Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä eturauhasvaivat alkavat?

Vierailija
08.01.2022 |

Ja miten ne oireilevat? Miestä ei saa yleensä kirveelläkään lääkäriin. Nyt on alkanut tulla seisokin lörpähtelyä ja pissalla käydessä kuulostaa, että kestää ennen kuin virtsaaminen alkaa ja lorina katkeilee ja kuulostaa heikolta. Mies on 47v.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän jo 40v tienoilla monella alkaneen.

Vierailija
2/43 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivat alkavat keski-iän kynnyksellä, eli hyvin sopii miehesi ikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lörpähti seisokki jo, kun luin ap:n aloituksen. En usko, että johtuu eturauhasvaivoista. Jos kuulisin, että ap on vessan ovella kuuntelemassa milloin pissa alkaa tulla, ei mulla ole ujo pissa, mutta…

Vierailija
4/43 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli tilannut ajan urologille oma-aloitteisesti🙄

Tutkittiin ja kaikki hyvin. Mars lääkäriin. Saatte molemmat rauhan kun mitään vakavaa harvemmmin löytyy.

Vierailija
5/43 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehellä alkoi 45- vuotiaana. Siihen löytyy kyllä nykyisin hyviä lääkkeitä. Oireita voidaan lieventää muttei kokonaan poistaa. Luontaistuotekaupoista löytyy myös hyvä valmisteita. Kannattaa hakea apua eikä kärvistellä.

Vierailija
6/43 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lörpähti seisokki jo, kun luin ap:n aloituksen. En usko, että johtuu eturauhasvaivoista. Jos kuulisin, että ap on vessan ovella kuuntelemassa milloin pissa alkaa tulla, ei mulla ole ujo pissa, mutta…

Vessa ei ole mikään äänieristetty tila. Mies pissaa seisaallaan, niin kyllä sen kuulee aika kauas esim. olohuoneen sohvalle asti,ei tarvi liimata korvaa oveen. Ap

Vierailija
7/43 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, hohoi, kommentoikaa tekin nyt jotain, kiitos!

Vierailija
8/43 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet korva kiinni vessan ovessa kun mies käy kusella????

Onko tämä TAAS KERRAN ikiksen trolli 40+ miehiä vastaan?

Vierailija
9/43 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on, etten todennäköisesti tule saamaan miestä lääkäriin. Aivan hirveä tappelu jokaikinen kerta, vaikka olisi miten sairas, niin ei suostu menemään. Ap

Vierailija
10/43 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää, arka aihe, en halua sanoa mitään ,,

Vierailija
11/43 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla virtsasuihku heikentyi jo 25-vuotiaana. En tiedä, että onko kyse eturauhasesta, vai jostain muusta. Tutkimuksissa kävin 10 vuotta sitten, kun tuli virtsaumpi, mutta mitään ei löytynyt.

Vierailija
12/43 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä oireita….ilmeisesti yksilöllistä……olisiko myös painolla merkitystä….elämäntavoilla

M61

Vierailija
13/43 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, miksi tästä ei voisi keskustella? Kirjoitetaanhan naisten vaihdevuosi vaivoista joka päivä.

Vierailija
14/43 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessa ei ole mikään äänieristetty tila. Mies pissaa seisaallaan, niin kyllä sen kuulee aika kauas esim. olohuoneen sohvalle asti,ei tarvi liimata korvaa oveen. Ap

Jos me kuullaan av:lle asti, että olet kuuntelemassa miehesi pissaa, luuletko oikeasti, ettei mies kuule? Tai kaikesta muusta huomaa kontrolliasi?

Vierailija
15/43 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei uskalla keskustella aiheesta vaan alkavat vinkua pissaamisen salakuuntelusta.

Vierailija
16/43 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo, miksi tästä ei voisi keskustella? Kirjoitetaanhan naisten vaihdevuosi vaivoista joka päivä.

Ei kai kukaan ole poistanut aloitusta (vielä)? Mä en kyllä muista vaihdevuosikeskustelua joka olisi alkanut sillä, että aviomies olisi tehnyt aloituksen jossa arvioi kuinka ei ole enää niin liukasta. Ja sen päälle kertonut mitä kaikkia ääniä kuulee, kun korva on vessan ovessa.

Vierailija
17/43 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan ole poistanut aloitusta (vielä)? Mä en kyllä muista vaihdevuosikeskustelua joka olisi alkanut sillä, että aviomies olisi tehnyt aloituksen jossa arvioi kuinka ei ole enää niin liukasta. Ja sen päälle kertonut mitä kaikkia ääniä kuulee, kun korva on vessan ovessa.

Poista keskustelu ihan vapaasti, jos häiritsee. Sorry, jos olen huolissani mieheni terveydestä. Ap

Vierailija
18/43 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.adeevee.com/aimages/199808/26/kilroy-travels-kilroy-travel-…

Tuollainen mainos aikanaan pyöri. Go before it’s too late

Vierailija
19/43 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 45 v kieppeillä. Sun on tullut aika vaihtaa rupsahtava mies nuorempaan ja samalla toimimaton vehje toimivaan.

Vierailija
20/43 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei uskalla keskustella aiheesta vaan alkavat vinkua pissaamisen salakuuntelusta.

Suurin osa miehistä ratkaisee lörpähtelyn vaihtamalla ryppyisen mummelivaimonsa nuoreen ja timmiin naiseen.