Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki kaverit ympärillä menee naimisiin ja/tai saa lapsia, minä olen sinkku

Vierailija
08.01.2022 |

Surkea fiilis. Meillä on ollu tiivis suurehko 10 hengen naisporukka. Olemme iältämme 28-33-vuotiaita. Erosin muutama vuosi sitten ja olen havahtunut siihen että tällä hetkellä kaikki tästä kaveriporukasta ovat joko juuri menneet naimisiin ja suunnittelevat perheen perustamista, menevät ensi kesänä naimisiin tai ovat saaneet vauvan.

Todella surkea fiilis kun oma elämä ei etene. Olen kyllä käynyt treffeillä mutta sopivaa miestä ei vain löydy. En sanoisi että olen liian vaativa, olen myös saanut pakkeja miehiltä. Olen mielestäni ihan hyvännäköinen ja mukava urheilullinen nainen.

Olen löytänyt myös uusia sinkkuystäviäkin mutta tuntuu että hekin pariutuvat nopeasti ja itse jään taas ilman.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut täyttä roskaa! Ihan keksittyä! Läheskään kaikki ikäisesi eivät ole perustamassa perhettä. Mene nyt hyvänen aika johonkin terapiaan ja lakkaa kirjoittamasta tänne huuhaajuttuja. Opi ymmärtämään, että olet oman onnesi seppä ja se onni EI OLE kiinni jostain partnerista vaan sinusta. Hitto että harmittavat sinunlaisesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan