Lapset pelkäävät naapuria
Eivät uskalla leikkiä ulkona jos kyseinen mies on siellä ja alkavat usein itkeä kun näkevätkin tyypin. On sellainen pitkätukkainen rikollisen näköinen joka ei terhvehdi edes ketään. Mitä tuolle voi tehdä? Vituttaa kun lapset joutuvat kökkimään sisällä tuon hullun terrorisoidessa naapurustoa.
Kommentit (28)
Mitä ihmettä? Mitäpä jos ottaisit ne lapsesi sieltä tynnyristä ja liikkuisit heidän kanssaan vähän ihmisten ilmoilla, niin oppivat olemaan itkemättä kun näkevät miehiä.
No voi jumalauta minkä luokan ongelmat taas.
Olen jo aiemmin laittanut lapun voisiko mies vaihtaa tyyliä kun lapset pelkää, mutta sama lappu tuli takaisin lisäyksellä että keksi parempaa tekemistä kuin naapureiden kyttääminen. Meneekö tuo kunnianloukkauksesta? En ole kytännyt ketään joten tuohan on valheellista tietoa.
Terrorisoi naapurustoa sillä että liikkuu ulkona ja ei tervehdi? Mikä kauhea rikollinen!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 16:21"]
Olen jo aiemmin laittanut lapun voisiko mies vaihtaa tyyliä kun lapset pelkää, mutta sama lappu tuli takaisin lisäyksellä että keksi parempaa tekemistä kuin naapureiden kyttääminen. Meneekö tuo kunnianloukkauksesta? En ole kytännyt ketään joten tuohan on valheellista tietoa.
[/quote]
Sun pershedelmät ei oo mikään maailman napa.
Tekeekö tyyppi jotain vai pelkääkö lapset vain hänen ulkonäköä?
Sinunkin oli tästä lähtien syytä kattella missä kuljet, kun tänne tuommosia kirjottelet.T:TIEDÄT KYLLÄ KUKA.......
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 16:17"]Miten hän terrorisoi naapurustoa??
[/quote]
Estää lapsia leikkimästä.
Terrorisoi? Ei mun lapset ainakaan ole koskaan pelänneet ketään ulkonäön takia! Ei edes juoppoja tai kehitysvammaisia tms. Kun en itsekään tee kenestäkään numeroa, niin eivät lapsetkaan. Sun vauhkoomises tarttuu ja lapsesi luulevat, että naapurinsetää kuuluu pelätä.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 16:23"]Tekeekö tyyppi jotain vai pelkääkö lapset vain hänen ulkonäköä?
[/quote]
Ulkonäköä ja sitä ettei edes tervehdi muita. Muuten todella tiivis naapurusto jossa kahvitellaan toisten luona ja vaihdellaan kuulumisia ja sitten tuo yksi juntti joka ei halua ottaa mitään kontaktia meihin.
Yhy yhy yhy kun sun wt vahinko lapset ei voi leikkiä pihalla
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 16:17"]Miten hän terrorisoi naapurustoa??
[/quote]
[/quote]Eli sanoo, että siellä ei saa leikkiä? Vai pitää kiinni käsistä, ettei lapsesi voi leikkiä? Kyllä kuule vika on sun päässä nyt!!!!
Sun lapset niin yyyh joo sun lapset nyyyyyyh minä minun minulle
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 16:23"]Tekeekö tyyppi jotain vai pelkääkö lapset vain hänen ulkonäköä?
[/quote]
Ulkonäköä ja sitä ettei edes tervehdi muita. Muuten todella tiivis naapurusto jossa kahvitellaan toisten luona ja vaihdellaan kuulumisia ja sitten tuo yksi juntti joka ei halua ottaa mitään kontaktia meihin.
[/quote]
Johtuisikohan siitä että olet nalkuttava ämmä ja sun kakarat sietämättömiä räkänokkia
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 16:17"]Miten hän terrorisoi naapurustoa??
[/quote]
[/quote]
Mikä tavalla, meneekö esim huutamaan lapsille että nyt pois sieltä leikkimästä vai miten?
Provohan tämä on mutta pelkään että turhan todenmukainen : D
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 16:23"]Tekeekö tyyppi jotain vai pelkääkö lapset vain hänen ulkonäköä?
[/quote]
[/quote]ja mitenköhän naapurin ulkonäkö tai tervehtiminen estää sun lapsia leikkimästä?
Tiiäks mitä kuule
Musta tuntuu ettei naapuria taia kiinnostaa pershetelmäs vittuakaan
En minäkään tervehdi kaikkia naapureitani..en todellakaan sellaisia nöyristele, jotka meidän elämää on täällä vaikeuttaneet (taloyhtiö ei hoida velvollisuuksiaan), mutta ihan sama! Ehkä se mies ei tykkää vaikka siitä, että sitä tuijotetaan aina tms?
Miten hän terrorisoi naapurustoa??