Miksi etäkoulu ei ois suoraan vaan voinu tulla?!
Siis pahoin pelkään itse (lukiolaisena) että ei kauaa ehditä olla lähiopetuksessa, kun hallitus tajuaa että tartunnat tulevat nousemaan. Sen takia olisin toivonut suoraan etäkoulua. Lisäksi yleensä vapaa-ajalla nään sukulaisia jotka kuuluvat riskiryhmään niin itseni pitää olla todella varovainen
Kommentit (402)
Vierailija kirjoitti:
Anspansku03 kirjoitti:
no siis mul kirjotuskerrat 2022 kevät 2022 syksy ja 2023 kevät
Mitä tapahtuu, jos olet 2023 kevätkerralla kipeenä?
Onko hajauttamisessa tuo vaara. Muistaakseni tyttäreni pelkäsi jotain tuollaista.
en ole tietoinen tuosta, niin en valitettavasti pysty sanoa :(
Anspansku03 kirjoitti:
Olisiko teistä järkevää että joku tekisi siitä adressin mihin kerättäisiin nimiä miksi kannatettaisiin etäkoulua?
Se olisi hyvä, mutta sen lakimuutosta pyytävän virallisen adressin keruu ja käsittely vue kuukausia tai vuosia
Mutta jonkun nimiä keränneen mielipideadressin voisi joku tehdä ja julkaistakin. En rohkene enkä osaa.
Voit myös kirjoittaa suoraan kansanedustajille.
En tiedä, mitä muotoa osoitteet ovat.
Vierailija kirjoitti:
Anspansku03 kirjoitti:
Olisiko teistä järkevää että joku tekisi siitä adressin mihin kerättäisiin nimiä miksi kannatettaisiin etäkoulua?
Se olisi hyvä, mutta sen lakimuutosta pyytävän virallisen adressin keruu ja käsittely vue kuukausia tai vuosia
Mutta jonkun nimiä keränneen mielipideadressin voisi joku tehdä ja julkaistakin. En rohkene enkä osaa.
netissä on ainakin semmonen sivusto adressit mihin vois tehdä sen
Olen itse sitä mieltä edelleen että pitäisi suoraan alkaa etäopetuksella
Olet täysin oikeassa. Yritä saada viesti jotain kautta päättäjille.
En tiedä tuosta adressit-sivusta. Onko se juurikin niille hitaille virallisille lakia muuttaville adresseille, vai onko siellä myös mielipidwtyyppisiä, jotka toimitetaan nopeasti päättäjille.
Kun nuorilta ja lapsilta kysytään, ne haastattelut on yleensä jossain kauppakeskuksissa. Eli kysymykset esitetään yleensä nuorisolle, joka ei muutenkaan koronasta juuri piittaa.
Siksi sinunlaisten näkemys on tärkeä.
Se on vaan tuon opetusministerin voimannäyttö nyt kyseessä.
Hän haluaa näyttää, miten huolehtii siitä, että lapset saa käydä koulua. Ei ota huomioon riittävästi vaarallisuutta.
Ahistaa jotenkin mennä ruuhkabusseissa ja koulussakin turvavälit ei tule onnistuu...
Vierailija kirjoitti:
Hän haluaa näyttää, miten huolehtii siitä, että lapset saa käydä koulua. Ei ota huomioon riittävästi vaarallisuutta.
Voi osua omaan nilkkaan, jos koulu toisensa jälkeen joutuu siirtymään etäopetukseen, koska tartuntoja on niin paljon. Kyllähän jo varuskunnista näkee, miten omikron leviää.
Sepä se. Bussitkin ruuhkautuvat lähikoulun takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi osua omaan nilkkaan, jos koulu toisensa jälkeen joutuu siirtymään etäopetukseen, koska tartuntoja on niin paljon. Kyllähän jo varuskunnista näkee, miten omikron leviää.
TÄMÄ NIIIN PALJON!!!!
Voithan sä ap jäädä etäkouluun vaik loppuvuodeks. Mikä estää?
Vierailija kirjoitti:
Ai ruuhkautuvat? HSL:n busseista jää todella moni vuoro jo nyt ajamatta.
Vierailija kirjoitti:
itse kun tulen keskusta pois päin tai menenkin kun se tasan 1 bussi mil pääsen on aina iltapäivisin ihan täynnä, varsinkin kun tässä jaksossa 2 päivänä pääsen kertauskurssin takia vasta 16.30, jollon en tiedä onko bussissa ees istumapaikkoja! nopeempaa olisi tulla 2-3 bussilla mutta nyk korona tilanteen takia en viitsisi
94 eihän se onnistu, jollei koko koulu ole etänä. Ei siellä sitten kukaan opeta. Etänä voisi käydä tärkeitä abikursseja olen johdolla.
Hänellä on myös yo-kirjoituksia nyt keväällä.
Vierailija kirjoitti:
Voithan sä ap jäädä etäkouluun vaik loppuvuodeks. Mikä estää?
meiltä tuli jo reksiltä viesti, pe et alkaa lähi, me ollaan hieman erillainen lukio et totellaan kaupungin sääntöjä valitettavasti
Vierailija kirjoitti:
94 eihän se onnistu, jollei koko koulu ole etänä. Ei siellä sitten kukaan opeta. Etänä voisi käydä tärkeitä abikursseja olen johdolla.
Hänellä on myös yo-kirjoituksia nyt keväällä.
TÄMÄN TAKIA OLISI HYVÄ MENNÄ ETÄÄN ETTEI KUKAAN ABITURIENTTI SAIRASTUISI!!!
Meidän nuoren koulussa ei ole pystytty eikä pystytä pitämään turvavälejä. Käsiä pestään joo, mutta se aiheuttaa tuntien alkuun aina sellaisen härdellin, että opetusaikaa kuluu paljon. Maskia ei nuoreni pysty käyttämään, koska se triggeröi aurallisen migreenin. Siitäkin oon saanut koululle soitella, kun opettajat eivät nuorta uskoneet. Jos sama painostaminen jatkuu, niin otan yhteyttä rehtoriin. Nuori on kiltti ja itki kaksi päivää sitä, kun ei pysty pitämään maskia ja nyt sitä, kun painostetaan pitämään.
Mitä tapahtuu, jos olet 2023 kevätkerralla kipeenä?
Onko hajauttamisessa tuo vaara. Muistaakseni tyttäreni pelkäsi jotain tuollaista.