Lihassärkyä, väsymystä ja neljä päivää putkeen 37,2. Töihin?
Kotitesti negatiivinen. Asun Helsingissä, joten viralliseen testiin ei pääse, kun en ole sotehenkilöstöä. Eikä virallisesti kuumetta, vaikka onkin asteen verran normaalia korkeampi lukema.
Kolmasti rokotettu. Maanantaina pitäisi mennä kouluun opettamaan. Olen siis niin sanotusti työkunnossa, mutta kun oireisena ei pitäisi mennä. Enkä tiedä, onko lievä korona, jonka mukaan pitäisi olla ensi viikko pois töistä.
Menenkö? Enkö mene?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on lämpöä niin et tietenkään mene töihin. En minä ainakaan olisi mennyt ennenkään. Kyllä tuosta saa sairaslomaa oli koronaa tai ei.
No toki voin olla omalla ilmoituksella, mutta vähän tuntuisi suoraan sanottuna lintsaamiselta. Jos oireet ovat tulleet pelkästä rokotteesta, niin en voi sairastuttaa ketään.
Ihan hirveä vaiva työnantajalle alkaa etsiä sijaista huomiseksi juuri nyt, kun koulussa on varmasti tajuton määrä ylimääräistä työtä muuttuneen koronatilanteen takia. Sijaista ei välttämättä edes saa, kun ei kukaan kouluun halua just nyt tulla vapaaehtoisesti. Kollegat joutuisivat siis tekemään munkin työt oman työn ohessa.
Jos olisin joku toimistotyöläinen ja olisi mahdollisuus etätöihin, niin ei olisi mitään ongelmaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko toistanut kotitestin ja mikä on työnantajasi virallinen ohjeistus?
No työnantajalta (rehtorilta) ei ole tullut muuta ohjetta kuin että maanantaina lähiopetukseen.
Vanhassa maailmanajassa menisin tietenkin töihin, mutta nyt mietityttää. Ei nuhaa, ei yskää.
Soitan työterveyteen huomenna. Osannevat neuvoa.
Ap
Kyllä töihin vaan
Ei sulla ole edes kuumetta
Laiskottaa vaan Loman jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Soitin työterveyteen. Viidettä päivää oireita, edelleen lämpöä ja lihassärkyä.
Kuulemma töihin vaan. Aamulla varuiksi kotitesti. Voi olla koronaa tai voi olla olematta.
Ap
0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on lämpöä niin et tietenkään mene töihin. En minä ainakaan olisi mennyt ennenkään. Kyllä tuosta saa sairaslomaa oli koronaa tai ei.
No toki voin olla omalla ilmoituksella, mutta vähän tuntuisi suoraan sanottuna lintsaamiselta. Jos oireet ovat tulleet pelkästä rokotteesta, niin en voi sairastuttaa ketään.
Ihan hirveä vaiva työnantajalle alkaa etsiä sijaista huomiseksi juuri nyt, kun koulussa on varmasti tajuton määrä ylimääräistä työtä muuttuneen koronatilanteen takia. Sijaista ei välttämättä edes saa, kun ei kukaan kouluun halua just nyt tulla vapaaehtoisesti. Kollegat joutuisivat siis tekemään munkin työt oman työn ohessa.
Jos olisin joku toimistotyöläinen ja olisi mahdollisuus etätöihin, niin ei olisi mitään ongelmaa.
Ap
Kollegat ilahtuvat, kun tulet oireisena opettajainhuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ai soitit sunnuntaina työterveyteen Helsingissä? Höpö höpö.
Missä pitää olla töissä, ettei työterveyteen voi soittaa sunnuntaina? Miten hoidetaan työterveysasiat, jos sunnuntaina sairastuu ja pitäisi olla maanantaina pois töistä? Odottaa maanantaihin vai?
Olen ollut Terveystalon, Mehiläisen ja Aavan työterveysasiakas ja aina päässyt sunnuntainakin työterveyteen soittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitin työterveyteen. Viidettä päivää oireita, edelleen lämpöä ja lihassärkyä.
Kuulemma töihin vaan. Aamulla varuiksi kotitesti. Voi olla koronaa tai voi olla olematta.
Ap
0/5
No niin sieltä sanottiin. Että todennäköisesti rokotteesta oireet, mutta ei voi tietää varmaksi. Aamulla kotitesti ja voinnin mukaan töihin, VAIKKA siis on lihassärkyä ja pientä lämpöä.
Todella vaikeaa tässä tilanteessa ”tehdä oikein”, kun ohjeet ovat toisaalta yksinkertaiset, eli ei oireisena töihin, mutta jos oireet ovat rokotteesta, niin ei ole syy olla pois töistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Milloin olet saanut rokotteen? Tämä meni multa ohi, jos mainitsit sen aloitusviestissäsi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja siitä ei ole vaivaa työnantajalle, kun sairastutat puolet opehuoneesta? 😂 Luulin, että opettajilla olisi sentään jotain järkeä päässä.
Sulla on rokotteen aiheuttama läpäisyinfektio, ts. rokotteen aiheuttama tauti.
Kansainvälisesti arvostettu patologi Dr. Arne Burkhardt ja maineikas mikrobiologian ja tartuntatautien ekspertti Dr. Sucharit Bhakdi julkaisivat hiljattain kiistattoman näytön siitä, että mRNA-rokotteet tappavat ainakin 40 % rokotteen ottaneista.
