Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erokriisin vaihe?

Vierailija
01.05.2015 |

Elän erokriisissä, haluan erota miehestäni henkisen väkivallan vuoksi. Nyt kun olen aktiivisesti alkanut ajatella eroa mahdollisuutena uuteen ja onnellisempaan elämään ilman huolia miehestä. Niin samalla olen alkanut nähdä miehiä ympärilläni, jopa lapsen pk:ssa isä joka on herättänyt kiinnostusta. Siis hän naimisissa eikä mulla ole mitään halua tutustua tai yhtään mitään. Olen vain huomannut hänet "hyvän näköisenä" ja perheen isä materiaalina. Eli ei ole syytä tylyttää tästä. Mutta mistä tämä miesten "näkeminen" kertoo kun en mä ennen ole kiinnostunut muista enkä todellakaan ole pettänyt. Mutta toisaalta ihanaa se että voi unelmoida että tulevaisuudessa voisikin olla hyvä kumppani ja parisuhde. Uuteen suhteeseen on vielä pitkä matka, niin riekaleina  oma itsetunto on.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla erokriisissä kokemuksia? 

Ap

Vierailija
2/3 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin eropaperit menemään kuukausi sitten ja olen alkanut ajatella entistä enemmän, että en ikinä enää edes yrittäisi etsiä ns. mukavaa miestä. Jos vaan mitenkään pärjään omillani (lasten kanssa), saa tulla ihan ihmemies vastaan, että kiinnostuisin edes teoriassa... :-) Ikää 41 vuotta ja takana 21 vuotta saman miehen kanssa suhteessa, jossa on ollut paljon hyvää, mutta loppupeleissä liikaa myös huonoa. Myös minulla on tunne, että itsetuntoni on mieheni takia huonontunut ihan kohtuuttomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin katselen, mutta siis vaan katselen. Itsetuntoni on niin surkea että ihmettelisin jos joku osottaisi kiinnostustaan, että miksi ottaisi lähes nelikymppisen rupsahtaneen jonka rinnat roikkuu, peffaosasto on kuin perunapelto ja piparikin vähän räjähtänyt, kun parempiakin herkkuja on tarjolla. No ehkä yhdenillanpanoksi kelpaisin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi