Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ero vai seksitön suhde?

Vierailija
01.05.2015 |

En haluaisi erota, mutta olen väsynyt miehen haluttomuuteen..
Seksiä on harvoin, aina mun aloitteesta ja mies ei tajua muutenkaan koko touhusta mitään. Ainoa esileikki on suuseksi, ei siinä mitään vikaa ole, mutta 9 vuotta ollaan menty samalla kaavalla ja kun yritän ehdottaa jotain muuta äijällä on pasmat ihan sekaisin.
Lähinnä se vaan makaa selällään sohvalla ja mä saan tehdä kaikki "työt".
Suurin ongelma on ennenaikainen siemensyöksy, mistä en ole ikinä kommentoinut negatiivisesti. Se hävettää miestä niin että hän ei kehtaa seksiä haluta.
Mua niin syö olla aina se kumpi haluaa ja mies on aina nihkeästi mukana.
En ole ikinä pettänyt, mutta se päivä tällä menolla on lähellä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:19"]2 krt / kk on paljon...
[/quote]

Tossa ylemmässä viestissä luki että 0-2krt/kk, ja mun mittapuulla se on vähän.

Vierailija
2/14 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun ex-mieheltä paitsi että sille 2 krt vuodessa oli liikaa!

4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta mamman, mitä mä teen?
-ap-

Vierailija
4/14 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kestäisi. Seksi on kummikin sen verran iso osa parisuhdetta. Koitakaa yhdessä keksiä virikkeitä. Seikkailkaa vaikka kaalimato.comissa ja kokeilkaa rohkeasti jotain uutta

Vierailija
5/14 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein täällä taannoin alotuksen myöskin vähäisestä seksin määrästä, miehellä ei tee mieli kuin aniharvoin(0-2krt/kk). (Tänään tosin paneskeltiin, oli ihan taivaallisen ihanaa!!). Mut en mä sitä tuon takia jätä, enkä petä.

Vierailija
6/14 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 krt / kk on paljon...

Vierailija
7/14 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valitsin seksittömän, mutta muuten hyvän suhteen. Kohta tulee täyteen vuosi ilman seksiä. Kyllähän mua harmittaa, mutta en sinkkunakaan saa seksiä, joten en varsinaisesti menetä mitään

Vierailija
8/14 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei mihinkään kaalimatoihin saa :(
Meillä on lapsia, muuten olisin jo häipynyt. Oon kyllä antanut itselleni luvan pettää.. Ehkä siis erotaan ennenpitkää.

Vierailija
9/14 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta vuotta kitkutellut liian vähällä seksillä. Nyt mies on selkä seinää varten, ero tai seksuaaliterapia.
Sen verran on saatu puhuttua, että hän häpeää niin suunnattomasti ennenaikaista laukeamistaan. En siis ikinä ole ollut siitä pahana.
On ihan hirveää vuodesta toiseen joutua pakottamaan toinen seksiin. Rintojen hyväily on jo ihan hardcorea meillä.

Vierailija
10/14 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuu sitä siis noinkin päin?

Meillä seksi on hiipunut vuosien mittaan. Nyt oli viimeksi elokuussa ja enää ei tee edes mieli. Muuten suhde olisi ihan hyvä, minulle riittäisi edes se kerta kuussa tai edes läheisyys.

Ero on siis tulossa, mutta eipä se tilanne siitä parane. Itsetunto on ihan nollassa ja sitä miettii vain onko niin huono ja vastenmielinen ettei hän siksi halua. Aiemmin piti kyllä omien sanojensa mukaan seksistä, mutta taisi silloinkin vain valehtella / teeskennellä. Pitäkää suhteistanne huolta....

Vierailija
11/14 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tällä viikolla yli puolenvuoden tauon jälkeen saanut kolme kertaa! Ollaan joskus päissään yritetty, mutta ei siitä ole tullut mitään. Itseä haluttaisi melkein päivittäin ja olen välillä meinannut päättää suhteen seksittömyyden takia, mutta huomisesta puhuttiin ja mies vihjasi, että voitaisiin taas! Välillä ennenkin ollut märkiä kausia ja sitten piiitkiä kuivia. Itse olen myös päällä aina, mutta saan siinä parhaiten.

Vierailija
12/14 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mä oon varma, että sinkkuna todellakin saisin seksiä.
-apua

Vierailija
13/14 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalihermostumisen sain eilen kun piti pitkästä aikaa harrastaa seksiä, otin mieheltä suihin minkä jälkeen hän silittelee kuin joku 12- vuotias hämillään siitä etten haluakaan suuseksiä niinkuin aina tapana on ollut.( Edellispäivän illalla nukahdin samaan silittelyyn) Ja yritin pyytää hyväilemään rintoja vastaus on en uskalla :)
Siirtyi sit alapäähän ja terävällä kynnellä/ kynnenvierustalla viilsi vahingossa sisälläni..
Touhu sit loppui taas siihen..
Ja tää herra on siis päälle nelkyt ja ollut ennen mua naimisissakin.
Me ollaan niin umpikujassa, mä suutuin ihan hirveästi ja sanoin että alan pettään tai sit erotaan.
Olen nyt töissä ja jätin miehelle kirjeen, missä yritän vähän selittää tuntojani, mies on ilmeisen tyytyväinen elämäänsä ja päätös erota on yksin minulla.
Toki yritän patistaa häntä seksuaaliterapeutin luo, ei ole mielestäni ihan normaalia, että aikuinen ihminen on noin onneton sängyssä, hyväksikäyttötaustaa ei ole, miehistä ei ole kiinnostunut ja muuten meillä menee ihan hyvin.

Vierailija
14/14 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en eroais, enkä pettäis jos kaikki muut asiat on hyvin.