Tässä on käännös tämän videon sisällöstä:
“Ensiksi he selittävät, miksi nämä kokeelliset injektiot eivät voi suojata virusinfektiolta, minkä jo tiedämme olevan totta kiistattoman todistusaineiston perusteella siitä, että mitä rokotetumpi henkilö on, sitä todennäköisemmin hän tulee saamaan koronan.
Burkhard ja Bhakdi selittävät, että tämä johtuu siitä, että nämä nk. rokotteet saavat kehon tuottamaan vasta-aineita veressä eivätkä limakalvoilla, jotka normaalisti suojelevat hengitysteitä. Siksi rokotetut kärsivät ns. läpäisyinfektioista. COVID-rokotteet tuhoavat lymfosyyttituotannon sieltä, missä sitä eniten tarvitaan ja vasta-aineet päätyvät verenkiertoon, ja tilanne pahenee.
Luonnollisen vastustuskyvyn ansiosta SARS-CoV-2 -infektio pysähtyy rokottamattomilla hengitysteihin, mutta rokotetuilla muut, syvemmällä olevat solut reagoivat hengitystien tulehdukseen luomalla uuden piikkiproteiinin, joka saa luontaisen immuniteetin hyökkäämään solua itseään vastaan.
Mulla tuli 3. rokotteesta viikoksi kipeä olo särkyineen ja lämpöineen vaikka kahdesta ekasta ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Milloin olet saanut rokotteen? Tämä meni multa ohi, jos mainitsit sen aloitusviestissäsi...
Tiistaina rokote ja sen jälkeen keskiviikosta sunnuntaihin lihassärkyä, pientä lämpöä, päänsärkyä. Eli täysin voisi olla pelkästä rokotteesta oireet, mutta samat oireet koronastakin. Mies sai samana päivänä rokotteen, eikä sillä ole mitään oireita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nimenomaan tartutat muita:
Rovaniemen kuntoutussairaalan osaston K3 viidellä potilaalla on todettu koronatartunta.
Koronatartunta on peräisin hoitohenkilökunnalta. Hoitaja oli rokotettu kolmesti. Tartunta on johtanut potilaiden altistumiseen ja siten myös viruksen siirtymisen viiteen potilaaseen.
https://yle.fi/uutiset/3-12252009
Ensin yritettiin syyttää rokottamatonta hoitajaa ja tästä lauloi valtamediat joka puolella, mutta rokottamaton olikin terve!
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli 3. rokotteesta viikoksi kipeä olo särkyineen ja lämpöineen vaikka kahdesta ekasta ei mitään.
Kiitos tiedosta! Huojentava tieto. Todennäköisesti omat oireet siis rokotteesta.
Ap
JOs mulla olis 37,2 lämpö, niin mulle se on jo kuumetta. Ei se normi läpö ole.Normisti lmpö on mulla semmonen 35,5-36 ja toi on jo senyläpuolella. Lisäksi olisin todella väsynyt .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tiistaina rokote ja sen jälkeen keskiviikosta sunnuntaihin lihassärkyä, pientä lämpöä, päänsärkyä. Eli täysin voisi olla pelkästä rokotteesta oireet, mutta samat oireet koronastakin. Mies sai samana päivänä rokotteen, eikä sillä ole mitään oireita.
Ap
Tämän rokoteasian olisit voinut kertoa heti aloituksessa.
Minulle sanottiin, että rokotteen piikkiin voi oireet laittaa maksimissaan 3 päivää. Jos oireet jatkuvat pitää epäillä oikeaa tartuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai soitit sunnuntaina työterveyteen Helsingissä? Höpö höpö.
Missä pitää olla töissä, ettei työterveyteen voi soittaa sunnuntaina? Miten hoidetaan työterveysasiat, jos sunnuntaina sairastuu ja pitäisi olla maanantaina pois töistä? Odottaa maanantaihin vai?
Olen ollut Terveystalon, Mehiläisen ja Aavan työterveysasiakas ja aina päässyt sunnuntainakin työterveyteen soittamaan.
No ihan Helsingin kaupungin kouluissa ei voi. Yksityiset sopimuskoulut erikseen sitten. Meillä ilmoitetaan reksille su-iltana tai aamulla 7 mennessä, samoin sijaiset hommaavalle. 5 päivään ei tarvitse edes työterveyteen ottaa yhteyttä, jos ei erikseen pyydetä.
Ja ap, lähes varmasti rokotukseen liittyvästä oireilusta kyse, mutta voithan kysyä reksin mielipiteen. Hänhän siitä koulun turvallisuudesta vastaa. Itse en olisi 37,2 lämmössä työkunnossa, mutta mulla ei ole "koskaan" kuumetta.
Mullekin tuli kolmannesta piikistä huonoa oloa ja vilunväreitä (en mitannut lämpöä) muutamaksi päiväksi. Ekasta ja tokasta ei mitään. Olin tyytyväinen, kun tuntui, että piikki vaikuttaa jotenkin. Töissä olin kyllä.
Olen ope Helsingissä. Työterveys Terveystalossa, koska yksityinen työnantaja.