo, tää on :) Unohtui ne matkat listata, niitäkin tietty. Toki meidän suhteeseen kuuluu myös keittiön siivousta, tiskausta ja roskien vientiä, mutta nuokin tuntuu jotenkin luksukselta tässä tilanteessa. T.12 [/quote]   Oletteko introvertteja tai viihdyttekö muuten yksin? Itse olen introvertti ja toisen jatkuva läsnäolo olisi kyllä kuormittavaa. En usko että enää tottuisin. Tuntuisi myös ettei olisi kohtapuoliin enää mitään sanottavaakaan :). Ap [/quote] Mä olen tosi ekstrovertti, mies introvertti. Luulen, että munkin mies ahdistuisi jossain vaiheessa liian tiiviissä suhteessa. Mutta nykytilanteesa ei ahdistu, päin vastoin, antaa mulle täyden huomionsa koko ajan kun ollaan yhdessä. Saa sit olla rauhassa kuitenkin tarpeeksi. Mulla taas on vilkas sosiaalinen elämä muutenkin. T.12 [/quote]   Tiedän aika tarkalleen miltä sinun miehestäsi tuntuu. Kuvailit juuri oman introvertti-käyttäytymiseni :). Ap [/quote] Mies on välillä ollut hämillään siitä, kun mä en "vaadi" häneltä liikaa ja ahdista nurkkaan. Jossain vaiheessa selkeästi pelkäsi, että suhde muuttuu vakavoitumisen myötä ahdistavaksi ja onkin ollut positiivisesti yllättynyt siitä, että en ole koko ajan vaatimassa ja pyytämässä ja hakemassa huomiota :) Toki ikävöidään puolin ja toisin, mutta se on oikeasti ihanaa. T.12

[/quote]

Löytäisinpä minäkin sinun kaltaisesi kumppanin. Vaatii vahvuutta olla tuollainen. Ap 

Vierailija
35/35 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla molempia!