Miksi etäkoulu ei ois suoraan vaan voinu tulla?!
Siis pahoin pelkään itse (lukiolaisena) että ei kauaa ehditä olla lähiopetuksessa, kun hallitus tajuaa että tartunnat tulevat nousemaan. Sen takia olisin toivonut suoraan etäkoulua. Lisäksi yleensä vapaa-ajalla nään sukulaisia jotka kuuluvat riskiryhmään niin itseni pitää olla todella varovainen
Kommentit (402)
Vierailija kirjoitti:
Kun väestö on liian suuri, maailmankaikkeus yrittää korjata asian.
No pandemiat sodat sun muut vaan lisää sitä väestöä.
Sodan jälkeinen sukupolvi, kehitysmaat niitä uusia hapentuhlareita tehtailee.
Kehittyneet ja hyvinvoivat maat taas pitää hedelmällisyysluvun alle 2.
Miten saada siis kaikista maista kehittyneitä ja hyvinvoivia kuten Norja tai Japani?
Meneekö viikkoakaan kun homma leviää?
Ja järjetön hinta miljoonista kotitesteistä.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö viikkoakaan kun homma leviää?
Ja järjetön hinta miljoonista kotitesteistä.
SIIS TÄMÄ!!!!! ja kotitestit maksaa kumminkin 3-5€ kpl, nii helposti siit tulee iso lasku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sodan jälkeinen sukupolvi, kehitysmaat niitä uusia hapentuhlareita tehtailee.Kehittyneet ja hyvinvoivat maat taas pitää hedelmällisyysluvun alle 2.
Miten saada siis kaikista maista kehittyneitä ja hyvinvoivia kuten Norja tai Japani?
Köyhillä ei ole varaa ajella autoa ja syödä sian persettä. Suomalaisilla on. Kumpi on pahempi?
Hei aloittaja. Myös minun tyttärelläni on keskivaikea lukihäiriö.
Hänestä olet rohkea, kun kirjoitat tänne ja kirjoituksesi on ihan normaalin kuuloista. Laita pisteen ja pilkun jälkeen aina väli.
Anspansku03 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anspansku03 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on pelkkää politikointia. Yritetään esittää, että lapsista välitetään, mutta höpö höpö. Jokainen tietää, että homma leviää heti 1-2 päivässä täysin. Mutta tämä on osa sitä showta.
Mitä lähiopetusta kannattaneet ja päättäneet silloin sanovat? Eivät mitään. Vähättelevät asiaa.
Voi sitä käsienpesun määrää, mikä tullaan näkemään.
TÄMÄPÄ, KUINKAHA MONI EES PESEE KÄSIÄ TAI PITÄÄ MASKIA YLIPÄÄTÄNSÄ!!!
Tuskinpa maskeista on mitään hyötyä.
MASKIPAKKO PITÄISI TULLA ETTÄ TILANNE EES VÄHÄN PARANISI SEKÄ ROKOTUSPAKKO!!!
Maskipakko kyllä, mutta ei -rokotus. Kenenkään elimistöön ei ole lupa työntää mitään ilman suostumusta.
Juuri järkyttyneenä luin taas lehdestä, että 10v lapsi oli kirjoittanut alle lapun ennen rokotusta. Ottaa siis itse vastuun mahdollisesta haitasta. Reilua, eikö totta?
Vierailija kirjoitti:
Hänestä olet rohkea, kun kirjoitat tänne ja kirjoituksesi on ihan normaalin kuuloista. Laita pisteen ja pilkun jälkeen aina väli.
Kiitos sinulle paljon!!
Hyvä, kun kirjoitat tänne ja sulla on jopa käyttäjätili.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että tuo tyttäreni valmistui lukiosta viime vuonna. Tsemppiä sinulle opintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, kun kirjoitat tänne ja sulla on jopa käyttäjätili.
joo mul o varal yks s-posti mitä en käytä ku eri palveluihi nii ei tarvii huolehtii mainoksista siel s postis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että tuo tyttäreni valmistui lukiosta viime vuonna. Tsemppiä sinulle opintoihin.
olen ite nyt abi, mut vedän lukion 4 v nii mul on vuos viel jäljellä, haluisin ite kovasti etää ettei kukaan saisi koronaa enne kirjotuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sodan jälkeinen sukupolvi, kehitysmaat niitä uusia hapentuhlareita tehtailee.Kehittyneet ja hyvinvoivat maat taas pitää hedelmällisyysluvun alle 2.
Köyhillä ei ole varaa ajella autoa ja syödä sian persettä. Suomalaisilla on. Kumpi on pahempi?
Suomi sentään kierrättää maailman parhaiten ja lapsiluku alle 2.
Kehitysmaissa lapsiluku pahimmilla alueilla 8 ja kaikki jätteet muovit ja elektroniikan romut dumppaavat mereen.
Ja sitten vielä Miljardia kehityskorruptiorahaa vuodessa päälle joka vuosi sinne ties minne!
Mutta oman maan koronakoirat jäi ilman nakkipalkkaa.
Anspansku03 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen ite nyt abi, mut vedän lukion 4 v nii mul on vuos viel jäljellä, haluisin ite kovasti etää ettei kukaan saisi koronaa enne kirjotuksia
Ajattelet järkevästi. Hyvä, että teet neljässä vuodessa. Se minun tyttäreni teki kolmessa ja puolessa vuodessa.
Tuleeko tuossa hajautetussa se riski, että jos onkin kipeä silloin kolmannella kerralla, niin se eka kirjoituskerta vanhentuu. En enää muista. Kirjoitin epäselvästi. Tyttäreni valmistui siis vuosi sitten syksyllä.
Taitaa olla laumasuoja hakusessa tähän omikroniin, vaikka kaikki tietävät ettei laumasuojaa edes voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi sentään kierrättää maailman parhaiten ja lapsiluku alle 2.
Kehitysmaissa lapsiluku pahimmilla alueilla 8 ja kaikki jätteet muovit ja elektroniikan romut dumppaavat mereen.
Ja sitten vielä Miljardia kehityskorruptiorahaa vuodessa päälle joka vuosi sinne ties minne!
Mutta oman maan koronakoirat jäi ilman nakkipalkkaa.
Mistä olet kuullut, että Suomi kierrättää parhaiten? Ei olisi vaikea uskoa, jos muut Pohjoismaat olisivat siinä edellä meitä hölmöjä.
Ap on oikeassa. Kaikki järkevät koululaiset haluaa etäkoulua, jotta eivät sairastu.
no siis mul kirjotuskerrat 2022 kevät 2022 syksy ja 2023 kevät
Tulee kallis lasku Liin pakkomielteestä.
Olisiko teistä järkevää että joku tekisi siitä adressin mihin kerättäisiin nimiä miksi kannatettaisiin etäkoulua?
Ei virus katoa vedellä ja saippualla.